Strona 1 z 1
RR P38A EAS
: ndz lis 11, 2007 10:00 am
autor: hpx4000
Witam, czy w RR p38 można zrobić coś aby dało się go podnieść manualnie do poziomu 7cm ponad ustawienie standardowe? Z tego co wyczytałem on sam się podnosi kiedy stwierdzi że jest taka potrzeba… najlepiej gdyby dało się do tego wykorzystać oryginalny przełącznik (czyli żeby podniesienie do góry omijało +4cm i od razu skakało na +7)
: ndz lis 11, 2007 12:33 pm
autor: czesław&jarząbek
możesz użyć...lewarka.

: ndz lis 11, 2007 6:19 pm
autor: LR_Olek
czesław&jarząbek pisze:możesz użyć...lewarka.

fabrycznym podniesie czy hilifta trzeba?

: ndz lis 11, 2007 8:26 pm
autor: N2O
da się skalibrować zawieszenie inaczej(można ustawić wys każdego trybu) o ile poduszki nie wybuchną

: pn lis 12, 2007 10:51 am
autor: hpx4000
Czy może on przeprowadzać jakąś formę kalibracji? Wczoraj coś się bawiłem przełącznikami i w końcu stanęło na tym że był krzywo (przechylony w lewo) Po kolejnych odpaleniach sam się podnosił i lampka cały czas migała. W akcji desperacji zostawiłem go na jakiś czas przy myjni na prostym z włączonym silnikiem. Przez cały czas samochód minimalnie się podnosił, opuszczał (najpierw przód, następnie tył) W końcu lampka przestała migać i stał na maksymalnym podniesieniu (idealnie prosto) i znowu wszystko zaczęło idealnie działać. Podnosi się i opuszcza szybko i prosto.
Zanim zaczęło się to dziać przejechaliśmy nim pierwszą trasę (warszawa-zakopane i okolice-warszawa) ponad 1k km i wszystko działało bardzo dobrze. Podnosił się i opuszczał automatycznie, robił to szybko i bez hałasu.
Czy on wymaga kalibracji? I przeprowadza ją sam?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
: pn lis 12, 2007 1:45 pm
autor: kondziu
może w myjni nabrał wody i trzyma teraz się nad powierzchnią wody

: pn lis 12, 2007 4:41 pm
autor: LR_Olek
hpx4000 pisze:
Zanim zaczęło się to dziać przejechaliśmy nim pierwszą trasę (warszawa-zakopane i okolice-warszawa) ponad 1k km
to juz wyczyn

: śr lis 14, 2007 3:22 pm
autor: Santi
Mechanizm podnoszenia i opuszczania sam sie kalibruje. Jesli auto dlugo postoi lub za dlugo bawisz sie przyciskiem do regulacji wysokosci, czasem zglupieje. Trzeba wtedy z migajacym przyciskiem pojezdzic kilka km i zawieszenie sie samo ustawi, lub jak jest krzwywo to zrobic jak zrobiles. Niech postoi wlaczony i sie sam ustawi.
: śr lis 14, 2007 3:45 pm
autor: hpx4000
Santi: dzięki za odpowiedz.