nowa przekładnia kierownicza, skąd gumowatość?
Moderator: Jerry
nowa przekładnia kierownicza, skąd gumowatość?
więc... nabywszy i zamontowawszy nową przekładnię made in UK baj ADWEST stwierdzam gumowatość fajery w położeniu na wprost. Co prawda w znacznie mniejszym stopniu niż w poprzedniej po regeneracji odbytej swego czasu, ale wiem że owa gumowatość po pierwsze primo mnie irytuje, a po drugie primo raczej nie powinna występować. stąd pytanie, czy nowe przekładnie jakoś trzeba przed fittingiem regulować? jeżeli tak to jak? tylko górna śruba, czy też boczna? he?
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush
G.W.Bush

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
dobra dobra mózgi jedne... 
owa gumowatość to jest brak precyzji prowadzenia. to znaczy że mogę se krecić w lewo bądź w prawo z jakimś skutkiem na kołach, ale opóźnienie jest rzędu pół ułamka sekundy za duże niż bym oczekiwał. kierownica tak jakby gumką połączona z kołami... brak bezpośredniego przełożenia na mechanikę skrętną kół... jakbym kierownikował za jakimś pośrednictwem... albo statkiem na wodzie... majtnę se w jedną, ops za dużo top odbiję w drugą... i tak bez końca...
lepij?

owa gumowatość to jest brak precyzji prowadzenia. to znaczy że mogę se krecić w lewo bądź w prawo z jakimś skutkiem na kołach, ale opóźnienie jest rzędu pół ułamka sekundy za duże niż bym oczekiwał. kierownica tak jakby gumką połączona z kołami... brak bezpośredniego przełożenia na mechanikę skrętną kół... jakbym kierownikował za jakimś pośrednictwem... albo statkiem na wodzie... majtnę se w jedną, ops za dużo top odbiję w drugą... i tak bez końca...
lepij?
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush
G.W.Bush

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
most (w sensie obudowy, dwa latka temu wymieniony).
Igor, ja nie wiem czy wolę miec gumawatość w przekładni czy po roku silnik do wymiany
a jak się będziesz awanturnił, to jeszcze pokażę że defektor wjeżdża tam gdzie nissan nie wjeżdża i odpowiednią dokumentację zdjęciową umieszczę gdzie trzeba
Igor, ja nie wiem czy wolę miec gumawatość w przekładni czy po roku silnik do wymiany

a jak się będziesz awanturnił, to jeszcze pokażę że defektor wjeżdża tam gdzie nissan nie wjeżdża i odpowiednią dokumentację zdjęciową umieszczę gdzie trzeba

"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush
G.W.Bush

A padaki niet?bredfan pisze: Zmiana pasa z lewego gładkiego na prawy z koleinami powoduje zjeżenie sierści na całym moim niemałym ciele.....
Bo w padaczkowym syfie podobny objaw jest w koleinach.
U mnie przyczyną były stare gumy panhardowe.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Padaki brak, gumki zmienione na polibusze wyjajcenia panharda brak, srubki podokręcane, amory + sprezyny nowe +2 a objawy są dokładnie takie same jak pisał jdef (delikatne opóźnienie reakcji na ruch kierą) jeszcze tą koncówke na wąsie pooblookam bo mam gdzies zestaw naprawczy do niej chyba zakupiony....pezet pisze:A padaki niet?bredfan pisze: Zmiana pasa z lewego gładkiego na prawy z koleinami powoduje zjeżenie sierści na całym moim niemałym ciele.....
Bo w padaczkowym syfie podobny objaw jest w koleinach.
U mnie przyczyną były stare gumy panhardowe.
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
znaczy te co były w komplecie z poli to ujowe są ?LR_Olek pisze:zmien tulejki w panu hardziebredfan pisze:Pozwólcie, że odświeżę temat...
Czy kolega jdef90 doszedł do przyczyny gumowatego skutku ?
U mnie podobnie zaczęło się dziać... Zmiana pasa z lewego gładkiego na prawy z koleinami powoduje zjeżenie sierści na całym moim niemałym ciele.....
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
nie doczytalem poprzedniobredfan pisze:znaczy te co były w komplecie z poli to ujowe są ?LR_Olek pisze:zmien tulejki w panu hardziebredfan pisze:Pozwólcie, że odświeżę temat...
Czy kolega jdef90 doszedł do przyczyny gumowatego skutku ?
U mnie podobnie zaczęło się dziać... Zmiana pasa z lewego gładkiego na prawy z koleinami powoduje zjeżenie sierści na całym moim niemałym ciele.....
wsadz w radiusy tuleje mimosrodowe...
taa, ja po miesiącu użytkowania właśnie je wyjeb....LR_Olek pisze:wsadz w radiusy tuleje mimosrodowe...
ale fakt jest jeden: w wyliftowanym aucie z przesuniętym kątem zwrotnicy auto jedzie jak po szynach, na zwykłych poli da się wyczuć trochę większe chęci do myszkowania
a wogóle to zacząć:
- końcówki, wąs, zbieżność
- pan Hardy już omówiony był
- pobawić się śrubeczką na przekładni
- kolumna kierownicza: dwa krzyżaczki i guma od tej Waszej gumowatości


a wbrew pozorom luzy na łożyskach kół i kul też mogą mieć wpływ
o tak mnie się zdaje, ale ja to ...


LR Rendzi stajla 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości