Obniżenia przednich amorków

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Obniżenia przednich amorków

Post autor: Toroo » sob mar 22, 2008 8:54 pm

Witam jak w temacie.
Czy ktoś używa i czy to działa ??
Chodzi o coś takiego (ale innego :)21 ):
http://www.lr.pl/grafiki/akcesoria/zawi ... hamort.jpg

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: sbb » sob mar 22, 2008 9:01 pm

Toroo pisze: Chodzi o coś takiego (ale innego :)21 ):
kruca bomba , cinżko będzie kruca bomba
:)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » sob mar 22, 2008 9:06 pm

Taki z wyciętą jaszczurką :wink:

tytusdezoo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
Lokalizacja: Krakow

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: tytusdezoo » sob mar 22, 2008 9:23 pm

Toroo pisze:Witam jak w temacie.
Czy ktoś używa i czy to działa ??
Chodzi o coś takiego (ale innego :)21 ):
http://www.lr.pl/grafiki/akcesoria/zawi ... hamort.jpg
Nooo oczywiscie jak cos kosztuje prawie 600 to musi dzialac.Cena oczywiscie z pewnego katalogu pewnej firmy rozsylanego w zeszlym roku za darmoszke dla chetnych.
Tak naprawde to skroc seryjne kielichy o 5cm i tyle samo obnizone mocowania do amorkow z tylu zaloz i robi.Tylko musisz zalozyc dyslokatory do sprezym albo je cybantami/te z tylu/do polki przy ramie zamocowac bo wykrzyz taki sie robi ze wypadaja.I jeszcze lepiej to od dolu tylne sprezyny do talezykow na moscie grubszymi blaszkami zamocowac bo te seryjne sie wyginaja i sprezyna wypada potem od dolu.

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » sob mar 22, 2008 9:23 pm

a tam u tych jaszczurek coś ostatnio jakoś oferta zbiedniała
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: Toroo » sob mar 22, 2008 9:39 pm

tytusdezoo pisze:.Tylko musisz zalozyc dyslokatory do sprezym albo je cybantami/te z tylu/do polki przy ramie zamocowac bo wykrzyz taki sie robi ze wypadaja.I jeszcze lepiej to od dolu tylne sprezyny do talezykow na moscie grubszymi blaszkami zamocowac bo te seryjne sie wyginaja i sprezyna wypada potem od dolu.
Tył mam zrobiony kawał czasu temu.
Dyslokatorów nie mam bo moje KS' wylatywać nie chcą.
Bilstainy działają inaczej od Scorpionów czy Decarbonów.
Dzięki za podpowiedź :)2

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: TRAWOLT » ndz mar 23, 2008 12:22 am

Toroo pisze:Dyslokatorów nie mam bo moje KS' wylatywać nie chcą.
bo je amorki ograniczają
jak se obniżysz mocowanie to zaczną :D
Toroo pisze:Bilstainy działają inaczej od Scorpionów czy Decarbonów.
nie żebym się znał czy coś
ale nie rozumiem jak Blistainy mogą robić inaczej od scorpionów
skoro jedno to amortyzator a drugie to sprężyna :D :wink: :D

a tak poważniej to generalnie ja się nie znam, ale plotka niesie że:
przy analogicznych amorkach KSy szybciej wypadają niż Scorpiony
przy amorkach +2" teoretycznie KS z tyłu będą wypadać scorpiony nie - ale to też mija się z praktyką, znaczy scorpiony też wylatują :roll: :D

te mocowania które wkleiłeś, w zależności od dystrybutora są opisywane:
- jako obniżające mocowanie amorka
- jako wzmocnione mocowanie amorka - więc chyba coś jest na rzeczy

ale ja to się nie znam i se tak fristajlowo bajam :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: Toroo » ndz mar 23, 2008 12:25 am

TRAWOLT pisze:jak se obniżysz mocowanie to zaczną :D
Czytasz bez zrozumienia.
Pisałem, że obniżenia mam od dawna i nic nie wylatuje.

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: Toroo » ndz mar 23, 2008 12:29 am

TRAWOLT pisze: a tak poważniej to generalnie ja się nie znam, ale plotka niesie że:
przy analogicznych amorkach KSy szybciej wypadają niż Scorpiony
przy amorkach +2" teoretycznie KS z tyłu będą wypadać scorpiony nie - ale to też mija się z praktyką, znaczy scorpiony też wylatują
A ja napiszę z praktyki, że Skorpiony wylatują a KS'y nie.
Sprawdzone.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: TRAWOLT » ndz mar 23, 2008 12:30 am

Toroo pisze:Czytasz bez zrozumienia.
Pisałem, że obniżenia mam od dawna i nic nie wylatuje.
powiem Ci, że teraz nic nie rozumiem
piszesz, że masz obniżone mocowania
a jednocześnie napisałeś, że nie masz dyslokatorów
i Ci nic nie wypada? :o
a te sprężyny KS to są +2" czy inne?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: TRAWOLT » ndz mar 23, 2008 12:31 am

Toroo pisze:A ja napiszę z praktyki, że Skorpiony wylatują a KS'y nie.
Sprawdzone.
no widzisz co kraj to obyczaj :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: Toroo » ndz mar 23, 2008 12:33 am

TRAWOLT pisze:no widzisz co kraj to obyczaj :roll: :D
To było na Mazurach :)21
Landkowi na decarbonie i skorpionie sprężyna wyleciała i przypaliła nowiutką oponę.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: TRAWOLT » ndz mar 23, 2008 12:37 am

Toroo pisze:Landkowi na decarbonie i skorpionie sprężyna wyleciała i przypaliła nowiutką oponę.
to, że niby skorpiony nie wypadają to napisałem że mit - wiem z praktyki :D
ale nadal nie kumam Twojego zawiasu, że Ci nic nie wylata :o :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: Toroo » ndz mar 23, 2008 12:41 am

TRAWOLT pisze:ale nadal nie kumam Twojego zawiasu, że Ci nic nie wylata :o :D
Szkoła Olesiowa pomieszana z Czesławowo Olafową.
Budujemy rampę do wykrzyży, zobaczymy możliwości.

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » ndz mar 23, 2008 10:17 am

@Toroo - tak z ciekawości - pamiętasz nr-y katalogowe tych bilstein'ów które zapodałeś .......

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: LANDEK » ndz mar 23, 2008 2:45 pm

Toroo pisze:
tytusdezoo pisze:.Tylko musisz zalozyc dyslokatory do sprezym albo je cybantami/te z tylu/do polki przy ramie zamocowac bo wykrzyz taki sie robi ze wypadaja.I jeszcze lepiej to od dolu tylne sprezyny do talezykow na moscie grubszymi blaszkami zamocowac bo te seryjne sie wyginaja i sprezyna wypada potem od dolu.
Tył mam zrobiony kawał czasu temu.
Dyslokatorów nie mam bo moje KS' wylatywać nie chcą.
Bilstainy działają inaczej od Scorpionów czy Decarbonów.
Dzięki za podpowiedź :)2

Tomku, sprężynki z tyłu ci nie wypadają bo masz podkładki 4 cm pod sprężynami założone :lol:
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 7:47 pm przez LANDEK, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz mar 23, 2008 5:44 pm

TadeuszK pisze:@Toroo - tak z ciekawości - pamiętasz nr-y katalogowe tych bilstein'ów które zapodałeś .......
a jaki efekt chcesz uzyskać bilsteinami?
#noichuj

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: Toroo » ndz mar 23, 2008 5:53 pm

LANDEK pisze:

Tomku, amorki z tyłu ci nie wypadają bo masz podkładki 4 cm pod sprężynami założone :lol:
Fakt :)2

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » ndz mar 23, 2008 6:53 pm

czesław&jarząbek pisze:
TadeuszK pisze:@Toroo - tak z ciekawości - pamiętasz nr-y katalogowe tych bilstein'ów które zapodałeś .......
a jaki efekt chcesz uzyskać bilsteinami?
yyyy powoli nadchodzi kres tego miksu(woodhead?+lip) który mam i zaczynam drążyć temat i ciekawi mnie czy kolega ma b4, czy b6, czy b?? i jak to sie sprawuje - w sensie komfortu, samozadowolenia użytkownika :D, żywotności itd.
...... a efekt - komfort ma być ale bez przesady, żywotność i żeby się nie urywały przy +2" :lol: ......
docelowo nie musi być bilstein.......

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn mar 24, 2008 9:40 pm

jak bilstein to tylko oryginalny importowany b6

jak ma być komfort to genuin lr 110hd
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt mar 25, 2008 8:31 am

Ja mam obniżone mocowania amorków przód. i tył z resztą też :)21
I B6 8)
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Obniżenia przednich amorków

Post autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 10:29 am

Toroo pisze:
LANDEK pisze:

Tomku, amorki z tyłu ci nie wypadają bo masz podkładki 4 cm pod sprężynami założone :lol:
Fakt :)2
tak tak teraz wiemy dlaczego "KSy nie wypadają" :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » wt mar 25, 2008 12:33 pm

no a mi nie wypadaly nawet srajronmany +40mm z podkladkami 2 cm.
to straszna oszczednosc na dyslokatorach jest, a prawie cal liftu gratis :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » wt mar 25, 2008 7:33 pm

czesław&jarząbek pisze:jak bilstein to tylko oryginalny importowany b6

jak ma być komfort to genuin lr 110hd
he he he lubię jak nie ma wielkiego wyboru :lol:
a o co chodzi z tym oryginalnym, importowanym b6? - są jakieś podróby w obrocie? czy na Europę wschodnią idą odpady?

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt mar 25, 2008 10:06 pm

TadeuszK pisze:.......
Jest twardo bo tak lubię, jest b6 bo tak mi się podoba,
Komfort mam w warunkach kiedy inni go tracą.
Każdy bzyka, kogo lubi :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość