Dyskoteka zamiast Miśka - do znawców
Moderator: Jerry
Dyskoteka zamiast Miśka - do znawców
Witam wszystkich użytkowników marki LR. W tym dziale jestem po raz pierwszy, gdyż przez ostatnie 2 lata odwiedzałem kolegów z Miśkami, gdyż tym samochodem właśnie jeżdżę. Wygląda jednak na to, że za trzy dni zmieni on właściciela i zostanę z rowerem i wrotkami.
Zwracam się do Was z trudnym pytaniem, gdyż najbardziej zależy mi na obiektywizmie, a każdy z nas jest w pewnym sensie subiektywny.
Mój Misiek to 125 konny, czterodrzwiowy diesel 2.8. Z ciekawostek ma lepkościową blokadę tylnego mostu tzw. LSD, rury boczne i relingi dachowe. Nie będę wymieniał innego wyposażenia, by nie zaciemniać istoty mojej do Was prośby.
Po sprzedaży będę szukał kolejnej terenówki, bo tylko takie auta mnie teraz interesują. Musi być 4 drzwiowe, w miarę ekonomiczne, w miarę niezawodne i jako tako dzielne w terenie. Ważne, by był duży i pakowny, oraz aby miał przyzwoite przyspieszenie. W 90% auto będzie jeździło po czarnym, ale te 10% będzie musiało jeździć w terenie: lasy, pola, podmokłe łąki, fatalne polne drogi, piaskownie. Od czasu do czasu muszę zjechać z asfaltu i dlatego plastikowy SUWik mnie nie interesuje. Przy tym chcę samochód duży. Interesują mnie Miśki, Discovery, Patrole i Toyoty. Dwa ostatnie z tym wyposażeniem są dość drogie 50-60 klocków. Natomiast i Miśki i Dyskoteki interesują mnie bo można je kupić za 30-40 kawałków.
Zapytam Was, znawców marki, czy lepiej kupić Dyskotekę (interesuje mnie tylko Td5), czy lepiej Miśka?
Mój Misiek był niezawodny i to bardzo mi pasowało. Był duży i pakowny i wygrzebywał się z miejsc, w które dojechałem. Przy tym miał przyzwoite przyspieszenie (125PS). Dyskoteką 200 i 300, tą do 1999 roku jeździłem i to co mi w nich nie odpowiadało to słabe przyspieszenie, oraz duże trzepanie (w porównaniu do Miśka).
Td5 mają ponoć znacznie lepsze przyspieszenia i są znacznie bardziej komfortowe? Tego nie wiem...
Powiedzcie, co o tym wszystkim myślicie, jaki wybór będzie Waszym zdaniem lepszy i dlaczego?
Zwracam się do Was z trudnym pytaniem, gdyż najbardziej zależy mi na obiektywizmie, a każdy z nas jest w pewnym sensie subiektywny.
Mój Misiek to 125 konny, czterodrzwiowy diesel 2.8. Z ciekawostek ma lepkościową blokadę tylnego mostu tzw. LSD, rury boczne i relingi dachowe. Nie będę wymieniał innego wyposażenia, by nie zaciemniać istoty mojej do Was prośby.
Po sprzedaży będę szukał kolejnej terenówki, bo tylko takie auta mnie teraz interesują. Musi być 4 drzwiowe, w miarę ekonomiczne, w miarę niezawodne i jako tako dzielne w terenie. Ważne, by był duży i pakowny, oraz aby miał przyzwoite przyspieszenie. W 90% auto będzie jeździło po czarnym, ale te 10% będzie musiało jeździć w terenie: lasy, pola, podmokłe łąki, fatalne polne drogi, piaskownie. Od czasu do czasu muszę zjechać z asfaltu i dlatego plastikowy SUWik mnie nie interesuje. Przy tym chcę samochód duży. Interesują mnie Miśki, Discovery, Patrole i Toyoty. Dwa ostatnie z tym wyposażeniem są dość drogie 50-60 klocków. Natomiast i Miśki i Dyskoteki interesują mnie bo można je kupić za 30-40 kawałków.
Zapytam Was, znawców marki, czy lepiej kupić Dyskotekę (interesuje mnie tylko Td5), czy lepiej Miśka?
Mój Misiek był niezawodny i to bardzo mi pasowało. Był duży i pakowny i wygrzebywał się z miejsc, w które dojechałem. Przy tym miał przyzwoite przyspieszenie (125PS). Dyskoteką 200 i 300, tą do 1999 roku jeździłem i to co mi w nich nie odpowiadało to słabe przyspieszenie, oraz duże trzepanie (w porównaniu do Miśka).
Td5 mają ponoć znacznie lepsze przyspieszenia i są znacznie bardziej komfortowe? Tego nie wiem...
Powiedzcie, co o tym wszystkim myślicie, jaki wybór będzie Waszym zdaniem lepszy i dlaczego?
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Dyskoteka zamiast Miśka - do znawców
jeep.strzelmiś pisze: jaki wybór będzie Waszym zdaniem lepszy i dlaczego?
bo "there is the only one"

#noichuj
Roch, czasami chce się zmian, ale mają one sens, kiedy dobre zmienia się na dobre lub lepsze. O marce LR słyszałem sprzeczne opinie. Jedni chwalą, inni krytykują. Osobiście darzę ją sporą sympatią, bo na rajdach, w których raptem dwa razy uczestniczyłem, fajnie się spisywały, a użytkownicy bardzo je chwalili. Choć być może trafiłem na maniaków marki. Stąd moja prośba o obiektywizm wyrażony przez znawców. Poza tym zupełnie nic nie wiem o Td5?
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości