Strona 1 z 2
Simexy vel wszystkie podróbki na LR z dizlem
: wt lip 10, 2007 8:09 pm
autor: Broncosaurus
Czy ktos moze jezdzi Lr'em na 32x9.5x16 (lub na nalewkowych odpowiednikach)?
Bo sie mi tak cos objawiło zeby zapodac niby sa wyższe niż 7.5x16 (wg strony landserwisu) ale poczytałbym jakichś opinii użytkowników
albo jakas inna wąsko wysoka MT
PS. nie chodzi mi o wielkie 36" zamotane na wydumki na bazie RRC V8 ale o te mniejsze
: wt lip 10, 2007 8:51 pm
autor: Pepek
Ja mam w 90tce założone Insy 235x85x16wzór Dakar na oryginalnej feli i robią ok. Z tego co mierzyłem to jest najwyższa opona która wchodzi bez liftu. A co do wymiaru 7,5x16 to co firma to inna wysokość. Najwyższe z jakimi się spotkałem to były Micheliny z bieżnikiem w dużą kostkę często spotykane w wojskowych defach. Jak dobrze pamiętam miały oznaczenie XM
: wt lip 10, 2007 9:55 pm
autor: Broncosaurus
co ciekawe to land serwis o oryginalnych 32" simexach pisze ze maja 33" w realu
a mi takie wlasnie waskie i wysokie pasuja
ty masz fedimy?
: wt lip 10, 2007 9:59 pm
autor: Tapeworm
no ja też sobie dakary w tym rozmiarze chwale

optymalna agresywność bieżnika i rozmiar

: wt lip 10, 2007 10:02 pm
autor: Broncosaurus
o ile sie nie myle to dakkar to bieznik typu mt goodricza
ale simex ma agresywniejszy znacznie
myslisz ze benzyniak oldskoolowy by ci zakrecil simexem?
: wt lip 10, 2007 10:10 pm
autor: Tapeworm
Zakręci...ale mosty to odczują

nie wiem, czy jest sens, rozumiem jakbyś poważnie myślał o startach gdzieś, ale jeśli to tylko do weekendowego pypcenia i raz na jakiś czas zaliczyć jakiś rajd, to BFG wystarczą

: wt lip 10, 2007 10:21 pm
autor: Broncosaurus
to sie nazywa zbrojenie
te co mam teraz to na niewiele mi starcza - trzeba o czyms nowym myslec
na szose mam goodyear wrangler a na popylanie cos by sie przydało
szkoda tylko ze z rr'em nie sa wymienne
jakiegos lifta by sie przydało
: wt lip 10, 2007 10:25 pm
autor: Pepek
Widziałem rędza na 235x85x16 ale miał chyba 2" liftu bo wysoko stał
: wt lip 10, 2007 10:25 pm
autor: Tapeworm
Zbrojenie zacznij od odchudzenia budy, potem ją dopancerz, a opony to potem...
oczywiście można nie po kolei , ale to jest optimum dla uniknięcia strat w trakcie "ewolucji"

: wt lip 10, 2007 10:26 pm
autor: klucz13
Tapeworm pisze:Zbrojenie zacznij od odchudzenia budy,
To znaczy otrzep z rdzy

: wt lip 10, 2007 10:29 pm
autor: Broncosaurus
e tam to jest dla cieniarzy
prawdziwi offroadowcy kupuja wielkie agresywne opony
boggery mickey thompsony albo krawlery
: wt lip 10, 2007 10:29 pm
autor: Pepek
Sama odpadnie po pierwszym dzidowaniu

: wt lip 10, 2007 10:30 pm
autor: klucz13
Broncosaurus pisze:e tam to jest dla cieniarzy
prawdziwi offroadowcy kupuja wielkie agresywne opony
boggery mickey thompsony albo krawlery
O to to

42 cale na czarne

: wt lip 10, 2007 10:31 pm
autor: Tapeworm
chyba uaza twojego

nam rdza niestraszna... poza tą na grodzi i ramie
Jak będzie miał, tak odchudzoną budę jak moja(dodam iż odchudziłem ją o jakieś pół kg na samych tylko blachowkrętach... co bym miał ekspresową rewizje każdego podzespołu), to wtedy może dodać progi i osłony na drążki... więcej dowalać to już głupota

: wt lip 10, 2007 10:32 pm
autor: klucz13
Tapeworm pisze:chyba uaza twojego

nam rdza niestraszna... poza tą na grodzi i ramie
:
To jakieś 450 kg

samej rdzy

: wt lip 10, 2007 10:35 pm
autor: Tapeworm
ty się śmiej, ale ja ostatnio myślałem, że obudowa skrzyni biegów jest na odchudzaniu, jak mi w oleju... SPORO opiłków aluminium się ukazało

: wt lip 10, 2007 10:39 pm
autor: Broncosaurus
no te krawlery to chyba nawet wystepuja w 42"
mozna se tez kupic wersje do własnej wycinki bez bieżnika
mozna se nicka wyciąć
jedziesz przez las a tu nagle:
tasiemiec tasiemiec tasiemiec tasiemiec tasiemiec tasiemiec
tasiemiec tasiemiec tasiemiec tasiemiec tasiemiec tasiemiec
: wt lip 10, 2007 10:42 pm
autor: Tapeworm
: wt lip 10, 2007 10:48 pm
autor: MDW

:D:D:D:D:D
: wt lip 10, 2007 10:56 pm
autor: Broncosaurus
ale do 42" to bys chyba musial se underdrive kit zapakować
: wt lip 10, 2007 11:07 pm
autor: Tapeworm
wiesz, chyba bym Serie z Krazem skrzyżować musiał
widziałeś jakie problemy @montru na silverstonach ma

no ale twardym trzeba być nie miękkim... jak gdzieś nabędę okazyjnie jakieś tare felgi to poszukam sobie 6.5/16 na miasto, a co

: wt lip 10, 2007 11:17 pm
autor: Broncosaurus
6.5x16 to z zuka przypasujesz
do mnie calkiem czesto mowia zem zukiem przyjechal
ale ostatnio jakis artysta u slusarza powiedzial ze jakies biale pajero podjechalo (pajero- po hiszapnsku - onanista

)
a propos mam 7.5x16 Sawa - szosowe oddam za nic w dobre reęce

po wloclawku mi zostało
: wt lip 10, 2007 11:20 pm
autor: klucz13
Broncosaurus pisze:6.5x16 to z zuka przypasujesz
do mnie calkiem czesto mowia zem zukiem przyjechal
ale ostatnio jakis artysta u slusarza powiedzial ze jakies baile pajero podjechalo (pajero- po hiszapnsku - onanista

)
Ciesz się że nie dzip

: wt lip 10, 2007 11:25 pm
autor: Tapeworm
7.5/16 mam już...ale pomyśle o rozmiarze, żukowskim... wiesz osiągi

choć, te twoje też chętnie przyjmę jak ci nie potrzebne... jaka mają lepszy bieżnik od moich, to na tył pójdą

: wt lip 10, 2007 11:28 pm
autor: Broncosaurus
keine problem
jak bys sie na kuklowke wybral w weekend to ci moge podrzucic
jak nie to u chłopaków