problem z przekaznikiem od pompy wtryskowej lub immo

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

problem z przekaznikiem od pompy wtryskowej lub immo

Post autor: kondziu » wt wrz 18, 2007 2:24 pm

Objaw jest taki, że czasami nie moge odpalić lub potrafi w czasie jazdy zgasnąć. Jak dam prąd bezpośrednio na pompę to działa ok. Może wiesza się przkaźnik od pompy wtryskowej na to wygląda bo jak dam prąd bezpośrednio to działa ale musze i tak immo wyłączyć. Podobno jest to wszystko w zielonej skrzyneczce od alarmu. Jak poznać który to jest przekaźnik od pompy i kto ma może schemat tego. Może po schemacie elektronik do czegoś dojdzie. I jeszcze jedno nie chcę się pozbywać zielonej skrzyneczki
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt wrz 18, 2007 2:31 pm

a może sam kabel nie trybi, styki?

leć po kablu i gdzieś powinieneś trafić :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt wrz 18, 2007 3:07 pm

będę sprawdzał ale fajnie jak by ktoś miał schemat instalacji
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt wrz 18, 2007 3:10 pm

Z cyklu porady Tasiemca :)21
puść baypassa na pompę i rozkoszuj się jazdą :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt wrz 18, 2007 3:15 pm

kondziu pisze:będę sprawdzał ale fajnie jak by ktoś miał schemat instalacji
o ile mnie pamięć nie myli to do 300 były manuale osiągalne w necie, chyba nawet jest w przyklejonych coś :D

w przeciwieństwie do 200 :evil:
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt wrz 18, 2007 4:02 pm

Jakoś nie mogę znaleść na necie. Zasadnicze pytanie czy przekaźnik od pompy jest w zielonym pudełku czy gdzieś zboku bo te wtyczki co dochodzą do pudełka są jakieś cienkie a zazwyczaj przekaźnik jest po to żeby małym prądem załączać większy
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt wrz 18, 2007 6:35 pm

Jak zaczeło padać to za chwilę tą twoją ukochaną zieloną skrzyneczkę bedzisz mógł se w ramki oprawić i nad telewizor powiesić :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt wrz 18, 2007 7:16 pm

nie pocieszaj mnie wystarczy mi już innych śmieci na półkach. narazie rozebrałem i zgłupiałem same jakieś dziwne rzeczy w środku się kryją takie małe duperelki niewiadomo komu potrzebne. Nic i tak mi one nie powiedziały jakieś dziwnie milczące były :D
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt wrz 18, 2007 7:22 pm

Dlubnij zawór przy pompie i chwilowo pojeździsz :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » śr wrz 19, 2007 1:20 pm

przed rozpier...em pompy wtryskowej immobilajzera skrzyni biegow przedniego mostu i innych wynalzkow sprawdz wkladke stacyjki
moze sie styk wypalil

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » śr wrz 19, 2007 7:12 pm

Sprawdzę i tak wszystkie styki i łaczenia będę chciał oczyścić i zakonserwować. Narazie rozebrałem puszkę z bezpiecznikami pod machą i psikałem jakimś cudem do styków. Od spodu jak kable wchodzą trochę gnoju było.
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr wrz 19, 2007 8:27 pm

heniu w berecie pisze:przed rozpier...em pompy wtryskowej immobilajzera skrzyni biegow przedniego mostu i innych wynalzkow sprawdz wkladke stacyjki
moze sie styk wypalil
ątpię :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » śr wrz 19, 2007 9:02 pm

immobilajzer odcina rozrusznik i pewnie pompę paliwa co w baku jest a w jaki sposób odcina pompę wtryskową? Kabel od pompy wtryskowej idzie bezpośrednio do immo czy jest po drodze jakiś bezpiecznik czy przekaźnik. W innych samochodach przekaźniki od pompy są jakieś większe i oddzielnie montowane ( wyglądają jak każdy przekaźnik) w tym zielonym zgniłym pudełku to sama elektronika i to taka malutka
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr wrz 19, 2007 9:15 pm

Rób jak piszą i nie kombinuj :)2 jak nie masz wiedzy to nikt nie będzie robił wykładów od A do Z z elektroniki samochodowej a co najważniejsze to trzeba ukończyć spec kurs z Lucasologi Landrowerowej a to już prawie habilitacja :)20
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 19, 2007 11:02 pm

wow
ale sie można fajnych rzeczy dowiedzieć na tym forum...

że pompa paliwa jest w baku
że pompa wtryskowa ma przekaznik
że cośtam cośtam...

pięknie...

:)21

fabryczny system zależnie od konfiguracji odcina sygnał na rozrusznik i sygnał na bączek do gaszenia. może realizować obie funkcje albo jedną. poza tym bedzie robić sceny swiatłami i sygnałem.

jeżeli to faktycznie problem elektryczny to rozpatrywać należy go wariantowo:

1. no EDC
sprawdzić połączenia, bezpieczniki, przekazniki, stacyjnkę, fuzible-syfy, sprawdzić konektor bączka do gaszenia na pompie wtryskowej.
jeżeli nie pomoże odszukać immo i wypierdolić junit. zdemontować badziew z pompy wtryskowej, połączyć bączek do gaszenia z plusem po stacyjce. wyprowadzić sygnał sterujący na rozrusznik.
skutek uboczny: pozbywamy sią alarmu i sterowania centralnym zamkiem. nalezy zanabyć set aftermarketowy alarm+zamek ze sterownikami i sobie zapodać.
2. EDC
immo jest wpisane w sterownik silnika. sygnał do pompy wtryskowej i rozrusznika idzie z ECU. wypierdolenie spidera nie spowoduje uruchomienia motóra.
zależnie od wersji...albo trzeba naprawić, albo pomostkować piny jak to inzynier klucz 13 kiedyś opisał...10% szans że zadziała.
wskazanie na naprawę.
skutki uboczne jak w pkt 1.

tak więc misiu...musisz zobie zadać zajebiście ważne pytanie...EDC czy no-EDC?

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » czw wrz 20, 2007 7:53 am

autentyk:

- cos mi hamulce twardawe
- wakupompa na 100% bo nie robi podcisnienia zobacz (demonstracja)

pojechal wraca wk...y za 10 minut

-mlody co ma paliwo do hamulcow k...a ??!!
- yyyyy ???
- no mowiles ze padla w baku pompa

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » czw wrz 20, 2007 6:19 pm

nie mam edc
a co jest w baku oprócz ropy jest wężyk tylko? to co widziałem w sklepach na necie taki unit do baku z pompką czy miałem omamy wzrokowe.
wszystko jasne pompa wtryskowa nie ma przekaźnika więc już nie będę szukał świętego grala.
:)2
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw wrz 20, 2007 7:55 pm

kondziu pisze: wszystko jasne pompa wtryskowa nie ma przekaźnika więc już nie będę szukał świętego grala.
:)2
Zmądrzał :o
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » pt wrz 21, 2007 2:30 pm

twardogłowy jestem i odporny na wiedzę :wink: ale jakoś dotarło to do mnie :lol: .
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » ndz paź 21, 2007 10:30 am

Jaka idzie kabel od zaworu stop na pompie? Idzie bezpośrednio do stacyjki czy jeszczce do zielonego pudełka i jakie bezpieczniki ma podrodze te pod maską czy pod nogami kierowcy i dopiero do stacyjki? Immo działa tylko czasem zawór nie dostaje prądu i chę sprawdzić gdzie nie styka
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz paź 21, 2007 2:22 pm

przez miesiac nie naprawiles usterki? :o :o :o :o

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » ndz paź 21, 2007 4:13 pm

Jakoś nie mialem motywacji ale chyba muszę zrobić bo ostatnio w czasie jazdy potrafi mi zgasnąć. Zawsze wystarczy podłączyć kabelek bezpośrednio do aku i działa ale mnie to już meczy i obciach na mieście jak majstruję pod maska i znów będą gadać że landrovery się psują :wink: Dzisiaj próbowałem dojść gdzie znika w środku ale mi się nie udało. Z posta o wycięciu immo doszedłem że idzie do stacyjki ale... chyba jeszcze powinien o jakiś bezpiecznik zahaczyć niestety tego nie ustaliłem. Jak się ściąga plastik wokół kierownicy żeby dojść do stacyjki? Odkreciłem dwie śróbki od spodu i dalej nie mogłem go rozpołowić, są tam tylko jakieś zaczepy czy jeszcze trzeba coś odkręcić?
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości