wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
atego815
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:37 pm
- Lokalizacja: Pruszcz
Post
autor: atego815 » czw gru 27, 2007 12:49 pm
Witam.Co moze byc powodem takiego stanu rzeczy? Ruszam rano zimnym...Temperatura rosnie prawidlowo,otwiera sie termostat i dopiero wtedy do kabiny leci cieple powietrze...A wczesniej lodowate.Tak wyglada,takie wrazenie ze nagrzewnica wpieta jest do duzego obiegu..Mam moja dyskoteke od paru dni..
Z gory dziekuje.

"musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie."
-
Ptak

- Posty: 1612
- Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Ptak » czw gru 27, 2007 12:54 pm
Sprawdź poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym, a nagrzanie w zimie Disco to temat rzeka

LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
-
marek_z_gor

- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marek_z_gor » czw gru 27, 2007 1:27 pm
eeee trzysetki tez?
ass, grass, or gas... nobody rides for free
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » czw gru 27, 2007 4:16 pm
w trzysetkach....ze sprawnym TERMOSTATEM.... jest cieplo jak w piecu

-
zalewiak
- jestem tu nowy...

- Posty: 16
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 6:59 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: zalewiak » czw gru 27, 2007 6:15 pm
LR_Olek pisze:w trzysetkach....ze sprawnym TERMOSTATEM.... jest cieplo jak w piecu

w dwusecie też.
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » czw gru 27, 2007 8:50 pm
atego815 pisze:Witam.Co moze byc powodem takiego stanu rzeczy? Ruszam rano zimnym...Temperatura rosnie prawidlowo,otwiera sie termostat i dopiero wtedy do kabiny leci cieple powietrze...A wczesniej lodowate.Tak wyglada,takie wrazenie ze nagrzewnica wpieta jest do duzego obiegu..Mam moja dyskoteke od paru dni..
Z gory dziekuje.

Nagrzewnica jest wpieta do samej glowicy i dopoki nie ma otwartego termostatu zasadniczo nie ma rowniez pelnego przeplywu przez nagrzewnice. Jak podlaczalem dla testu pompke obiegowa z mercedesa robilo sie wyraznie upalnie.
Sa tez rozne termostaty, pono do 200Tdi musi byc z dodatkowym skrzydelkiem na dole ale cholera to wie. Ja zakladalem rozne i jak nie widac ogrzewania tak nie widac. Nawet w Rumuni robilismy zdjecia wskaznika bo nikt nie wierzyl ze to cholerstwo przy 30 stopniach na plusie w gorach przy ataku na spora gore na reduktorze drugi bieg i deska i przy calkowicie niesprawnym wisko ledwo dochodzil do polowy skali
A jak go spuscisz na wolne obroty to nawet latem spada do zera wskaznika
Ja poleglem i... kupilem golfa II na zime

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
selim
-

- Posty: 4788
- Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Sląsk
Post
autor: selim » czw gru 27, 2007 8:55 pm
Też tak miałem , jak stałem na granicy
to wskaznik opadal do zera ....szlag człowieka trafiał
-
jogibabuu

- Posty: 784
- Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: jogibabuu » czw gru 27, 2007 8:57 pm
to ile pokazuje na wskazniku temeratury, moze nie miec nic do rzeczy, bo przestawic go jest bardzo latwo (rozkalibrowac, ustawic 0 w innym miejscu) - sam to juz przecwiczylem jak zmienialem zarowki, a ze mialem zrabana pompe wtryskowa zagrzalem go, mimo ze wskazanie bylo na 3 kresce.
Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » czw gru 27, 2007 9:02 pm
Ciekawe opowiesci o tych silnikach zamarzajacych na wolnych obrotach
U mnie jak juz wskazowka dojdzie do polowy skali to trzyma jak zamurowana - czy jade, czy stoje, czy lato, czy zima..
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » pt gru 28, 2007 6:54 am
u mnie też zawsze stoi przed połową, raz tylko doszło lekko za połowę jak na kinetyku obwodnicą Bydgoszczy holowałem parcha k160 pod te pierniczone górki ale jak odpaliłem wiatrak z ogrzewaniem na maxa -spadło do normy (latem około 25 stopni) to myślałem że mi się podeszwy butów zwulkanizują ze stopą
a jak na razie zimową porą to jak się nagrzeje to jest ciepło

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
atego815
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:37 pm
- Lokalizacja: Pruszcz
Post
autor: atego815 » pn gru 31, 2007 12:07 am
Ptaku,trafiony zatopiony!.Miales racje.Zle sie odpowietrzyl po zalaniu.Teraz jest juz ok i super cieplo.

dzieki wielkie!

"musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie."
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn gru 31, 2007 8:00 am
atego815 pisze:Zle sie odpowietrzyl po zalaniu.
ale to ty go miales odpowietrzyc,a nie on sam siebie...

-
HUSKYTEAM

- Posty: 413
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
- Lokalizacja: lasy podwarszawskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: HUSKYTEAM » wt sty 01, 2008 6:41 pm
i przy calkowicie niesprawnym wisko ledwo dochodzil do polowy skali
No u mnie tak samo, wysilona jazda z przeczepą itd. - ale jednak w środku jest upał, nawet przy -10 (zimniej w tym roku nie było).
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » wt sty 01, 2008 7:11 pm
pezet pisze:Ciekawe opowiesci o tych silnikach zamarzajacych na wolnych obrotach
U mnie jak juz wskazowka dojdzie do polowy skali to trzyma jak zamurowana - czy jade, czy stoje, czy lato, czy zima..
piotruś ale dwusety tak mają i już, natomiast na pustyni bardzo sobie to chwaliłem/wychładzanie w sensie, w momencie pęknięcia korka od chłodnicy jeszcze bardziej.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt sty 01, 2008 8:12 pm
To pewnie ma zwiazek z duza wydajnoscia dwusetki.
Mniej paliwa przerabia na cieplo, a wiecej na naped (niz w innych silnikach).
Pewnie tez dlatego tak niewiele pala.
W dżipie to mialem wrazenie, ze z 25 litrow na sto - 20 idzie na cieplo, a reszta na kola

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » wt sty 01, 2008 8:18 pm
pezet pisze:
W dżipie to mialem wrazenie, ze z 25 litrow na sto - 20 idzie na cieplo, a reszta na kola

to wyobraź sobie, że zimą siedzisz obok chłodnicy(jakieś 10 cm)... zajebiście cieplutko no nie. A teraz wyobraź sobie, że siedzisz w tym samym miejscu również latem...

Wiesz już o jakim samochodzie mówię?

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt sty 01, 2008 9:08 pm
W zimie to było lux - bo gorąco w środku w 3 minuty.
Latem klima sobie radziła z wnetrzem.
Za to chlodnica sobie nie radzila z plynem

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » wt sty 01, 2008 9:10 pm
to nie jakiś peep

podpowiedź: stoi sobie taki w Wieliczce

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt sty 01, 2008 9:13 pm
Ano tak - nie zajarzylem z ta chlodnica za plecami

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » wt sty 01, 2008 9:14 pm
"obok" kierowcy nie za nim

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
atego815
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:37 pm
- Lokalizacja: Pruszcz
Post
autor: atego815 » czw sty 10, 2008 5:45 pm
A jeszcze taka rzecz.Od uruchomienia,przy obecnych temp,kolo 0,temperatura na wskazniku idzie ladnie do gory,ale nawet nie do polowy.Spooooro przed.Wogole nie widze efektu ze temperatura dochodzi do punktu otwarcia termostatu,a potem spada.Wczesniej jak byl zapowietrzony uklad,i bylo malo plynu,to taki efekt wystepowal.Malo tego,cala chlodnica jest ciepla.Pierwsza mysl:zawieszony,otwarty termostat.Wyjalem,do garnka,i sprawdzalem.Zamyka,otwiera bez problemu.Gdzie moze byc przyczyna ze sie nie dogrzewa? Trza mu kolderke zalozyc?

"musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie."
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » czw sty 10, 2008 5:56 pm
atego815 pisze:Wyjalem,do garnka,i sprawdzalem.Zamyka,otwiera bez problemu.Gdzie moze byc przyczyna ze sie nie dogrzewa? Trza mu kolderke zalozyc?

to że otwiera i zamyka to jedno
pytanie klucz kiedy

LR Rendzi stajla

-
gori
-

- Posty: 224
- Rejestracja: czw sie 16, 2007 8:48 pm
- Lokalizacja: Jura
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gori » czw sty 10, 2008 6:24 pm
ja starym sposobem z poloneza tekturke na front przed chlodnice i zimą przy -5 -10 jest okej jak tylko temp powyzej zera tekturke usuwam
W lecie trzyma sie na 1/4 skali
tez sie martwilem ale juz sie przyzwyczailem
termostat sprawny widac tak ma byc w dwusecie
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » czw sty 10, 2008 6:28 pm
W landroverach termostaty to jak losowanie w totka. Nie za każdym losowaniem trafiasz

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » czw sty 10, 2008 6:35 pm
gori pisze:
W lecie trzyma sie na 1/4 skali
tez sie martwilem ale juz sie przyzwyczailem
termostat sprawny widac tak ma byc w dwusecie
no nie do końca
też miałem 1/4
teraz mam 1/2
mowa o 200

LR Rendzi stajla

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości