Stop

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czarny75
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pt paź 20, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: LODZ
Kontaktowanie:

Stop

Post autor: czarny75 » czw lis 08, 2007 12:15 pm

jezdzil 2 miesiace bezproblemowo i sie zesrało

nie mam swiateł stopu

nie ma prundu na bezpiecznikach

przekaznik ?

(najpierw padl jeden stop po jakims czasie drugi )

mial ktos taką przypadłosc?

zielonojajcarze kasztanic prosze po 2 merytorycznym poscie :)12
"najwiekszym nieszczęściem jest szczęśliwe małżeństwo..maleją szanse na rozwód" M. Kundera

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw lis 08, 2007 12:32 pm

phiii też mi coś

mi przestał świecić jeden stop, trąbić i wiatrak kręcić i się nie chwalę :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » czw lis 08, 2007 12:36 pm

Podlacz z akumulatora napiecie do bezpiecznika F1 pod kierownica(poprzez inny bezpiecznik - np na kabelku) i zobacz czy zadziala. Jezeli tak, to szukaj dlaczego nie ma napiecia na bezpieczniku. Byc moze wada jest w skrzynce bezpiecznikow. Jezeli nie zadziala, to byc moze dodatkowo masz brak masy przy swiatlach. Polacz na krotko z masa i zobaczysz czy bedzie poprawa. W obwodzie swiatel stop nie ma przekaznikow.
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » czw lis 08, 2007 12:39 pm

KOREKTA:

Moje uwagi dotycza 300 TDi a ty masz 200 - ale nie wydaje mi sie, zeby byly istotne roznice w obwodzie swiatel stop.
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
czarny75
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pt paź 20, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: LODZ
Kontaktowanie:

Post autor: czarny75 » czw lis 08, 2007 1:03 pm

dzieki MArcin zaraz bede działał :)2
"najwiekszym nieszczęściem jest szczęśliwe małżeństwo..maleją szanse na rozwód" M. Kundera

Awatar użytkownika
M-461
 
 
Posty: 241
Rejestracja: wt sty 13, 2004 11:30 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: M-461 » czw lis 08, 2007 2:06 pm

czarny75 pisze:dzieki MArcin zaraz bede działał :)2
Czarny, zobacz pod kokpitem z lewej strony jest niebieske złącze, które łączy przewody z tylca pojazdu. Może coś zaśniedziało, od tego złącza przewody idą po słukpu do góry i dachem do tyłu pojazdu. W moim syfie ładnie się woda lała na to złącze przez pieprzoną uszczelkę przedniej szyby.

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » czw lis 08, 2007 3:11 pm

przecież napisał ze nie ma prądu na bezpiecznikach!!

ja bym raczej szukał po miedzy aku a bezpiecznikami, według schematu!!
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw lis 08, 2007 3:18 pm

Strasznie nerwowi jestescie..

Mnie stop przestal swiecic (jeden), wiec sprawdzilem zarowke - dobra, wiec postanowilem go przeczekac.
Trwalo to kilka miesiecy, az sie naprawilo i wszystko teraz dziala :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » czw lis 08, 2007 3:49 pm

ciśnienie, ciśnienie, but, but, but!! :)21

to przeca najważniejsze :)21
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » czw lis 08, 2007 3:53 pm

ignat36 pisze:przecież napisał ze nie ma prądu na bezpiecznikach!!

ja bym raczej szukał po miedzy aku a bezpiecznikami, według schematu!!
Ale napisal tez ze najpierw sie zepsul jeden stop a potem drugi, a teraz ze nie ma pradu na bezpieczniku.
Dlatego napisalem, zeby podal napiecie na bezpieczniki i jezeli nie zadziala, zeby sprawdzal mase od strony swiatel. To uszkodzenie nie koniecznie musi miec jedna jedyna przyczyne.
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: MaciekK » czw lis 08, 2007 4:26 pm

czyli choroba zżera go od dupska i idzie po kablach, neurologia panie :)21
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » czw lis 08, 2007 4:29 pm

nie jestem elektrykiem, ale zawsze wydawało mi sie ze układ sprawdza sie od jego początku (zródła prądu) :roll:
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw lis 08, 2007 4:35 pm

ignat36 pisze:nie jestem elektrykiem, ale zawsze wydawało mi sie ze układ sprawdza sie od jego początku (zródła prądu) :roll:
a w którą stronę prąd płynie
od plusa do minusa czy odwrotnie
a w sumie czy to ma znaczenie bo początek i koniec są koło siebie
czy to znaczy że jak zacznę od końca to źle zrobię
proszę o podpowiedź bo nie wiem co mam zrobić :D

czyli spaloną żarówkę trzeba wymieniać zacząwszy od akumulatora :wink: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czarny75
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pt paź 20, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: LODZ
Kontaktowanie:

Post autor: czarny75 » czw lis 08, 2007 4:52 pm

jest juz prad na bezpiecznikach

wlacznik na pedale dziala (poprzednik od poloneza zalozyl) :wink:

swiateł stopu nie ma nadal :roll:

jutro szukam dalej...

macie jakies pomysly?
"najwiekszym nieszczęściem jest szczęśliwe małżeństwo..maleją szanse na rozwód" M. Kundera

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » czw lis 08, 2007 5:04 pm

@trawolt
nie podpuszczaj, dobrze wiesz co chodzilo

@czarny75
teraz to sprawdziłbym zarówke, jako najsłabsze ogniwo :)21
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lis 08, 2007 5:05 pm

gniazdo przyczepy ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
czarny75
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pt paź 20, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: LODZ
Kontaktowanie:

Post autor: czarny75 » czw lis 08, 2007 5:25 pm

@ pezet
tez probowalem przeczekac ale widac nasze Lr-y psuja/naprawiaja sie wg roznych algorytmow :)21

po tygodniu padl mi drugi stop

@gri 74 jutro sprawdze zlaczki na calej dlugosci (gniazdo przyczepy zdemontowalem razem z hakiem)
"najwiekszym nieszczęściem jest szczęśliwe małżeństwo..maleją szanse na rozwód" M. Kundera

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » pt lis 09, 2007 11:51 am

U mnie też się rypały tylne światła po pewnym spektakularnym uderzeniu dupskiem o grunt. Bez przerwy wywalało mi bezpiecznik od świateł cofania i czegoś tam jeszcze przy przejściu wajchą z P do tyłu . Okazało się że przetarła się wiązka w okolicy skrzyni biegów. Elekticos zaizolował kable i wszystko zaczęło robić tak jak należy.

Co kabli w LR'ach to starzy wyjadacze juz kiedys na forum stwierdzili:

W LR nie ma instalacji elektrycznej, w LR jest swobodny przepływ prądów

:)21
Ranger, XC70, XTZ660

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt lis 09, 2007 7:23 pm

misialek pisze:
W LR nie ma instalacji elektrycznej, w LR jest swobodny przepływ prądów

:)21
Na różne sposoby
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt lis 09, 2007 7:36 pm

weźcie mi nic o elektryce nie mówicie, dziś wjechałem na kanał heble podregulować i już tam zostałem na czas jakiś... Seria wie gdzie się zepsuć :)21
Po jakimś czasie okazało się, że przyczyną niemożności zjechania z kanału jest... przekaźnik rozrusznika :P Zwarcie na krótko za pomocą... klucza 13(akurat pod ręką był :)21 ) i pojechałem sobie do sklepu po przekaźnik... cóż parę razy mi zgasł po drodze więc operacje odpalania spod maski powtarzałem...korkując zakorkowaną już warszawkę :lol: jutro wymienię ustrojstwo które nikczemnie śmiało się zepsuć :)21
bogu dziękuje, że cała elektryka na 3 bezpiecznikach się opiera... nawet taki matoł jak ja to ogarnia :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pt lis 09, 2007 8:00 pm

Tapeworm pisze: cóż parę razy mi zgasł po drodze więc operacje odpalania spod maski powtarzałem...korkując zakorkowaną już warszawkę :lol:
- a potem wszystko jest na PO i HGW..
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt lis 09, 2007 9:27 pm

eh szkoda gadać, piątek wieczór zawsze jest cyrk... ja wtedy jeśli nie muszę to w ogóle nie jeżdżę :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości