








Trzeba będzie go trochę poprawić zresztą oceńcie sami

Moderator: Jerry
jak wejdą te przepisy to sobie zarejestruje na "sam" ciągnik rolniczy "hpx4000 pisze: Ja tylko czekam aż przepisy zaczną być egzekwowane i nagle naście tysięcy właścicieli anglików straci prawo do używania swoich składaków
ja se tam kiedyś zderzak wystrugałemtymon4x4 pisze:jak wejdą te przepisy to sobie zarejestruje na "sam" ciągnik rolniczy "hpx4000 pisze: Ja tylko czekam aż przepisy zaczną być egzekwowane i nagle naście tysięcy właścicieli anglików straci prawo do używania swoich składaków
i dam rade to ma być auto do zabawy , na drogę mam większe i dużo wygodniejsze V8![]()
Poza tym czy ja w moim poście napisałem ze sam to będę robił przekładkę ?
Są firmy co to robią zdam sie na nich![]()
Zresztą tak piszesz o homologacjach itp itd a które off road zawieszenia ma homologacje albo czy lift nadwozia ma u nas homologacje >?
Jakbyś tak chciał na wszystko mieć homologacje żeby było wymagane przerowadz sie do Niemiec , tam nawet samów niema .
Problemem są diagności, którzy dopuszczają do ruchu zdrutowane śmietniki czy to po przekładce czy oryginalnie z kierą po lewej.. A czy ktoś sam sobie przekłada/serwisuje czy zleca to osobom trzecim jest sprawą drugorzędną..Damian pisze:A co? Masz w tym jakiś interes że tak czekasz, czy to tylko zwykła polska zawiść?
czy ktoś może coś napisać na temat ? bo to raczej jest związane z moim nowym zakupem ale pośrednio problem przekładki pozostawiam fachowcom , !TomaszRT pisze:Problemem są diagności, którzy dopuszczają do ruchu zdrutowane śmietniki czy to po przekładce czy oryginalnie z kierą po lewej.. A czy ktoś sam sobie przekłada/serwisuje czy zleca to osobom trzecim jest sprawą drugorzędną..Damian pisze:A co? Masz w tym jakiś interes że tak czekasz, czy to tylko zwykła polska zawiść?
Tak oczywiście, to zwykła zawiść. Zazdroszczę każdemu kto kupuje angola i robi składaka aby miał kierownicę po dobrej stronie…. Bądź po prostu mam dość ludzi którzy naciągają przepisy aby rejestrować stare trupy z przekładką zrobioną tak że zagrażają innym uczestnikom ruchu. Wybierz sobie odpowiedz która Ci bardziej pasuje, obrońco uciśnionych.Damian pisze:A co? Masz w tym jakiś interes że tak czekasz, czy to tylko zwykła polska zawiść?hpx4000 pisze:Ja tylko czekam aż przepisy zaczną być egzekwowane i nagle naście tysięcy właścicieli anglików straci prawo do używania swoich składaków
po pierwsze primo - nie wydzieraj siętymon4x4 pisze:czy ktoś może coś napisać na temat ? bo to raczej jest związane z moim nowym zakupem ale pośrednio problem przekładki pozostawiam fachowcom , !TomaszRT pisze:Problemem są diagności, którzy dopuszczają do ruchu zdrutowane śmietniki czy to po przekładce czy oryginalnie z kierą po lewej.. A czy ktoś sam sobie przekłada/serwisuje czy zleca to osobom trzecim jest sprawą drugorzędną..Damian pisze:A co? Masz w tym jakiś interes że tak czekasz, czy to tylko zwykła polska zawiść?
ja sie tu nie wydzieramjpi pisze:po pierwsze primo - nie wydzieraj siętymon4x4 pisze:czy ktoś może coś napisać na temat ? bo to raczej jest związane z moim nowym zakupem ale pośrednio problem przekładki pozostawiam fachowcom , !TomaszRT pisze: Problemem są diagności, którzy dopuszczają do ruchu zdrutowane śmietniki czy to po przekładce czy oryginalnie z kierą po lewej.. A czy ktoś sam sobie przekłada/serwisuje czy zleca to osobom trzecim jest sprawą drugorzędną..
po drugie primo - jak już masz pociętego sztrucla to sobie zamontuj może ciut wiekszy lift i jakiś pakiecik mega wykrzyżowy np takiej firmy z jadowitym ustrojstwem, przy tym kursie funta nie powinno być drogo
co do wielkości opon - potrzebujesz takich?? byłem na paru popierdułach i jjakoś tak z obserwacji to wielkość w tym przypadku to nie wszystko, może jakąś blokadę mostu??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości