problem z przekaznikiem od pompy wtryskowej lub immo
Moderator: Jerry
problem z przekaznikiem od pompy wtryskowej lub immo
Objaw jest taki, że czasami nie moge odpalić lub potrafi w czasie jazdy zgasnąć. Jak dam prąd bezpośrednio na pompę to działa ok. Może wiesza się przkaźnik od pompy wtryskowej na to wygląda bo jak dam prąd bezpośrednio to działa ale musze i tak immo wyłączyć. Podobno jest to wszystko w zielonej skrzyneczce od alarmu. Jak poznać który to jest przekaźnik od pompy i kto ma może schemat tego. Może po schemacie elektronik do czegoś dojdzie. I jeszcze jedno nie chcę się pozbywać zielonej skrzyneczki
- heniu w berecie
-
- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
immobilajzer odcina rozrusznik i pewnie pompę paliwa co w baku jest a w jaki sposób odcina pompę wtryskową? Kabel od pompy wtryskowej idzie bezpośrednio do immo czy jest po drodze jakiś bezpiecznik czy przekaźnik. W innych samochodach przekaźniki od pompy są jakieś większe i oddzielnie montowane ( wyglądają jak każdy przekaźnik) w tym zielonym zgniłym pudełku to sama elektronika i to taka malutka
Rób jak piszą i nie kombinuj
jak nie masz wiedzy to nikt nie będzie robił wykładów od A do Z z elektroniki samochodowej a co najważniejsze to trzeba ukończyć spec kurs z Lucasologi Landrowerowej a to już prawie habilitacja 




Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
wow
ale sie można fajnych rzeczy dowiedzieć na tym forum...
że pompa paliwa jest w baku
że pompa wtryskowa ma przekaznik
że cośtam cośtam...
pięknie...

fabryczny system zależnie od konfiguracji odcina sygnał na rozrusznik i sygnał na bączek do gaszenia. może realizować obie funkcje albo jedną. poza tym bedzie robić sceny swiatłami i sygnałem.
jeżeli to faktycznie problem elektryczny to rozpatrywać należy go wariantowo:
1. no EDC
sprawdzić połączenia, bezpieczniki, przekazniki, stacyjnkę, fuzible-syfy, sprawdzić konektor bączka do gaszenia na pompie wtryskowej.
jeżeli nie pomoże odszukać immo i wypierdolić junit. zdemontować badziew z pompy wtryskowej, połączyć bączek do gaszenia z plusem po stacyjce. wyprowadzić sygnał sterujący na rozrusznik.
skutek uboczny: pozbywamy sią alarmu i sterowania centralnym zamkiem. nalezy zanabyć set aftermarketowy alarm+zamek ze sterownikami i sobie zapodać.
2. EDC
immo jest wpisane w sterownik silnika. sygnał do pompy wtryskowej i rozrusznika idzie z ECU. wypierdolenie spidera nie spowoduje uruchomienia motóra.
zależnie od wersji...albo trzeba naprawić, albo pomostkować piny jak to inzynier klucz 13 kiedyś opisał...10% szans że zadziała.
wskazanie na naprawę.
skutki uboczne jak w pkt 1.
tak więc misiu...musisz zobie zadać zajebiście ważne pytanie...EDC czy no-EDC?

ale sie można fajnych rzeczy dowiedzieć na tym forum...
że pompa paliwa jest w baku
że pompa wtryskowa ma przekaznik
że cośtam cośtam...
pięknie...

fabryczny system zależnie od konfiguracji odcina sygnał na rozrusznik i sygnał na bączek do gaszenia. może realizować obie funkcje albo jedną. poza tym bedzie robić sceny swiatłami i sygnałem.
jeżeli to faktycznie problem elektryczny to rozpatrywać należy go wariantowo:
1. no EDC
sprawdzić połączenia, bezpieczniki, przekazniki, stacyjnkę, fuzible-syfy, sprawdzić konektor bączka do gaszenia na pompie wtryskowej.
jeżeli nie pomoże odszukać immo i wypierdolić junit. zdemontować badziew z pompy wtryskowej, połączyć bączek do gaszenia z plusem po stacyjce. wyprowadzić sygnał sterujący na rozrusznik.
skutek uboczny: pozbywamy sią alarmu i sterowania centralnym zamkiem. nalezy zanabyć set aftermarketowy alarm+zamek ze sterownikami i sobie zapodać.
2. EDC
immo jest wpisane w sterownik silnika. sygnał do pompy wtryskowej i rozrusznika idzie z ECU. wypierdolenie spidera nie spowoduje uruchomienia motóra.
zależnie od wersji...albo trzeba naprawić, albo pomostkować piny jak to inzynier klucz 13 kiedyś opisał...10% szans że zadziała.
wskazanie na naprawę.
skutki uboczne jak w pkt 1.
tak więc misiu...musisz zobie zadać zajebiście ważne pytanie...EDC czy no-EDC?

#noichuj
- heniu w berecie
-
- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Jakoś nie mialem motywacji ale chyba muszę zrobić bo ostatnio w czasie jazdy potrafi mi zgasnąć. Zawsze wystarczy podłączyć kabelek bezpośrednio do aku i działa ale mnie to już meczy i obciach na mieście jak majstruję pod maska i znów będą gadać że landrovery się psują
Dzisiaj próbowałem dojść gdzie znika w środku ale mi się nie udało. Z posta o wycięciu immo doszedłem że idzie do stacyjki ale... chyba jeszcze powinien o jakiś bezpiecznik zahaczyć niestety tego nie ustaliłem. Jak się ściąga plastik wokół kierownicy żeby dojść do stacyjki? Odkreciłem dwie śróbki od spodu i dalej nie mogłem go rozpołowić, są tam tylko jakieś zaczepy czy jeszcze trzeba coś odkręcić?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości