Strona 1 z 1
Przymierzam się do kolejnej wiernicy może ją da Defa 110?
: pn lut 11, 2008 12:32 am
autor: Wojan
Jak w temacie szukam podwozia (nowego) pod lekka wiernicę (podobno waży 1100-1300kg) i myślałem, żeby ją postawić na jakimś picupie. Jedną mam na Gazeli ale jest ciężka i grzęźnie w błocku przez które Patrol przejeżdza bez zająknięcia (na reduktorze

.
teraz może słabsze urządzenie ale bardziej mobilne.
Moje pytania:
1. czy można do tego zalożyć przystawkę odbioru mocy czy musze mieć niezależny silnik
2. jak wygląda mozliwość "szybkiego" dostepu do części zamiennych
3. jak to w wersji Hevy Duty z obciążeniem może radzić sobie z błockiem.
To tak na szybko.
Biorę jeszcze pod uwagę L200 i Rangera po wzmocnieniu resorów.
Nowe Iveco i Unimogi są za drogie

pozdrawiam
Re: Przymierzam się do kolejnej wiernicy może ją da Defa 110
: pn lut 11, 2008 8:16 am
autor: LR_Olek
Wojan pisze:
Moje pytania:
1. czy można do tego zalożyć przystawkę odbioru mocy czy musze mieć niezależny silnik
2. jak wygląda mozliwość "szybkiego" dostepu do części zamiennych
3. jak to w wersji Hevy Duty z obciążeniem może radzić sobie z błockiem.
ad1) mozna
ad2)w ciagu 10 min,to szybko czy wolno? sa okolice,gdzie w ciagu minuty mozna miec czesci zamienne
ad3)moze sobie radzic
: pn lut 11, 2008 12:26 pm
autor: GAZFAN
Ad)1 jest nawet w nowym reduktorze zostawione miejsce (dekielek) pod przystawkę odbioru mocy.
Ad)2 Częscie w 10 minut jesli Pan w sklepie akurat ziewa... bo moze byc szybciej

Ad)3 Jezdzilem po piasku, po blocie 110 CC z załadowaną paką. Podkreślam użycie słowa "Jeżdziłem" zamiast stałem. Wiec działa.
Nie ma dostepnych 110 CC w polsce od reki. zamowienie

: pn lut 11, 2008 12:27 pm
autor: LR_Olek
fangaz...przecia napisales to co ja...

: pn lut 11, 2008 12:30 pm
autor: GAZFAN
A przepraszam... rozwinąłem wypowiedź o ziewanie sprzedawcy części oraz informację dotyczącą dostępności oraz o dekielek

I rozwinąłem wiedzę innych na temat mojego przygotowania merytorycznego w tym temacie

: pn lut 11, 2008 12:44 pm
autor: LR_Olek
aha

: pn lut 11, 2008 12:58 pm
autor: GAZFAN
No.

: pn lut 11, 2008 1:08 pm
autor: JarekK
GAZFAN pisze:I rozwinąłem wiedzę innych na temat mojego przygotowania merytorycznego w tym temacie

znaczy chciałeś zabłysnąć?
: pn lut 11, 2008 3:34 pm
autor: darkman
Nie chodzi czasem o Wiercicę lub Wernica ?
: pn lut 11, 2008 5:33 pm
autor: tszewc
A może po prostu wiertnica?
: pn lut 11, 2008 5:36 pm
autor: darkman
a jak pływająca, to po co rama ? platforma w sensie

dzięki za info
: pn lut 11, 2008 6:37 pm
autor: Wojan
zobaczymy co z ojego pomysłu uda się zrealizować
ale pomysł mi się podoba.
: pn lut 11, 2008 6:45 pm
autor: grzegorzh
darkman pisze:Nie chodzi czasem o Wiercicę lub Wernica ?
O "niewiernicę" chodzi, ale wstydził się napisać ;P
nie nie to ma być wierna wiernica
: pt lut 15, 2008 2:53 pm
autor: Wojan
nie nie to ma być wierna wietrnica, aczkolwiek może w różne dziury zaglądać
Wielkie dzięki za info prawie już przesądzone kanciate kształty Defa mnie pociągają. A im mniej wypasu w kabinie tym mniej uzytkownicy mogą popsuć

: wt lut 26, 2008 7:29 pm
autor: kamilpm
Def to dobry pomysł bo ma pto no i oddaje sporą moc:
Land Rover Power Take Off
This is a new Webster PTO to fit on the back of a Land Rover LT230T transfer box.
This costs over £700 from Webster Drives Ltd.
The PTO will provide 28-30hp when the engine is running at 1000rpm.
na ebay UK można tanio trafić