Range Rover Dakar Kit

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Range Rover Dakar Kit

Post autor: Szymon Chlebowski » pn kwie 07, 2008 10:29 pm

Witam!
Czy ktoś miał okazję spotkac Dakara na terenie Rzeczypospolitej?
Chyba nic lepszego do przepraw ludzkość nie wymysliła:)
Miał ktos okazję go sprawdzić? Co myślicie?
Pozdrawiam!
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn kwie 07, 2008 10:31 pm

ależ wymyśliła! obrzyna z V8 i mostami laplandera, na simexach i z mechanikiem :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » pn kwie 07, 2008 10:33 pm

Przy założeniu że nadal będzie to samochód:)
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn kwie 07, 2008 10:46 pm

a czy czasem kontynuacją Dakar Kit nie jest w linii prostej Tomcat? Moja wiedza LRowa jest słaba, ale coś mi tak się wydaje... :roll:
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn kwie 07, 2008 10:53 pm

Damian pisze:a czy czasem kontynuacją Dakar Kit nie jest w linii prostej Tomcat? Moja wiedza LRowa jest słaba, ale coś mi tak się wydaje... :roll:
wildcat :D

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: Range Rover Dakar Kit

Post autor: Wąż » pn kwie 07, 2008 10:59 pm

Szymon Chlebowski pisze: Chyba nic lepszego do przepraw ludzkość nie wymysliła:)
wyciągarka mechaniczna ze stara, ukryta w sukorurkowcu :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn kwie 07, 2008 11:01 pm

gdybym był stary i zmierzły to spytałbym co ma dakar wspólnego z przeprawą
ale jestem piękny, młody i przyjaźnie nastawiony do świata
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 11:02 pm

czesław&jarząbek pisze:i przyjaźnie nastawiony do świata
:)21
dobre :)20
myster of negacja :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn kwie 07, 2008 11:05 pm

czesław&jarząbek pisze: ale jestem piękny, młody i przyjaźnie nastawiony do świata
:)21
ciekawe po czym ?? też bym to przyswoił :)23

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 07, 2008 11:12 pm

czesław&jarząbek pisze:gdybym był stary i zmierzły to spytałbym co ma dakar wspólnego z przeprawą
wiesz, tyle samo co seria, na siłę wszystkim można nawet matizem :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn kwie 07, 2008 11:14 pm

Wąż pisze: wiesz, tyle samo co seria, na siłę wszystkim można nawet matizem :)21
Dużym Fiatem 125p :D

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 11:14 pm

ale broń panie boże krowiastą dyskoteką :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 07, 2008 11:16 pm

Flor pisze:Dużym Fiatem 125p :D
warszawa z rolnikami na tyle nieźle wymiata :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn kwie 07, 2008 11:19 pm

Wąż pisze:
Flor pisze:Dużym Fiatem 125p :D
warszawa z rolnikami na tyle nieźle wymiata :)21
Pabieda może robi :D ale nie jechała :wink:

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Range Rover Dakar Kit

Post autor: bert » wt kwie 08, 2008 9:18 pm

Szymon Chlebowski pisze:Witam!
Czy ktoś miał okazję spotkac Dakara na terenie Rzeczypospolitej?
Chyba nic lepszego do przepraw ludzkość nie wymysliła:)
Miał ktos okazję go sprawdzić? Co myślicie?
Pozdrawiam!
absolutna pomylka. Moze na pustyni gdzie dynda ci co jest przed toba mozna tym jezdzic.
zero widocznosci do przodu, po skosie od kierowcy do dalszej przedniej krawedzi maski -(minus) 100 .
Moze i "nie umim" jezdzic, w kazdym badz razie jezdzic sie tym nie da /moim zdaniem/
http://njz.pl/or/relacje/dakar/angoledakar.html
tu masz troche w temacie.
pod zdrowka
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » śr kwie 09, 2008 8:09 pm

Hm... Kąty najazdów, maksymalne przechyły (boczny - 39stopni, samodzielny podjazd - 45 stopni), waga 1500kg przy silniku 3.9 od Range, mozliwość założenia opon 38cali bez przeróbek... wszystko poza tą slepotą wydaje się wymarzone. Z widocznością do przodu nic się nie zrobi (poza podniesieniem foteli) ale po wywaleniu bocznych drzwi widoczność po przekątnej kierownicy i na boki będzie ok.
Są jakieś opinie z tego zlotu które dotyczyłyby samej zdolności pokonywania przeszkód? Bo tam tylko o widoczności była mowa.
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Post autor: bert » czw kwie 10, 2008 12:14 am

Szymon Chlebowski pisze:Hm... Kąty najazdów, maksymalne przechyły (boczny - 39stopni, samodzielny podjazd - 45 stopni), waga 1500kg przy silniku 3.9 od Range, mozliwość założenia opon 38cali bez przeróbek... wszystko poza tą slepotą wydaje się wymarzone. Z widocznością do przodu nic się nie zrobi (poza podniesieniem foteli) ale po wywaleniu bocznych drzwi widoczność po przekątnej kierownicy i na boki będzie ok.
Są jakieś opinie z tego zlotu które dotyczyłyby samej zdolności pokonywania przeszkód? Bo tam tylko o widoczności była mowa.
wywalanie drzwi nie ma nic do widocznosci do przodu a ta jest ponizej zdrowego rozsadku. Podniesienie fotela nic nie da, bo przednia szyba jest tak umieszczona, ze nie bedziesz nic widzial z innego powodu, mianowicie widocznosc zasloni ci nadszybie.
Zlot to to nie byl. Tygodniowe jazdy treningowe. W grupie byl jeszcze troche oberzniety ryndz /prawie standard/ i podniesiony mocno jepniety.
Najnormalniej zachowywal sie ryndz, znaczy robil co mial zrobic :)
Moze sie i nie znam, ale moim zdaniem to auto w teren sie nie nadaje. Na jakies szybkie rajdy moze i tak na przeprawe nie. Podstawa jazdy w terenie /nie rajdowej - tu nie wiem bo sie na tym nie znam a rajdami sie brzydze :)/ jest miedzy innymi dobra widocznosc tego co przed pojazdem.
Dakary nieustannie wisialy to na kamlotach to na pniakach czy wreszcie koleinach.
Ale pomijajac wszystko inne widze, ze zabawka Ci sie podoba, a z gustami sie nie dyskutuje.
Pozdrowka
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » czw kwie 10, 2008 2:20 pm

Bardzo się podoba:)
Ta widoczność to może być spory broblem ale chyba sam będę sie musiał przekonać.
http://www.dakar4x4.me.uk/hibak/ - wersja pickup. Myślę, że najbardziej godna uwagi.
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw kwie 10, 2008 2:27 pm

Szymon Chlebowski pisze:wersja pickup. Myślę, że najbardziej godna uwagi.
bo ja wiem, zależy do czego - zobacz tylny zwis :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » czw kwie 10, 2008 2:30 pm

Z tym też trzeba by było coś zrobić:)
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » czw kwie 10, 2008 10:58 pm

Bo ja wiem, czy top ma sens - kupować autko za 9000 funtów i jeszcze go modyfikować? To już lepiej kupić zwykłą dwusetę i obciąć diaxem wystającą dupę, standardowo podpacykować i założyć duże koła. Śmiem podejrzewać, że na przeprowy lepiej by robiła od tych wydumek...
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » czw kwie 10, 2008 11:26 pm

9000 funtów to kosztują gotowe, używane.
Kity montażowe kosztują 2900funtów.
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » pt kwie 11, 2008 12:10 am

TRAWOLT pisze:
Szymon Chlebowski pisze:wersja pickup. Myślę, że najbardziej godna uwagi.
bo ja wiem, zależy do czego - zobacz tylny zwis :D
Jak w rendzu :D
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt kwie 11, 2008 7:03 am

krzysiek-gdansk pisze:Jak w rendzu :D
:D
tylko tu kolega rozpatruje auto już zrobione
a RR na upartego - jak ktoś ma wizję - można poprawiać :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » pt kwie 11, 2008 9:01 am

TRAWOLT pisze:RR na upartego - jak ktoś ma wizję - można poprawiać :roll: :D
Wiesz co? Nie wiem jak Tobie ale mi OBRZYNY sie nie podobaja.. Przynajmniej jak ktos to zrobi w 5D. Bo to wyglada tragicznie..

Co do Dakara fajne auto gdyby nie ta przednia szyba, ale mysle ze gdyby klatka byla troche inaczej skonstruowana, tzn szyba bylaby mniej pochylona to daloby sie tak jezdzic..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości