wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 3:40 pm
Witam moj prolblem wyglada nastepujaco. Gdy silniki sie nagrzeje (czyli w normie) zaczyna sie zapalac kontrolka od oleju. I gasnie przy odpowiednio wiekszyc obrotach. Dzisiaj zdaylo mi sie z kontrolka wogole nie chciala zgasnac nawet przy prawe 4000 obr/min. Zgasilem go i odpalilem wszystko wrocilo do nrmy a wiec nie siecila kontrola.Dopeiro pojakims czasie znowu zaczela sie swiecic najpierw n niskich obrotach i tak dalej. Czy ozecie i doradzic co to moze byc?? Czy to oze byc zepsuty czujnik od cisnienia oleju i tak wariuje czy to pompa czy cos innego?? Z gory dzieki za info

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz wrz 09, 2007 3:44 pm
Może napiszesz jaki silnik, bo jeśli standard, to bardzo mu tymi 4tyś pomogłeś

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 3:47 pm
Silnik 2,5 Tdi. Chcialem zobaczyc czy zgasnie :p
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz wrz 09, 2007 3:52 pm
a olej sprawdziłeś bo może kontrolka ma powód by się palić

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 3:54 pm
Olej jest w Maximum

Takze z tym roblemu nie ma. Aha jest na pelnm syntetyku 0W30 jesli to cos pomoze

-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 3:55 pm
Jak jest troszke zagazany to swieci tylko na wolnych obrotach a z czam jak sie zagrzewa to przy coraz o wyzszych.:/ Najpierw mysalem ze to pompa ale kurde czemu jak go zgasilem ( gdy sie swiecila) i zapalilem znowu to wszystko bylo normie ?
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz wrz 09, 2007 3:56 pm
do tego silnika się mineralny leje
15w40
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz wrz 09, 2007 3:58 pm
Podjedź do mechaniora niech zamiast czujnika wkręci manometr i sprawdzi ciśnienie oleju. A masz pewnosć ,że auto jeżdziło od początku na pełnym syntetyku. Bo jak nie to mogłeś dobić motur zmieniając z minerala
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 3:58 pm
wlasnie zamierzam to zrobic w poniedzialek.Tylko chce ustalic czego wina jest ze sie sieci... Czy to moe byc wina tego ze jest zalany syntetyk a powinien byc mineralny??(kupielm go w niemczech i wlane na takim jezdzil 0w30)
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 3:59 pm
Jak go uplem w niemczech to byl zalany syntetykiem.A kupilem go miesiac temu
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz wrz 09, 2007 4:03 pm
Przyczyn może być kilka. Manometr prawdę Ci powie. Nie droga to czujnik. Droższa to pompa lub zapchany smok. Opcja najdroższa śmierć panewek.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 4:05 pm
Ale jezeli chodzi o panewki to nie powinna swiecic nawet na wysokich obrotach??
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz wrz 09, 2007 4:11 pm
Nie koniecznie. Bo czym większe obroty tym większe ciśnienie smarowania. Żeby sie zapaliła na stałe by musiał nastapić brak panewki. A z silnika dochodził by stukot.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 4:14 pm
Aa wlasnie mial bym prosbe czy moglbys mi podac jakie cisnienie powinno byc przy jakich obrotach??
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz wrz 09, 2007 4:20 pm
Sprawdź w manualu jakie jest minimalne dla cysety.(Są w przyklejonych)
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » ndz wrz 09, 2007 4:22 pm
Dzieki wielkie
-
irekk
-

- Posty: 225
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm
Post
autor: irekk » ndz wrz 09, 2007 4:37 pm
konefka pisze:Dzieki wielkie
i korzystaj z funkcji szukania. Temat niedawno poruszany. Jutro napisze Ci, czy w moim przypadku to byla usterka czujnika - wymienilem w weekend i jeszcze nie sie nie zaswiecila kontrolka, ale tez porzadnie nie zdazylem rozgrzac samochodu w korkach
pozdr
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz wrz 09, 2007 9:13 pm
konefka pisze:jest na pelnm syntetyku 0W30
gratuluje...
konefka pisze:jesli to cos pomoze
już nie...

#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz wrz 09, 2007 10:11 pm
czesław&jarząbek pisze:konefka pisze:jest na pelnm syntetyku 0W30
gratuluje...
konefka pisze:jesli to cos pomoze
już nie...

Drogi Czesławie do jakich samochodów zaleca się 0w30?

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz wrz 09, 2007 10:13 pm
nie wiem, a nawet pewnie takiego auta na oczy nie widziałem.
natomiast 30W używam do kosiarki

#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz wrz 09, 2007 10:16 pm
Ja tam jestem fanem hipolu

no może poza silnikiem, tam jedynie słuszne 20w50

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn wrz 10, 2007 6:53 am
konefka pisze: pelnm syntetyku 0W30
o heheheheheh, instrukcji sie nie czytalo co
?
-
kondziu

- Posty: 544
- Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kondziu » pn wrz 10, 2007 9:32 am
czytało instrukcje i zależy od instrukcji. W jednej jest że do diesla tylko minerał a np w książce serwisowej co mam taką co dają przy zakupie to jest że syntetyki też mozna lać
-
konefka
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: konefka » pn wrz 10, 2007 12:37 pm
Ale jak ja go takim olejem nie zalewalem.Tak bylo jak go kupilem...:/ A mozecie mi napisac jakie powinno byc cisnienie oleju na wolnych obrotach bo zabardzo nie moge sie polapac w tych manualach :/
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » pn wrz 10, 2007 1:21 pm
Jakbym wiedział, przy zakupie, że syntetyk jest w środku, to bym uciekł od profana, oczywiście bez samochodu

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości