ZAWIESZENIE W DYSKOTECE

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

MARTIN_K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
Lokalizacja: Bedzin
Kontaktowanie:

ZAWIESZENIE W DYSKOTECE

Post autor: MARTIN_K » wt cze 10, 2008 8:07 pm

Witam
mam dyskotekę model 300 przerabiam zawieszenie założyłem CS +2", po zamontowaniu zderzaka i wyciągarki, auto z przodu wróciło praktycznie do wysokości przed liftem co z tym zrobić , a tył sie podniósł do góry
czy jest to wina sprężyn czy mam je reklamować

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » wt cze 10, 2008 8:28 pm

zakladam, ze nie pomyliles sprezyn tyl-przod.

jesli w planach masz dociazenie przodu zdezakiem i winda powinienes zalozyc sprezyny minimum +50kg, jesli bedzie to standard, tyle ze +2" to musi siasc.
Landrąver Discovęry 200tdi

MARTIN_K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
Lokalizacja: Bedzin
Kontaktowanie:

Post autor: MARTIN_K » wt cze 10, 2008 10:03 pm

sprężyny maja +150kg. przód tył +500kg tak podał sprzedający, wersja HD kolor pomarańczowy, do tylu dałem wyższe bardziej geste sprężyny (zostało to założone według wskazówek sprzedającego)
przednia para -lewa strona dłuższa sprężyna
tylna para - lewa strona dłuższa sprężyna
tak zostałem poinstruowany i nie wiem czy dobrze tym bardziej ze z deka ten przód krzywo stoi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt cze 10, 2008 10:07 pm

jeszcze napisz co to za zestaw, bedzie jaśniej
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » wt cze 10, 2008 10:13 pm

dopakuj tył +500 kg :D i wtedy zmierz przód :)21

MARTIN_K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
Lokalizacja: Bedzin
Kontaktowanie:

Post autor: MARTIN_K » wt cze 10, 2008 10:33 pm

wiec tak sprężyny King Springs
wahacze o zmiennym koncie Brit Part
amortyzatory + 2" ProComp
na tyle dyslokatory
myślę ze dokopie zestaw sprężyn tylnych i wymienię przody na tyły

muszę wymienić przewody hamulcowe bo przy wykrzyzu jest marnie, troszkę ich brakuje, ogólnie auto jest w trakcie ciągłych przeróbek

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » śr cze 11, 2008 5:07 am

Przewodów hamulcowych nie powinno brakować przy takich przeróbkach. Też kupiłem na wszelki wypadek, ale nie było konieczności zakładać
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
biesu_pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt lut 13, 2007 8:22 am
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: biesu_pl » śr cze 11, 2008 7:20 am

MARTIN_K pisze:wiec tak sprężyny King Springs
A który konkretnie numer sprężyn na przód, jeżeli KRFR01 to jest to +50mm twardości standard. Mi polecano je jako odpowiednie pod wyciągarkę i inne żelazo. Po porównaniu stosowania w innych LR-ach (bo według nowego katalogu, KS nie przewiduje typu HD+2" do Disco), wsadziłem KRRS-02, i teraz wygląda to sensownie. :)21
wrrrr...

MARTIN_K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
Lokalizacja: Bedzin
Kontaktowanie:

Post autor: MARTIN_K » śr cze 11, 2008 7:30 pm

przednie dostalem KRFR-01 HD
tylne KRRR-04 HD
czy lewa strona ma mieć dłuższe sprężyny- caly czas mam wrażenie ze to auto krzywo stoi
kupiłem z defendera reduktor o wolniejszym przełożeniu, czy ktoś zakładał jaki jest tego efekt

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr cze 11, 2008 8:04 pm

MARTIN_K pisze:kupiłem z defendera reduktor o wolniejszym przełożeniu, czy ktoś zakładał jaki jest tego efekt
a skąd? dawaj namiary i cene :D

reduktor ten jest przydatny tylko i wyłącznie przy dużych kołach
i tylko na szosie jest różnica
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr cze 11, 2008 8:11 pm

MARTIN_K pisze:przednie dostalem KRFR-01 HD
tylne KRRR-04 HD
czy lewa strona ma mieć dłuższe sprężyny- caly czas mam wrażenie ze to auto krzywo stoi
kupiłem z defendera reduktor o wolniejszym przełożeniu, czy ktoś zakładał jaki jest tego efekt
A jakie przełożenie 1:1,4 czy 1:1,6 ??
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

MARTIN_K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
Lokalizacja: Bedzin
Kontaktowanie:

Post autor: MARTIN_K » śr cze 11, 2008 8:57 pm

pisze na nim 1;1,4 , rok produkcji 95 właśnie go przygotowałem do montażu, wymieniłem wszystkie łożyska dokupiłem druga skrzynie z roku 97 i poskładałem , zarazie czeka na zamontowanie, będę go montował wraz z nowymi mostami tylko mam jeszcze dylemat jakie blokady zastosować, podoba mi sie ARB tylko ta cena jest spora, a może dać Detroit Locke tylko nie wiem jak to robi , coś na pewno wymodzę
jak macie w tym temacie jakieś doświadczenia to proszę o opinie

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » śr cze 11, 2008 8:58 pm

ja się zrobiłem tak samo przy zakupie , ale wyszło z tego całkiem nieźle

mianowicie

sprężyny HD +2" nie są wyższe o 2 "

bajer polega na tym że są dużo twardsze ,

dzwoniłem to mail order , to taki sklep z częściami do lr w uk , i gościu mi wyjaśnił że

chodzi o to że HD to do codziennego użytku zresztą tak z nazwy i założenie jest takie że auto ma być nie tylko terenowe wysokie , i ma utrudniać jazdę po czarnym . a dzięki temu że są twardsze , nie muszą być wyższe żeby włożyć wyższe koło ,

jak założyłem to dopiero się przekonałem że są fajne bo auto tak nie siada przy zakrętach , nie nurkuje przy hamowaniu , robi się ładny wykrzyrz , i jak na nim skaczę to nie ma problemu z tym że koło wejdzie w nadkole ,

zobaczymy jak będą się spisywały za jakiś czas na razie są nowe ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr cze 11, 2008 9:17 pm

sys-kom pisze: , i jak na nim skaczę to nie ma problemu
czy mógłbyś rozwinąć tę kwestię ??
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
biesu_pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt lut 13, 2007 8:22 am
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: biesu_pl » śr cze 11, 2008 9:22 pm

MARTIN_K pisze:przednie dostalem KRFR-01 HD
tylne KRRR-04 HD
Tylne ok., ale przód - to takiego symbolu jeszcze nie widziałem.... :o chyba na specjalne zamówienie.... :wink: sprawdź to, może ktoś pisakiem dopisał HD :)21
w ogóle już na nich jeździłeś?... czy jeszcze nie, jak będą zwykle bez HD to na pewno na dołkach będą ci dobijać.
Dla pewności możesz poszukać numerów na tych stronach
http://www.lr.pl/king03.html
http://www.kingsprings.com/kings_master_catalogue.pdf
wrrrr...

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » śr cze 11, 2008 9:50 pm

BA2104
Heavy Duty Spring Front RR/Dis


BA2103
Heavy Duty Spring RR/Dis

http://www.lrdirect.com/customer/home.p ... 278&page=3


skaczę - nie znaczy z 2 piętra , tylko po dziurach ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr cze 11, 2008 9:52 pm

sys-kom pisze:
skaczę - nie znaczy z 2 piętra , tylko po dziurach ,
chyba musisz zmienić amorki :D bo nie powinieneś skakać :)21

MARTIN_K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
Lokalizacja: Bedzin
Kontaktowanie:

Post autor: MARTIN_K » śr cze 11, 2008 9:54 pm

to mnie zaciołes to znaczy ze dostałem bez HD i to jest pewnie cala tego przyczyna , jeździłem już na tych sprężynach , z tym ze nie za bardzo sobie moglem pozwalać bo nie wyciolem błotników a mam spore oponki i fele odsadzone -25, czasami miałem wrażenie ze wręcz na niewielkich hopkach mnie dobija
w tej sytuacji kupie drugi komplet tylnych sprężyn i je założę na przód, tym bardziej ze mam wyciągarkę założoną która wazy 52kg

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr cze 11, 2008 9:57 pm

MARTIN_K pisze: mam wyciągarkę założoną która wazy 52kg
zmień linę na syntetyka to urwiesz parę kg :)21

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » śr cze 11, 2008 10:01 pm

jak miałem zwykłe sprężyny to cały czas waliłem po odbojach a teraz nie mam problemów , cicho i spokojnie
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr cze 11, 2008 10:04 pm

sys-kom pisze:jak miałem zwykłe sprężyny to cały czas waliłem po odbojach a teraz nie mam problemów , cicho i spokojnie
znaczy się wywaliłeś odboje ?? :)21

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » śr cze 11, 2008 10:15 pm

znaczy zmieniłem jeszcze amorki ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
biesu_pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt lut 13, 2007 8:22 am
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: biesu_pl » pt cze 13, 2008 7:28 am

MARTIN_K pisze: w tej sytuacji kupie drugi komplet tylnych sprężyn i je założę na przód, tym bardziej ze mam wyciągarkę założoną która wazy 52kg
Jeżeli kupisz tylne +50mm HD to będziesz wyglądał jak motorówka, lepiej śmiało kup przednie wzmocnione +50 do RR, tak jak pisałem wcześniej. Mi też polecili KRFR-01 i waliłem nosem w każdy dołek, po założeniu KRRS-02 buda się wyrównała i prześwity nad oponami są takie same, z przodu i z tyłu, problem zniknął.
Z resztą wystarczy popatrzeć na stosowanie obu sprężyn w LRD i RR.
KRFR-01 jest tak samo stosowana do obydwu jako +50 standard, a KRRS-02 już tylko dla RR jako +50 HD, dlaczego - przecież wchodzą w to samo miejsce?
wrrrr...

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt cze 13, 2008 9:46 am

nie tylko do RR ale też i do defa 90 są specyfikowane.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt cze 13, 2008 11:18 am

strasznie się tu onanizujecie do tych zawieszeń. Pomniki jakieś budujecie, czy jak ?

:)21

zawias się kupuje dedykowany, kompletny, zgodnie z oczekiwaniami ( nośność, czy jak kto woli sztywność ) się wkłada i się jeździ.

Ja tak przynajmniej zrobiłem.
...ale może się nie znam, może powinienem pokombinować zdecydowanie dłużej. Powalczyć z tematem jak należy...

:roll:
:)21
łoś też człowiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości