RR Classic rozrząd

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

RR Classic rozrząd

Post autor: darkman » czw sie 30, 2007 8:30 pm

są jakieś różnice w rozrządach egzemplarzy V8 z początku lat 90tych (typu inny napinacz, rolka, pasek a może łancuch występował był?) czy cóś ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 31, 2007 12:07 pm

tego sie nie dotyka w normalnej eksploatacji v8
long live
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » pt sie 31, 2007 12:38 pm

jaki kuźwa pasek rozrzadu w V8 :o :o

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pt sie 31, 2007 2:03 pm

adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt sie 31, 2007 2:10 pm

czesław&jarząbek pisze:tego sie nie dotyka w normalnej eksploatacji v8
long live
Jak kniga? :)21

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt sie 31, 2007 2:21 pm

jaka Kinga?

juz nie macie sie gdzie umawiac?
idzcie se na sympatia.pl
:)21
OneTen
Discofery 300tdi

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt sie 31, 2007 2:32 pm

kniga... kniga. to nie była literówka. :)21
Normalnei od 15 minut dzownie do C&J i zajęte non stop. Moze komuś ją czyta ... :)21

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt sie 31, 2007 2:36 pm

modemem sie połączył zeby wawarzyka i innych animować :)
OneTen
Discofery 300tdi

irekk
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm

Post autor: irekk » pt sie 31, 2007 3:07 pm

GAZFAN pisze: Normalnei od 15 minut dzownie do C&J i zajęte non stop. Moze komuś ją czyta ... :)21
luz - On czesto tak ma...
przynajmniej jestes informowany, ze abonent prowadzi inna rozmowe ;)

pozdr

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 31, 2007 8:06 pm

GAZFAN pisze:
czesław&jarząbek pisze:tego sie nie dotyka w normalnej eksploatacji v8
long live
Jak kniga? :)21
bardzo fajna-jestem kontent
:)21
jest kilka tematów o których istnieniu nie wiedziałem, brakuje może ze dwóch, trzech istotnych zagadnień
bardzo ładne wydanie
i fajny bonus na koniec...tabela z numerami vin od ooooo1 do teraz
#noichuj

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt sie 31, 2007 9:11 pm

to gruba ta kinga
OneTen
Discofery 300tdi

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt sie 31, 2007 9:25 pm

tabela jest :)2 prima sort :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 31, 2007 9:27 pm

systemem od-do
i przesadziłem z tym "do teraz"
dane się kończą na MY2006
#noichuj

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob wrz 01, 2007 5:51 pm

czesław&jarząbek pisze:tego sie nie dotyka w normalnej eksploatacji v8
long live
a to miło,
stoi już na wsi 3.9 Voque SE, Ardennes Green, 92;
będziesz jechał do siebie na wioche to wpadaj na kawę - dokonam okazania.
pakkiet startowy trzeba mu.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob wrz 01, 2007 6:22 pm

rocznik ładny
coś takie jak czarnego miałem.

jak bedzie pogoda to sie zapowiem na jaką kawę południową...z rana chce oldtimer-bazar w MTK zobaczyć

tylko nie rób z niego gazojeba...
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob wrz 01, 2007 6:28 pm

czesław&jarząbek pisze:rocznik ładny
coś takie jak czarnego miałem.

jak bedzie pogoda to sie zapowiem na jaką kawę południową...z rana chce oldtimer-bazar w MTK zobaczyć

tylko nie rób z niego gazojeba...

eee, gazojeby som fajne :lol: :lol: ja tam od razu jakoś lepsze podejście do świata mam odkąd 100km kosztuje mnie 50 zamiast wcześniejszych 100zł :)2

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob wrz 01, 2007 7:40 pm

ty sztachu vin pokaż lepiej tego twojego "NSA"
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob wrz 01, 2007 7:57 pm

czesław&jarząbek pisze:ty sztachu vin pokaż lepiej tego twojego "NSA"
:)21

literówka - się czepiasz :lol:

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob wrz 01, 2007 8:03 pm

czesław&jarząbek pisze:ty sztachu vin pokaż lepiej tego twojego "NSA"
:)21
sil wu ple:

SAL Manufacturer code: Land Rover
LJ Model: Discovery, 200 Series (1989-1994) or 300 Series (1994-1998)
G Wheel base: 100 inch
M Body type: 4-door station wagon (LWB)
M Engine type: 3.9 or 4.0 litre injected petrol V8
4 Steering and transmission: Left-hand drive (LHD), 3-, 4-, 5-, or 6-speed automatic
W Model year: 1998
A Assembly location: Solihull, UK
nnnnnn Serial number

i co Holmsie?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob wrz 01, 2007 8:08 pm

no i lipa...holmsie
:)21

to jest vin "NSA": SALJY1242VA......

masz zwyklaka w pakiecie ES
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob wrz 01, 2007 8:12 pm

a mozesz mi serduszko podesłać specyfikację Es'a?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob wrz 01, 2007 8:13 pm

SAL Manufacturer code: Land Rover
J Model: NAS Discovery, 200/300 Series
Y Model specification: 49 state emissions, 100in
1 Body type: 5-door, closed (station wagon, hard top)
2 Engine type: 3.9 litre V8 petrol, or 4.0 litre V8 petrol (OBD II)
4 Steering, transmission, GVW: Left-hand drive (LHD), 4-speed automatic, 6000lb
2 Checksum code: checks out ok
V Model year: 1997
A Assembly location: Solihull, UK
xxxxxx Serial number

:)21

sztachu ma zwyklaka...sztachu ma zwyklaka...sztachu ma zwyklaka...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob wrz 01, 2007 8:15 pm

oka, zmieniam podpis.....

ale i tak sepcyfikacje wyposażeniową mi podeślij - bo cos mi nie gra...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob wrz 01, 2007 8:24 pm

tak z głowy to ES z tego rocznika miewa:
-grzana przednia szyba
-grzane siedzenia
-siedzenia na elektryce
-siedzenia z zagłówkami jak w hasikou
-soundsystem fabryczny 4głośniki+dwa gwizdki w słupkach+subwoofer w piątych drzwiach, zmieniarka pod siedzeniem, antena w tylnej bocznej szybie, sterowanie przyciskami przy zegarach
-system alarmowy w pełnej opcji
-boczki drzwi bez szmacianych wstawek, w kolorze skóry na siedzeniach
-siedzenia w skórze
-oba szyberdachy elektryczne
-halogeny w zderzaku
-automat/tempomat
-abs
-klima
-lusterko wsteczne fotochrom
-podświetlane lusterka w daszkach przeciwsłonecznych
-światło stop w tylnej szybie
-derwienko na desce ale nie tak tandetne jak esquire
-felgi alu [najczęściej "deep dish"] 235/70/16
-najczęściej 7 miejsc
-najczęściej zielony z beżem
-kalkomania ES pod kierunkami na błotnikach
-3.9 hot wire albo 300tdi EDC
więcej nie pamiętam w tej chwili...

starsze es-y miały siedzenia w standardowej formie i chyba manual. już MY95 miał wersję ES

za chwilę się sztachu okaże, że masz zwyklaka-zwyklaka a nie es-a zadnego
:)21
zwykłe 3.9 też było

ale...

na otarcie łez ci sztachu wyznam, że NAS'y z ciepłych stanów...nie mają grzanej przedniej szyby

ja nie mam

no.
:)21

ale...

aby zwiększyć twą gorycz porażki, uczucie wydymania i zawiść wyznam ci sztachu, że NAS'y z ciepłych stanów...nie mają...korozji :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob wrz 01, 2007 8:43 pm

ESA MAM!!!!!!!!!!
mam kuźwa dokładnie to o czym piszesz..... w 100% dokładnie to co napisałeś.....
plus:
- relingi,
- ori ruła na przedzie
- siatki w szybrach
- fele dwukolorowe grafit + srebro ( z glinu rzecz jasna)
acha, zamiast ES pod kierunkiem na błotniku mam PREMIUM - o co biega??

ale auto tymniemniej jest z USA - naklejka serwisowa na przedniej szybie, spare wheel cover ma advert dealera z US, licznik w milach (kuźwa!).... i brak korozji...............

szły ES'y na US?
:o

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości