lift budy p38

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

lift budy p38

Post autor: hpx4000 » ndz maja 11, 2008 6:53 pm

Kto mi powie jak to zrobić? Chciałbym go podnieść o jeden cal (+/-) Rozumiem że opiera się to na jakiś podkładkach? Ale co z resztą, wiązka elektryczna, pedały, układ kierowniczy? Ktoś to robił i może opisać co trzeba zmienić?
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz maja 11, 2008 6:56 pm

a po co Ci to?

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 11, 2008 7:06 pm

Umożliwi założenie wyższej opony oraz będzie lepszy „wykrzyż” – choć przy tym typie zawieszenie raczej nie tak się to nazywa.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz maja 11, 2008 7:15 pm

przy jednym calu nic nie musisz przerabiać...

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » ndz maja 11, 2008 7:53 pm

ciekawa teoria robienia większego "wykrzyżu" ... podniesienie budy względem ramy ....

...taaaa...
:lol:
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » ndz maja 11, 2008 7:56 pm

krzyś pisze:ciekawa teoria robienia większego "wykrzyżu" ... podniesienie budy względem ramy ....

...taaaa...
:lol:
Z tym to roznie bywa bo byc moze juz teraz ogranicznikiem u niego jest nie odboj a nadkole :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz maja 11, 2008 8:34 pm

Student pisze:a po co Ci to?
farszafski szpaner :)21

Awatar użytkownika
olaf
Posty: 529
Rejestracja: czw gru 16, 2004 1:34 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Re: lift budy p38

Post autor: olaf » ndz maja 11, 2008 8:37 pm

hpx4000 pisze:Kto mi powie jak to zrobić? Chciałbym go podnieść o jeden cal (+/-) Rozumiem że opiera się to na jakiś podkładkach? Ale co z resztą, wiązka elektryczna, pedały, układ kierowniczy? Ktoś to robił i może opisać co trzeba zmienić?
a czy ty przypadkiem ostatnio cos pisałes o homologacji na przekladki o zabieraniu dowodów rejestracyjnych.... i sam sobie chcesz zrobic niehomologowany lift...no patrzcie jak sie zmienia punkt widzenia wzgledem siedzenia :)21

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » ndz maja 11, 2008 8:42 pm

Czy P38 nie jes aby na poduchach? Czy może jakiegoś fopasa strzeliłem? Bo jeżeli jest na poduchach to się powinien dźwigać więcej niźli 1cal

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz maja 11, 2008 8:55 pm

o lol :o

co do bodyliftu - wjedź na kanał i zobacz co trzeba przerobić - byle przewodów hamulcowych starczyło :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 11, 2008 8:59 pm

Olaf: podeprzesz swoją wypowiedz jakimiś przepisami? Czy gadasz aby gadać…
piotr borowiec: co do tego mają poduchy? Możesz rozwinąć o czym dokładnie mówisz?
Range Rover V8 Outsourcing IT

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » ndz maja 11, 2008 9:12 pm

słyszłem (bo nie używam RR) że poduchy podnoszą twoje auto, czyli robkią Ci lift budy. Robi się też tak, że wyżucasz poduchy i zakładasz Oldmana albo Skorpiona czy co tam kto woli. Podkładki to można podkładać pod śrubki a nie do liftu :wink: to nie jest dobrze widziane.
A na Olafa nie burcz bo to forum ma tki klimat i jak tego nie akceptujesz to sorensen, niczego się nie dowiesz :D więcej luzu :)21
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 9:25 pm przez piotr borowiec, łącznie zmieniany 1 raz.

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » ndz maja 11, 2008 9:13 pm

piotr borowiec pisze:słyszłem (bo nie używam RR) że poduchy podnoszą twoje auto, czyli robkią Ci lift budy. Robi się też tak, że wyżucasz poduchy i zakładasz Oldmana albo Skorpiona czy co tam kto woli. Podkładki to można podkładać pod śrubki a nie do liftu :wink: to nie jest dobrze widziane.
A na Olafa nie burcz bo to forum ma taki klimat i jak tego nie akceptujesz to sorensen, niczego się nie dowiesz :D więcej luzu :)21
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 9:25 pm przez piotr borowiec, łącznie zmieniany 1 raz.

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » ndz maja 11, 2008 9:13 pm

chciałem dodać literke i się porobiło :)23

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz maja 11, 2008 9:15 pm

poduchy nie podnoszą budy tylko zawieszenie :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » ndz maja 11, 2008 9:23 pm

czyli strzeliłem fopaska :oops: ale z wymianą na sprężyny to wiem na 100% między innymi tak się liftuje Dyskoteki2 :wink:

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 11, 2008 10:23 pm

Tylko że ja poduchy lubię, wiec niechęcę ich zastępować sprężynami. Podwyższając mocowania poduch mógłbym go podnieść ale wymagałoby to chyba zbyt wielu zmian (na pewno wahaczy, ponoć coś z układem kierowniczym, nie wiem czy SYE by się nie przydało – dla RR zapewne się nie kupi tych elementów) Na razie chciałbym zyskać trochę więcej miejsca w nadkolach…
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz maja 11, 2008 10:31 pm

do bodyliftu w P38 napewno nie trzeba opuszczać chłodnicy tak jak w innych samochodach w których jest ona mocowana do budy, bo w P38 jest mocowana do ramy.

musisz zobaczyć czy starczy przewodu wlewowego do baku po podniesieniu, przewodów od ABS i metalowych przewodów hamulcowych. Kabli od skrzyni powinno starczyć. Po zrobieniu bodyliftu przydało by się podnieść/zmienić zderzaki. A te 2,5 cm powinno wystarczyć aby bezstresowo używać 32-33" :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 11, 2008 10:38 pm

Dzięki za informacje, jutro skocze na kanał aby obejrzeć jak to wygląda aby na teorii się nie skończyło :-) 33” fajnie byłoby mieć, ale chyba nie te mosty…
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz maja 11, 2008 10:45 pm

mosty w P38 są dość mocne - jak nie zakładasz blokad i nie zmieniasz przełożeń w dyfrach to wytrzymają i 33"
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz maja 11, 2008 10:59 pm

:roll:
czy to już te czasy nastały kiedy hasioki się mota?
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
demek
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Jaktorów, Warszawa

Post autor: demek » ndz maja 11, 2008 11:03 pm

Niedługo będzie RR Sport na slickach 39" i lifcie o kilkanaście centymetrów, a projekty mocarnych zderzaków zapodało już wojsko :lol:

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 11, 2008 11:08 pm

No właściwie te 255/85/16 mogłem kupić zamiast 235/85… ale zrobić miejsce na 33” już można :-)
Wąż: to naprawdę wdzięczny samochód do terenu, nic nie wygląda tak elegancko w błocie :-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz maja 11, 2008 11:16 pm

hpx4000 pisze: Wąż: to naprawdę wdzięczny samochód do terenu, nic nie wygląda tak elegancko w błocie :-)
w przeciągu roku odwołasz te słowa, wieszczę :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 11, 2008 11:40 pm

Narzekam na niego za każdym razem jak coś padnie lub działa inaczej niż bym chciał, ale tak chyba musi być. To miłość bezwarunkowa :-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości