Bardzo krótko o mnie i moich planach.
Z dwóch niemieckich aut czyli Ascony B i Manty B poskładałem jedno autko, tak zwaną Manconę. W tych modelach były stare poczciwe silniki CIH orginalnie do 2.0
www.ascona-b.pl
Kupiłem Land Rovera z silnikiem 3.5 V8 i mam zamiar te V8 wsadzić do mojej Mancony. Jak to zrobić to już wszystko dograne Anglicy i Duńczycy już to przerabiali i się sprawdziło. V 8 z Land Rovera w porównaniu do innych V8 jest dużo mniejsze i lżejsze.
Pokarzę Wam kilka fotek co kupiłem, może ktoś z Was Dostarczy mi jakieś informacje o tym silniku, niestety nie wiem o nim nic i nie znam żadnych jego parametrów. Kupiłem to autko bez papierów na części, a tak naprawdę to chodziło tylko o silnik

Jedyną z dwóch rzeczy przed zakupem co zrobiłem to odpaliłem autko. Silnik chodził na początku bardzo kulawo, ale potem jakoś się trzymał. Jak widać na fotkach autko jest w opłakanym stanie. Podobno stało 2 lata pod drzewkiem i tak się dziwię że odpalił.
Potem zmierzyliśmy ciśnienie na wszystkich tłokach było wszędzie równe na każdym tłoku było 11 barów.
Może ktoś z Was wie :
1.Moc max (KM):
2.Max moment (Nm):
3.Przyspieszenie
0-100 km/h (s.) :
4.Prędkość max :
5.Średnie zużycie
Paliwa (l/100 km) :
W moim silniku okazało się że jest jakiś gaźnik od forda śmiem podejrzewać że nie jest orginał a pytanie, jaki powinien być, jedno czy dwu gardzielowy i jakiej firmy.
Był bym wdzięczny za wszelkie wskazówki na co powinienem w szczególności zwrócić uwagę w tym silniku.
Olej, wycieki. Świece i tym podobne uwagi.
Pozdrawiam.
Adam.
P.S.
Czy warto go przerabiać na wtrysk i czy jest to możliwe?
Co to by zmieniło osiągi, pracę silnika ?
Mancona





