problem z eas

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

ecutronic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 29, 2008 6:25 pm
Lokalizacja: Sobótka/Wrocław
Kontaktowanie:

problem z eas

Post autor: ecutronic » pt mar 07, 2008 5:27 pm

range rover 2,5tds 97r eas fault, migaja kontrolki na srodkowej konsoli na wyswietlaczu eas fault, slow 55, ale mozna jechac szybciej, poduszki szczelne, czujniki wysokosci wymienione na nowe, zasilania do komputera eas na przekazniki i bezpieczniki dochodza na przekaznik timing tez, jak mu odbije kontrolki migaja dalej to napompuje sie na maksa na 2 3 godziny w trakcie jazdy w ciagu sekundy opada i taczka macie dużo większe doświadczenie wiec prosze o porade, probowalem odczytac bledy zawieszenia programem win-eas laczy sie ale traci synchronizacje, chcialem sie podpiac w rayo serwis w jeszkowicach ale do kwietnia nie maja komputera

jeszcze jedno gdy zatrybi i podniesie do gory kontrolki mrugaja eas fault przez minute nie ma napisu slow 55

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt mar 07, 2008 7:58 pm

go to service...

tam przyjma cie z usmiechem :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 07, 2008 8:03 pm

a czujniki zaprogramowane ?
spróbuj się połączyć i użyć programu EAS Calibrate czy jakoś tak,
a jak cię rozłącza to może kabel masz ujowy :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

ecutronic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 29, 2008 6:25 pm
Lokalizacja: Sobótka/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: ecutronic » sob mar 08, 2008 1:52 am

nie skalibrowane, kabel niby polutowany prawidlowo , ale czemu wiec raz dziala raz nie, zawsze najpierw opada tyl na maksa dopiero pozniej przod

sss25
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt gru 04, 2007 9:12 am
Lokalizacja: Plymouth/Wroclaw

Post autor: sss25 » sob mar 08, 2008 9:01 am

skad jestes kolego?moze pomoge
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic...

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » sob mar 08, 2008 10:54 am

Ad sss25,

ecutronic jest chyba z Wrocławia albo Sobótki. Jak będziesz na święta w domu to daj znać bo z chęcią bym się z Tobą spotkał i pokazał auto ;-) jeśli byłbyś uprzejmy na nie spojrzeć. Ciągle walczą mi z tym świstem o którym kiedyś pisałem ;-)

Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

sss25
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt gru 04, 2007 9:12 am
Lokalizacja: Plymouth/Wroclaw

Post autor: sss25 » sob mar 08, 2008 11:19 am

ad Karolek

spoko zdzwonimy sie zaraz po swietach wysle ci moj numer na pw
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic...

ecutronic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 29, 2008 6:25 pm
Lokalizacja: Sobótka/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: ecutronic » sob mar 08, 2008 1:40 pm

z sobotki, jesli trzeba podjade, zaplace nie ma problemu, zapomnialem dodac ze czujniki tylne byly uszkodzone, przekaznik timing mial zimne luty, przed wymiana po prostu nie reagowal, taczka i tyle teraz sie podnosi ale totolotek czasami po 2 godzinach opadnie sam tył, przekopałem rangerover.net wiec ile zrozumiałem to sprawdziłem, mysle ze zostala jakas pierdola, win eas faults co prawda wedlug opisu nie sychronizuje sie z eas poniewaz odpowiada 080 zamiast ff ale przy odczycie bledow pokazuje ze stuck valve rear left open gdzie reszta jest closed, tylko nie wiem czy moge liczyc na odczyt bledow przy braku synchronizacji z eas. eas nie wszedl jeszcze w tryb hard fault bo co prawda pokazuje czasami slow 55 ale nie ogranicza predkosci. NIe wiem czy wlasnie nie trzeba by bylo wykonac kalibracji czujnikow wysokosci albo kompensacji zaworow, ale mam zbyt mala praktyke. Podjolem sie bo naprawialem kilka komputerow zawieszenia, a tu schody, a niestety jestem elektronikiem i na warsztacie nie posiadam nawet pół mechanika.



PS. jesli ktos mialby problem z jakims immo to sluze pomoca

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob mar 08, 2008 1:47 pm

wygląda na to że jeden z zaworów EAS przepuszcza lub się nie zamyka.
A samochód nawet jak wejdzie w tryb hard fault to nie ograniczy prędkości, jedynie komputer będzie pokazywał żeby nie jechać więcej niż 55km/h - i samochód będzie jechał na odbojnikach.
Soft Fault to choinka kontrolek od EAS i ustawienie przypadkowego ciśnienia w układzie
:lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

ecutronic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 29, 2008 6:25 pm
Lokalizacja: Sobótka/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: ecutronic » sob mar 08, 2008 1:52 pm

u mnie jest zarówno choinka jak i czesto 55km wiec jak to rozumiec jest ktos z okolic wrocławia kto mógłby pomóc skończyć tego range
Zawansowana Elektronika Samochodowa

sss25
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt gru 04, 2007 9:12 am
Lokalizacja: Plymouth/Wroclaw

Post autor: sss25 » sob mar 08, 2008 5:20 pm

Mozemy powalczyc z tym trotem.bede w polsce na swieta jezeli pasuje i mozesz poczekac.bedzie potrzebny jakis komputer t4 byloby idealne ale jak nie ma tez pomyslimy
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic...

ecutronic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 29, 2008 6:25 pm
Lokalizacja: Sobótka/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: ecutronic » pn mar 10, 2008 10:21 am

niestety nie da rady jest ktos w okolicach wrocka oprocz jeszkowic kto pomoglby w tym temacie, chlopakom popsuł sie komp i chwilowo nie ma mozliwosci u nich nic zrobic
Zawansowana Elektronika Samochodowa

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » pn mar 10, 2008 10:29 am

Ad ecutronic

T4 o której mówi sss25 mają moim zdaniem dwie firmy we wrocławiu/okolicy:

1. Fabryczny serwis LR w Długołęce www.team.pl
2. Serwis Rover, MG, LR czyli firma FATIMEX http://www.mgrover.com.pl/

Pozdrawiam, Karol
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości