No to mamy pierwsze problemy po kupnie - mysle ze dosc powaz

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

No to mamy pierwsze problemy po kupnie - mysle ze dosc powaz

Post autor: KrzysiekP » pt sty 11, 2008 4:24 pm

A wiec droga brac :)21 Samochod pali olej...

Mimo, ze niebieskiego dymu z rury nie widac (jest na gazie wiec miesza sie z bialym jak cos), to jego poswiate widze glownie przy odpalaniu samochodu i ewentualnie przy moooocnym dodaniu gazu.

Samochod odpala ok - 1-2 sek krecenia i odpala rowno, nie szarpiac.

Jednak z tego co widze dosc mocno pali olej, jest na minerale.

Samochod i silnik niewiadomo jaki ma przebieg - silnik byl niby zmieniany na takie po przebiegu 170kkm, ale znajac zycie to opowiesci sprzedawcy :roll:

Raczej olejem nigdzie nie cieknie, bo nie zostawia plam, plyn chlodniczy chyba tez w miare w normie.

Czy sadzicie ze to beda uszczelniacze zaworowe (czy da sie wymienic bez zdejmowania glowki) czy raczej juz pierscienie? Silnik trzyma nniezla/dobra kompresje na wszystkich cylindrach rowno... Dobrze sie zbiera i ladnie przyspiesza.

Dziekuje i pozdrawiam :)
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt sty 11, 2008 4:28 pm

Moze byc zapieczony pierscien olejowy ale i moga byc gumki albo razem...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pt sty 11, 2008 4:32 pm

pierscien olejowy = pierscien na tloku?

Mam nadzieje, ze to same gumki, ale zastanawiam sie czy mozna je wymienic bez zdejmowania glowicy...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt sty 11, 2008 4:33 pm

Pierscien olejowy na tloku, ale raczej bym stawial na "gumki" uszczelniacze zaworowe, czy co tam jest w tym motorze.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Post autor: bert » pt sty 11, 2008 4:44 pm

Misiek Cypr pisze:Pierscien olejowy na tloku, ale raczej bym stawial na "gumki" uszczelniacze zaworowe, czy co tam jest w tym motorze.
Ryndz mojej zony tak ma, na jedenej z glowic - idzie olej przez zawory.
Normalnie nie widac dymu, dopiero po przygazowie lub zaraz po odpaleniu.
Moze i to masz.
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pt sty 11, 2008 6:41 pm

no wlasnie zastanawiam sie czy moze byc to spowodowane zle wyregulowany zaworami, bo jak sie stoi przy silniku to nic nie slychac, za to w srodku slychac takie "charakterystyczne" cykanie zaworow...

Zaczne od regulacji i ocenimy reszte...

Czy ktos pomoze i powie jakie powinien byc odstep na zimnym silniku?
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pt sty 11, 2008 7:04 pm

Regulacja zaworów nie zmniejszy zużycia oleju ale się przyda na pewno. :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Post autor: bert » pt sty 11, 2008 7:51 pm

KrzysiekP pisze:no wlasnie zastanawiam sie czy moze byc to spowodowane zle wyregulowany zaworami, bo jak sie stoi przy silniku to nic nie slychac, za to w srodku slychac takie "charakterystyczne" cykanie zaworow...

Zaczne od regulacji i ocenimy reszte...

Czy ktos pomoze i powie jakie powinien byc odstep na zimnym silniku?
aaaaaaaa... w V8 nie ma regulacji, tzn jest ale niejako "automatycznie"
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Re: No to mamy pierwsze problemy po kupnie - mysle ze dosc p

Post autor: Qbartx » pt sty 11, 2008 9:24 pm

KrzysiekP pisze:A wiec droga brac :)21 Samochod pali olej...

Jednak z tego co widze dosc mocno pali olej, jest na minerale.

nniezla/dobra kompresje na wszystkich cylindrach rowno... Dobrze sie zbiera i ladnie przyspiesza.

Dziekuje i pozdrawiam :)
Ile go pali?...

A kompresje skad wiesz ze ma dobra?? :)23
Niech sie sprzedawca wypowie w temacie :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt sty 11, 2008 9:30 pm

U mnie też bierze(choć silnik inny), jak zdoiłem kolektory to "do ssącego się się lało", albo uszczelniacz, albo prowadnica, albo głowica... nie wiem nie obchodzi mnie to mam drugi silnik który remontuje wiec jeżdżę i dolewam. Choć nie wiem czy ci wtrysk przez to nie głupieje lub inne ustrojstwa odpowiadające za pracę silnika :roll: Nie wiem, nie znam się, efi lub bosch to dla mnie czarna magia :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt sty 11, 2008 9:32 pm

popychacze sa hydrauliczne wiec jezeli klepie znak ze trzeba wymienic a uszczelniaczy bez zdjecia glowicy nieda sie wymienic , no chyba ze @Waz vel Tasiemiec potrafi przez wydech bo on w tej profesji uczony :)21
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt sty 11, 2008 9:33 pm

gosc pisze: a uszczelniaczy bez zdjecia glowicy nieda sie wymienic , no chyba ze @Waz vel Tasiemiec potrafi przez wydech bo on w tej profesji uczony :)21
Jest na to patent :)23
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pt sty 11, 2008 9:37 pm

bo on w tej profesji uczony
Czyli ginekolog ?? ?? :)21 :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » pt sty 11, 2008 9:39 pm

Wąż pisze:
gosc pisze: a uszczelniaczy bez zdjecia glowicy nieda sie wymienic , no chyba ze @Waz vel Tasiemiec potrafi przez wydech bo on w tej profesji uczony :)21
Jest na to patent :)23
Sprezarka i koncowka dorobiona ze swiecy czy moze podpieranie o tlok?? :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt sty 11, 2008 9:39 pm

Qbartx pisze: Sprezarka i koncowka dorobiona ze swiecy
:)2
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » pt sty 11, 2008 9:43 pm

Wąż pisze:
Qbartx pisze: Sprezarka i koncowka dorobiona ze swiecy
:)2
Mnie denerwowalo zdejmowanie i zakladanie weza( :lol: )na krociec wiec przyspawalem do wybebeszonej swiecy szybkozlaczke...gra i bucy :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt sty 11, 2008 9:45 pm

Pytanie tylko czy to aby na pewno uszczelniacz? :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pt sty 11, 2008 10:26 pm

Prawde mowiac dosc dziwna opcja... przez 1200 km zjadl litr oleju, od ostatniej dolewki na maksa przejechalem 500 i narazie nadal jest maks...

Nie rozumiem tego samochodu do konca, ale trzeba bedzie cos czuje wymienic te uszczelniacze, a jezeli Kubusiu umiesz bez zdejmowania glowicy, to... 8) :lol:
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » pt sty 11, 2008 10:55 pm

sprzedawca sie nie wypowie 8)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pt sty 11, 2008 11:06 pm

KrzysiekP pisze: Nie rozumiem tego samochodu do konca:
Znajdź takiego co rozumie :wink:

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pt sty 11, 2008 11:08 pm

suzus pisze:sprzedawca sie nie wypowie 8)
paciemu? Pretensji przeciez nie mam, ale mogl uprzedzic ;)
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt sty 11, 2008 11:12 pm

rrc - wfspaniałym jest pojazdem

86 rocznik - i zapierd,ala jak nowe subaru

zona ma - i jak nie palił na połowie cylindrów

to stwierdziła ze jakos task musi mu dociskac zeby jechał w porównaniu z ze 110 2.5td

a no i czesciej tankuje troche :)21

ale dostał status: not for sale :)21
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pt sty 11, 2008 11:13 pm

Toroo pisze:
KrzysiekP pisze: Nie rozumiem tego samochodu do konca:
Znajdź takiego co rozumie :wink:
no zbyt skomplikowana technologia to to nie jest ;)
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość