Discovery cz RR

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Kamilj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 6:53 pm

Discovery cz RR

Post autor: Kamilj » pt wrz 21, 2007 7:01 pm

Witam panowie mam pytanie do speców w temacie zamierzam sie z kupnem auta terenowego będę poruszał sie po drogach asfaltowych ale z dziurami głębokości 10-20 cm , w grę wchodzi szuter i drogi leśne .

Auto chcem z silnikiem diesla i tylko takim w gre nie wchodzi benzyna a tym bardziej gaz . wacham sie pomiędzy modelami discovery a range rover na auto chcem przeznaczyć max 4000 euro i bede szukał za granicą .

Moje pytanie dotyczy awaryjnosci discovery w porównaniu do RR i na co zwrócić uwage przy kupnie i który model wybrać


ps. dysponuje warsztatem mechanicznym wiec z drobnymi remontami nie mam problemu

pozdrawiam Kamil

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt wrz 21, 2007 7:11 pm

jak dizel to raczej diskawery
bo w rr to znajdziesz najpewniej silnik bedacy płodem włoskiej mysli technicznej czyli VM

choc wszelkie inne przymioty to raczej ma RRC (a 4000 E wskazuje raczej na ten model)
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
marek_z_gor
Posty: 317
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
Lokalizacja: jawor rzną
Kontaktowanie:

Post autor: marek_z_gor » pt wrz 21, 2007 7:13 pm

ja słyszałem........


że jeep............



jest zadowalającym kompromisem :lol:
ass, grass, or gas... nobody rides for free

Kamilj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 6:53 pm

Post autor: Kamilj » pt wrz 21, 2007 7:13 pm

choc wszelkie inne przymioty to raczej ma RRC
Dzieki za tak błyskawiczną odpowiedz możesz mi jeszcze napisać czym jest rrc bo nie bardzo wiem ? :D

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt wrz 21, 2007 7:14 pm

OneTen
Discofery 300tdi

Kamilj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 6:53 pm

Post autor: Kamilj » pt wrz 21, 2007 7:25 pm

Czyli ten z kwadratowymi lampami odpada ten ciut nowszy ? szkoda bo tego własnie typowałem


myślałem o czymś takim http://mobile.de/SIDZGFJD39VmNnUUxuphCo ... 1278723085&

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt wrz 21, 2007 7:41 pm

chodzi ci o tego - z kwadratowymi lampami?

http://www.rangerovers.net/newrr.html

to za 4k euro raczej nie

ale możesz go sobie stjuningować wstawiajac lampy kawdratowe z innego auta
OneTen
Discofery 300tdi

Kamilj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 6:53 pm

Post autor: Kamilj » pt wrz 21, 2007 7:45 pm

Tak chodzi mi o takiego patrząc po cenach na niemczech da rade znaleść za 4K euro nie wiem jak z stanem technicznym .

A jak silnik 2.5 tdi w tym aucie bo słyszałem ze są z bmw

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Re: Discovery cz RR

Post autor: Discotheque » pt wrz 21, 2007 7:46 pm

Kamilj pisze: ps. dysponuje warsztatem mechanicznym wiec z drobnymi remontami nie mam problemu

pozdrawiam Kamil

W przypadku RRa z VMem polegniesz w koncu nawet majac w zapleczu warsztat mechaniczny. :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » pt wrz 21, 2007 7:49 pm

sugerowalbym duza doze powsiagliwosci w stosunku do tego typu okazji.
mowiłeś rze kcesz kupic cos za 4k euro a za taka cene to tylko disco 200tdi znajdziesz.
ja nie narzekam.

ten ryndz jakis podejrzany jest... tani dziwnie.
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt wrz 21, 2007 7:54 pm

dobrego P38 nie kupisz za 4k euro, lepiej to pomnożyć przez 2 :D
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » sob wrz 22, 2007 8:07 am

pakupić disko.

Bedzie miało dobry motór na gnojówkę, a poza tym to jest konstrukcyjnie dokładnie to samo auto co RR.

tylko trochę inaczej z zewnątrz wygląda.

Awatar użytkownika
jacekwr
Posty: 532
Rejestracja: pn sie 06, 2007 9:06 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: jacekwr » sob wrz 22, 2007 9:52 am

Roch pisze:mowiłeś rze kcesz kupic cos za 4k euro a za taka cene to tylko disco 200tdi znajdziesz.
Ja niedawno wyjąłem od turka za 3kEUR. fakt, że bez przedniego wału, i lekko (naprawdę lekko...) rsowany, ale za tą kasę :)2 . Właśnie kończę solidny remont za resztę kas i będzie Ql.
I hope so. :oops:

:)21
From all the things I've lost,
I miss my mind the most...

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob wrz 22, 2007 10:58 am

Trzeba wziac pod uwage ze RR to inna klasa niz Disco.
Nie tylko w kwestii komfortu, ale tez kosztow utrzymania.

Auto, ktore wyjsciowo kosztuje 100 tys euro, nawet jak bedzie stare i tanie w cenie zakupu, to koszty biezace beda i tak wyzsze niz auta, ktore z salonu wyjechalo za 30 tys.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Kamilj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 6:53 pm

Post autor: Kamilj » sob wrz 22, 2007 11:20 am

Panowie a może ktoś wie jakie są koszty przekładki kierownicy z wersji lhd

Mam kolesia w londonie co moze zalatwic tanio freelandera w dieslu

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob wrz 22, 2007 11:31 am

bierz freelandera!
aż dziwne że go wcześniej nie brałeś pod uwagę!



:)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Kamilj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 6:53 pm

Post autor: Kamilj » sob wrz 22, 2007 11:35 am

Tak tylko co z przekładką ? Jaki koszt bo to ważne .

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » sob wrz 22, 2007 11:37 am

Kamilj pisze:Tak tylko co z przekładką ? Jaki koszt bo to ważne .
dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają
- a tu... tylko tacy są !
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Kamilj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 6:53 pm

Post autor: Kamilj » sob wrz 22, 2007 11:43 am

Na allegro dużo jest z kierą po drugiej stronie i w opisie jest że ma dokumentacjię potrzebą do zarejstrowania w kraju ... Jak to możliwe ?

Awatar użytkownika
JarekM
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn paź 02, 2006 12:53 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz/Nakło/Minikowo
Kontaktowanie:

Post autor: JarekM » sob wrz 22, 2007 1:02 pm

Kamilj pisze:Mam kolesia w londonie co moze zalatwic tanio freelandera w dieslu
to znaczy umoczony w ropie?? czy jak ??
i jaki musi ten zbiornik na ropę żeby całego freelandera zamoczyć .... :o
JarekM
Discovery 2 Td5, '1999
GG:1390529
Obrazek

Awatar użytkownika
marek_z_gor
Posty: 317
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
Lokalizacja: jawor rzną
Kontaktowanie:

Post autor: marek_z_gor » sob wrz 22, 2007 2:24 pm

też nie lubie tej formy :D
ass, grass, or gas... nobody rides for free

Kamilj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 6:53 pm

Post autor: Kamilj » sob wrz 22, 2007 2:32 pm

Silnik napędzany olejem napędowym o znormalizowanej liczbie cetanów lepiej ?

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » sob wrz 22, 2007 5:11 pm

Z burglatorem czy bez jest ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » sob wrz 22, 2007 5:21 pm

Kamilj pisze:Na allegro dużo jest z kierą po drugiej stronie i w opisie jest że ma dokumentacjię potrzebą do zarejstrowania w kraju ... Jak to możliwe ?
jest to mozliwe po przekladce

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR vs Disco

Post autor: rafalwicher » sob wrz 22, 2007 9:21 pm

Mam znajomego ktory robil europejczyka z freeka niewiem ile dokladnie go to wyszlo ale strasznie nazekal. A ja bym ci proponowal Range Rover Clasic albo Discovery z motorkiem 200Tdi te dwa samochody wiele sie od siebie nie roznia jesli mowa o rozwiazaniach technicznych. Glowna roznica to nadwozie, w disco jest wyzszy bagaznik a w RR wiekszy komfort. A co do cen za exploatacje mysle ze jest bardzo podobnie. Dlaczego? Bo te samochody nieroznia sie od siebie mechanicznie niczym procz hydraulicznego zawieszenia w nowszych modelach RR. Jesli myslisz o naprawianiu swojego samochodu samemu to RR Clasic i Discowery I to bardzo dobry wybor. Jesli tylko masz jakies pojecie o mechanice, umiesz czytac manuale, masz narzedzia i miejsce gdzie go naprawiac to jestes w stanie samemu zrobic wszystko w tych samochodach.

Dlaczego 200Tdi?
1 Niema w nim zadnej elektroniki.
2 Niesamowicie male spalanie przy wadze samochodu 2t. (moj na trasie pali 7,5l/100km)
3 Bezposredni wtrysk paliwa.
4 Moim zdaniem dosc prosty w obsludze i naprawie.
5 Ladny dzwiek (bardzo ladny czysty dieselowski dzwiek pracy silnika wiadomo zalezy kto przy nim grzebal)

Dlaczego RRC lub Discovery?
1 Solidna Rama
2 Sztywne mosty ptrzod tyl.
3 Niezawodny silnik
4 Aluminiowe nadwozie
5 Zawieszenie ze sprezyna i drazkiem panharda na kazdym kole co daje komfort w kazdej sytulacji na drodze i po za nia a zarazem sprawia trudnosci w prowadzeniu samochodu co jednym sie podoba a innym nie. Mysle ze ci inni nie sa posiadaczami RR ani Disco.
6 staly naped na cztery kola z centralnym ukladem roznicowym ktory mozna blokowac przez diff lock.
7 mozliwosc przejechania na jednym baku 1000km

Dlaczego RR?
Range Rover Clasic zostal stwozony nie w pierwszej kolejnosci z mysla o kierowcy czy pasarzerach tylko o maszynie ktora ma byc niezawodna. Wsiadajac do RR za kierownice niepoczujesz sie jak w Japonskim samochodzie gdzie pierwsza mysla jest zminiaturyzowanie wszystkiego co tylko mozliwe i zrobienie maksymalnej ilosci miejsca dla pasarzerow i kierowcy. W RRC za kiera czujesz ze trzeba sie mocno wygimnastykowac aby przed nia sie znalesc, po prawej stronie czujesz pod soba tunel mieszczacy skrzynie biegow i skrzynie rozdzielcza, poterzna rama miesci sie zaraz pod twoim siedzeniem, doze kolo kierownicy i wysoko umieszczona dzwignia zmiany biegow. To wszystko sprawia ze ja wsiadjac do swojego RRC najlepiej czuje sie za kierownica. Choc najwygodniej jest na tylniej kanapie. Dlaczego?!
Bo kierujac tym samochodem czuje sie jak bym byl jego czescia i to jest w tym wszystkim najpiekniejsze.
Zycze dobrego wyboru.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość