Discovery cz RR
Moderator: Jerry
Discovery cz RR
Witam panowie mam pytanie do speców w temacie zamierzam sie z kupnem auta terenowego będę poruszał sie po drogach asfaltowych ale z dziurami głębokości 10-20 cm , w grę wchodzi szuter i drogi leśne .
Auto chcem z silnikiem diesla i tylko takim w gre nie wchodzi benzyna a tym bardziej gaz . wacham sie pomiędzy modelami discovery a range rover na auto chcem przeznaczyć max 4000 euro i bede szukał za granicą .
Moje pytanie dotyczy awaryjnosci discovery w porównaniu do RR i na co zwrócić uwage przy kupnie i który model wybrać
ps. dysponuje warsztatem mechanicznym wiec z drobnymi remontami nie mam problemu
pozdrawiam Kamil
Auto chcem z silnikiem diesla i tylko takim w gre nie wchodzi benzyna a tym bardziej gaz . wacham sie pomiędzy modelami discovery a range rover na auto chcem przeznaczyć max 4000 euro i bede szukał za granicą .
Moje pytanie dotyczy awaryjnosci discovery w porównaniu do RR i na co zwrócić uwage przy kupnie i który model wybrać
ps. dysponuje warsztatem mechanicznym wiec z drobnymi remontami nie mam problemu
pozdrawiam Kamil
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
- marek_z_gor
- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
- Kontaktowanie:
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Czyli ten z kwadratowymi lampami odpada ten ciut nowszy ? szkoda bo tego własnie typowałem
myślałem o czymś takim http://mobile.de/SIDZGFJD39VmNnUUxuphCo ... 1278723085&
myślałem o czymś takim http://mobile.de/SIDZGFJD39VmNnUUxuphCo ... 1278723085&
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
chodzi ci o tego - z kwadratowymi lampami?
http://www.rangerovers.net/newrr.html
to za 4k euro raczej nie
ale możesz go sobie stjuningować wstawiajac lampy kawdratowe z innego auta
http://www.rangerovers.net/newrr.html
to za 4k euro raczej nie
ale możesz go sobie stjuningować wstawiajac lampy kawdratowe z innego auta
OneTen
Discofery 300tdi
Discofery 300tdi
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Re: Discovery cz RR
Kamilj pisze: ps. dysponuje warsztatem mechanicznym wiec z drobnymi remontami nie mam problemu
pozdrawiam Kamil
W przypadku RRa z VMem polegniesz w koncu nawet majac w zapleczu warsztat mechaniczny.

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Ja niedawno wyjąłem od turka za 3kEUR. fakt, że bez przedniego wału, i lekko (naprawdę lekko...) rsowany, ale za tą kasęRoch pisze:mowiłeś rze kcesz kupic cos za 4k euro a za taka cene to tylko disco 200tdi znajdziesz.

I hope so.


From all the things I've lost,
I miss my mind the most...
I miss my mind the most...
Trzeba wziac pod uwage ze RR to inna klasa niz Disco.
Nie tylko w kwestii komfortu, ale tez kosztow utrzymania.
Auto, ktore wyjsciowo kosztuje 100 tys euro, nawet jak bedzie stare i tanie w cenie zakupu, to koszty biezace beda i tak wyzsze niz auta, ktore z salonu wyjechalo za 30 tys.
Nie tylko w kwestii komfortu, ale tez kosztow utrzymania.
Auto, ktore wyjsciowo kosztuje 100 tys euro, nawet jak bedzie stare i tanie w cenie zakupu, to koszty biezace beda i tak wyzsze niz auta, ktore z salonu wyjechalo za 30 tys.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- marek_z_gor
- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
- Kontaktowanie:
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR vs Disco
Mam znajomego ktory robil europejczyka z freeka niewiem ile dokladnie go to wyszlo ale strasznie nazekal. A ja bym ci proponowal Range Rover Clasic albo Discovery z motorkiem 200Tdi te dwa samochody wiele sie od siebie nie roznia jesli mowa o rozwiazaniach technicznych. Glowna roznica to nadwozie, w disco jest wyzszy bagaznik a w RR wiekszy komfort. A co do cen za exploatacje mysle ze jest bardzo podobnie. Dlaczego? Bo te samochody nieroznia sie od siebie mechanicznie niczym procz hydraulicznego zawieszenia w nowszych modelach RR. Jesli myslisz o naprawianiu swojego samochodu samemu to RR Clasic i Discowery I to bardzo dobry wybor. Jesli tylko masz jakies pojecie o mechanice, umiesz czytac manuale, masz narzedzia i miejsce gdzie go naprawiac to jestes w stanie samemu zrobic wszystko w tych samochodach.
Dlaczego 200Tdi?
1 Niema w nim zadnej elektroniki.
2 Niesamowicie male spalanie przy wadze samochodu 2t. (moj na trasie pali 7,5l/100km)
3 Bezposredni wtrysk paliwa.
4 Moim zdaniem dosc prosty w obsludze i naprawie.
5 Ladny dzwiek (bardzo ladny czysty dieselowski dzwiek pracy silnika wiadomo zalezy kto przy nim grzebal)
Dlaczego RRC lub Discovery?
1 Solidna Rama
2 Sztywne mosty ptrzod tyl.
3 Niezawodny silnik
4 Aluminiowe nadwozie
5 Zawieszenie ze sprezyna i drazkiem panharda na kazdym kole co daje komfort w kazdej sytulacji na drodze i po za nia a zarazem sprawia trudnosci w prowadzeniu samochodu co jednym sie podoba a innym nie. Mysle ze ci inni nie sa posiadaczami RR ani Disco.
6 staly naped na cztery kola z centralnym ukladem roznicowym ktory mozna blokowac przez diff lock.
7 mozliwosc przejechania na jednym baku 1000km
Dlaczego RR?
Range Rover Clasic zostal stwozony nie w pierwszej kolejnosci z mysla o kierowcy czy pasarzerach tylko o maszynie ktora ma byc niezawodna. Wsiadajac do RR za kierownice niepoczujesz sie jak w Japonskim samochodzie gdzie pierwsza mysla jest zminiaturyzowanie wszystkiego co tylko mozliwe i zrobienie maksymalnej ilosci miejsca dla pasarzerow i kierowcy. W RRC za kiera czujesz ze trzeba sie mocno wygimnastykowac aby przed nia sie znalesc, po prawej stronie czujesz pod soba tunel mieszczacy skrzynie biegow i skrzynie rozdzielcza, poterzna rama miesci sie zaraz pod twoim siedzeniem, doze kolo kierownicy i wysoko umieszczona dzwignia zmiany biegow. To wszystko sprawia ze ja wsiadjac do swojego RRC najlepiej czuje sie za kierownica. Choc najwygodniej jest na tylniej kanapie. Dlaczego?!
Bo kierujac tym samochodem czuje sie jak bym byl jego czescia i to jest w tym wszystkim najpiekniejsze.
Zycze dobrego wyboru.
Dlaczego 200Tdi?
1 Niema w nim zadnej elektroniki.
2 Niesamowicie male spalanie przy wadze samochodu 2t. (moj na trasie pali 7,5l/100km)
3 Bezposredni wtrysk paliwa.
4 Moim zdaniem dosc prosty w obsludze i naprawie.
5 Ladny dzwiek (bardzo ladny czysty dieselowski dzwiek pracy silnika wiadomo zalezy kto przy nim grzebal)
Dlaczego RRC lub Discovery?
1 Solidna Rama
2 Sztywne mosty ptrzod tyl.
3 Niezawodny silnik
4 Aluminiowe nadwozie
5 Zawieszenie ze sprezyna i drazkiem panharda na kazdym kole co daje komfort w kazdej sytulacji na drodze i po za nia a zarazem sprawia trudnosci w prowadzeniu samochodu co jednym sie podoba a innym nie. Mysle ze ci inni nie sa posiadaczami RR ani Disco.
6 staly naped na cztery kola z centralnym ukladem roznicowym ktory mozna blokowac przez diff lock.
7 mozliwosc przejechania na jednym baku 1000km
Dlaczego RR?
Range Rover Clasic zostal stwozony nie w pierwszej kolejnosci z mysla o kierowcy czy pasarzerach tylko o maszynie ktora ma byc niezawodna. Wsiadajac do RR za kierownice niepoczujesz sie jak w Japonskim samochodzie gdzie pierwsza mysla jest zminiaturyzowanie wszystkiego co tylko mozliwe i zrobienie maksymalnej ilosci miejsca dla pasarzerow i kierowcy. W RRC za kiera czujesz ze trzeba sie mocno wygimnastykowac aby przed nia sie znalesc, po prawej stronie czujesz pod soba tunel mieszczacy skrzynie biegow i skrzynie rozdzielcza, poterzna rama miesci sie zaraz pod twoim siedzeniem, doze kolo kierownicy i wysoko umieszczona dzwignia zmiany biegow. To wszystko sprawia ze ja wsiadjac do swojego RRC najlepiej czuje sie za kierownica. Choc najwygodniej jest na tylniej kanapie. Dlaczego?!
Bo kierujac tym samochodem czuje sie jak bym byl jego czescia i to jest w tym wszystkim najpiekniejsze.
Zycze dobrego wyboru.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość