Zawieszenie w D2

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Zawieszenie w D2

Post autor: standerus » śr sie 08, 2007 3:15 pm

Witam szyderców
MAm mały dyskomfort w nowym disco2 - przednie zawieszenie mocno dobija przy wpadnięciu w dziurę czy progu zwalniającym ( w poprzednim zestawie by Tytus to w ogóle ciężko było zauważyć że jakaś dziura była).
Dodatkowo myślałem czy nie liftnąć auta o 1-2cale.
I teraz pytania:
-Czy sprężyny z D1 będą pasować do D2 (myślałem o kupieniu KS bo takie były w starym disco i robiły całkiem całkiem)??
-Czy w aucie które ma ACE można robić lift i jaki to będzie miało wpływ na działanie tego ustrojstwa??
-Czy osłona drążków z D1 będzie robić w D2 czy potrzeba coś motać??
-Jakie amortyzatory moglibyście polecić (na miejscu britpart rulez ale słyszałęm że mają kiepskiej jakości sprzęt)??
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Re: Zawieszenie w D2

Post autor: Tapeworm » śr sie 08, 2007 4:39 pm

standerus pisze: MAm mały dyskomfort w nowym disco2 - przednie zawieszenie mocno dobija przy wpadnięciu w dziurę czy progu zwalniającym ( w poprzednim zestawie by Tytus to w ogóle ciężko było zauważyć że jakaś dziura była).
zdechłe amory ?? 8)
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » śr sie 08, 2007 9:38 pm

Witam,

jeśli masz disco II na poduchach z tyłu to proponuję byś zadzwonił do pewnego fajnego serwisu na obrzeżach poznania i podniesiesz tam disco II na OME oraz tył na specjalnych podkładkach, przedłużkach itp. zostawiając poduchy - ja jestem pierwszym podnoszonym w ten sposób klientem i jestem mega zadowolony !!! Polecam gorąco !!!

Pozdrawiam, Karol

jak chcesz szczegóły to pisz
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sie 08, 2007 9:46 pm

Karolek_C pisze: podniesiesz disco na specjalnych podkładkach, przedłużkach itp.
pyramyda-lne badziewie

kołkami brzozowymi trza se było podeprzeć żeby taniej było
#noichuj

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » czw sie 09, 2007 12:07 am

Mam sprężyny.
Amory moga tak dobijać??
O co z resztą pytania??Ktoś już to przerabiał?? bo jak mam zmieniać amory to może warto od razu na dłuższe??
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw sie 09, 2007 7:16 am

standerus pisze:Mam sprężyny.
Amory moga tak dobijać??
sprezyna giba,a amor tlumi...

wiec nie realne jest ze jak masz dobra sprezyne to ci amor dobije,bo niby jak?

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » czw sie 09, 2007 8:58 am

Szanowny Czesławie,

gwarantuję Ci, że nie było taniej ;-) i nie robiłem tego bo chciałem taniej tylko uparłem się na to by zostawić poduchy i znalazłem na zagranicznych forach w UK i USA, że są specjalne dystanse z przedłużkami pod poduchy, podpina się później to pod kompa i tutaj to Ty już wiesz lepiej ode mnie co się robi. W Krakowie nie chcieli się tego podjąć bo ponoć robili w dwóch autach i nie mieli dobrych doświadczeń, we Wrocławiu, w którym mieszkam od niedawna robią tylko przeróbkę na sprężyny i jedyne miejsce w Polsce, gdzie po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć znaną firmę (pod Poznaniem), która się tego podjęła i zrobiła mi to naprawdę super.

Przód mam sprężyny i amortyzatory OME a tył mam amortyzatory OME oraz podkładki i Szanowny Czesławie, uwierz mi proszę, że koszt tego zestawu wraz z podkładkami i przedłużkami, które Panowie ściągneli mi ze współpracującej z nimi firmy z UK, która już to robiła wyszedł mnie znacznie drożej, nie wspominając już o kosztach podróży do poznania, niż gdybym to zrobił pod Wrocławiem czy w Krakowie używając SR czy KS czy czegokolwiek innego.

Zatem podkreślam, że nie chodziło mi tutaj o koszt, gdyż ten był odczuwalnie wyższy a nie niższy.

Chodziło mi jedynie o dwie rzeczy:
a - koniecznie chciałem mieć OME
b - koniecznie chciałem zostawić poduchy
Tak se ubzdurałem, tak se wymarzyłem i tak mam i dobrze mi z tym mimo iż wiem, że zapłaciłem więcej niż gdybym zrobił modyfikację na sprężyny i wiem, że mogę mieć jeszcze wyższe koszty jak mi padną poduchy lub kompresor i będę kupował nowe a nie brzozowe ;-)

Tak, że przykro mi, ale jestem chyba jedną z nielicznych osób, co do której Czesławie pomyliłeś się odnośnie tego, że zrobiła coś bo chciała taniej ;-) - nie ja bo mam drożej i będę miał dalej jak coś padnie ;-)


Pozdrawiam Serdecznie, Karol
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw sie 09, 2007 10:54 am

no tak...
z drugiej strony kto bogatemu zabroni?
:)21

trza se było całość na ome zrobić bo to tylko kwestia czasu kiedy do tego etapu dojdziesz okrężną i droższą metodą.
#noichuj

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » czw sie 09, 2007 11:01 am

A ktoś coś wie co z tym ACE?? da się liftować czy trzeba zdemontować/wyłączyć/cokolwiek innego????
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » czw sie 09, 2007 11:01 am

Hi hi,

wiem, że z czasem pewnie do tego dojdę, ale czasem jak się na coś uprę to nie ma szans ;-)

zatem mam co chciałem a płakać zacznę jak mi zacznie wszystko padać, ale z tym się już liczyłem przed zakupem disco ;-)

Pozdrawiam, Karol
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw sie 09, 2007 11:09 am

standerus pisze:A ktoś coś wie co z tym ACE?? da się liftować czy trzeba zdemontować/wyłączyć/cokolwiek innego????
a co ci to ACE winne?
zostaw...

bawiłem się dwójką 4.6 NAS bez ACE i bez EAS
trzeba się mocno koncentrować żeby wykorzystać motór i drogi nie opuścić przypadkowo.
ale przynajmniej coś się dzieje...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » czw sie 09, 2007 11:25 am

Czyli można liftować i będzie robiło. czy przy 2' lifcie trzeba zmieniać radiusy czy jeszcze nie?? OME czy KS?? jakie amory założyć?? Wspomóżcie ojcze dyrektorze!!
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw sie 09, 2007 11:40 am

najsampierw sie zorientuj co w okolicy masz dostępne do dwójki w temacie apgrejdu zawieszenia i ile będzie w związku z tym do wydania...

potem sie bedziesz martwił co trza a co nie
#noichuj

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » czw sie 09, 2007 11:50 am

W okolicy to cięzko klocki hamulcowe dostać więc o apgrejda to się nawet nie pytam żeby sprzedawcy w ciężką katatonie nie wpędzić. Będzie kupowane przez net, zakładane przez.... mnie :-?
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw sie 09, 2007 11:52 am

to se najpierw zobacz co w tym necie jest...
bo dwójka to zupełnie inne auto niż jedynka i wszystko co chcesz zanabyć musi być do dwójki dedykowane.
#noichuj

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » czw sie 09, 2007 12:39 pm

Ok dzięki :)2
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » czw sie 09, 2007 2:17 pm

czesław&jarząbek pisze: z drugiej strony kto bogatemu zabroni?
.
Drogi czesławie, w dzisiejszych czasach w pełni uświadomiony sarkastysta Koro chcą wykazać swoj stosunek do bogactwa interlokutora i chcąc przy okazji wykazac ten sam stosunek do jego rozrzutnosci, zwykł rzec w te słowa:
"król sie bawi złotem sypie "
:)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw sie 09, 2007 2:21 pm

zbyt to dla mnie frymuśne i barokowe określenie. bliższa mi jest poetyka hłaski...

:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » czw sie 09, 2007 2:25 pm

bo wiesz Koro jest frymuśny przeca, i barokowym Aro jeździ.. :)21
Aro rokoko stajla :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość