Strona 1 z 1

dystanse do p38

: ndz maja 18, 2008 3:42 pm
autor: hpx4000
Ma ktoś może rysunek techniczny dystansów do LR/RR. Nie chcę go tworzyć bo techniczne rysunki idą mi jak krew z nosa… muszę trochę wypchać felgi na zewnątrz (5cm) a nie chcę zmieniać felg.

: ndz maja 18, 2008 3:44 pm
autor: N2O
po co chcesz to robić ? jeszcze za wąski jest ? :)21

: ndz maja 18, 2008 4:00 pm
autor: hpx4000
Trochę :-)
Po pierwsze teraz jak jest ciasno to opiera się bokiem, tak będzie opierał się o oponę. Po drugie chciałbym żeby opona była na równi z obrysem auta (może trochę ponad :-) a obecnie jest trochę schowana (tym bardziej go podnoszę tym bardziej to widać)
Mi jego wymiary nie przeszkadzają, wolę chyba w teren pojechać samemu i dobrać trasę do samochodu niż katować się na rajdzie gdzie trasa jest wyliczona pod suzuki…

: ndz maja 18, 2008 4:06 pm
autor: N2O
zrób solidny zderzak z przodu i progi, a gumy mogłeś kupić 265/75 zamiast 235/85.

za jak będą ci wystawać opony to lusterka i szyby będziesz miał non stop ufajdane :lol:

dużo modeli BMW ma ten sam rozstaw szpilek, natomiast nie wiem jak jest z otworem centralnym.

: ndz maja 18, 2008 5:45 pm
autor: Wąż
N2O pisze: za jak będą ci wystawać opony to lusterka i szyby będziesz miał non stop ufajdane :lol:
poza tym niezgodne z przepisami.

: ndz maja 18, 2008 6:32 pm
autor: hpx4000
Gdyby wystawały wystarczy kawałek gumy aby poszerzyć nadkola i staje się to zgodnie z prawem. Poza tym teraz są węższe niż obrys samochodu czyli na dobry początek bym je wyrównał.

: ndz maja 18, 2008 6:34 pm
autor: N2O
gumy do RR - weź przestań majaczyć :)21

: ndz maja 18, 2008 6:41 pm
autor: hpx4000
Miałem ostatnio okazje porównać czy RR jest taki znowu gorszy od parcha long w terenie jak jest podobnie wyposażony (jakiś lift, m/t) I wiesz co? Parch niczym go nie przewyższa.
Jak parch może mieć wypchane nadkola to rr też :-)

: ndz maja 18, 2008 6:49 pm
autor: N2O
ale tu o urodę chodzi :)21

: ndz maja 18, 2008 7:00 pm
autor: hpx4000
Uroda to kwestia gustu a o nim się nie dyskutuje :wink: