ZAWIESZENIE W DYSKOTECE
Moderator: Jerry
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 45
- Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
- Lokalizacja: Bedzin
- Kontaktowanie:
ZAWIESZENIE W DYSKOTECE
Witam
mam dyskotekę model 300 przerabiam zawieszenie założyłem CS +2", po zamontowaniu zderzaka i wyciągarki, auto z przodu wróciło praktycznie do wysokości przed liftem co z tym zrobić , a tył sie podniósł do góry
czy jest to wina sprężyn czy mam je reklamować
mam dyskotekę model 300 przerabiam zawieszenie założyłem CS +2", po zamontowaniu zderzaka i wyciągarki, auto z przodu wróciło praktycznie do wysokości przed liftem co z tym zrobić , a tył sie podniósł do góry
czy jest to wina sprężyn czy mam je reklamować
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 45
- Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
- Lokalizacja: Bedzin
- Kontaktowanie:
sprężyny maja +150kg. przód tył +500kg tak podał sprzedający, wersja HD kolor pomarańczowy, do tylu dałem wyższe bardziej geste sprężyny (zostało to założone według wskazówek sprzedającego)
przednia para -lewa strona dłuższa sprężyna
tylna para - lewa strona dłuższa sprężyna
tak zostałem poinstruowany i nie wiem czy dobrze tym bardziej ze z deka ten przód krzywo stoi
przednia para -lewa strona dłuższa sprężyna
tylna para - lewa strona dłuższa sprężyna
tak zostałem poinstruowany i nie wiem czy dobrze tym bardziej ze z deka ten przód krzywo stoi
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 45
- Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
- Lokalizacja: Bedzin
- Kontaktowanie:
wiec tak sprężyny King Springs
wahacze o zmiennym koncie Brit Part
amortyzatory + 2" ProComp
na tyle dyslokatory
myślę ze dokopie zestaw sprężyn tylnych i wymienię przody na tyły
muszę wymienić przewody hamulcowe bo przy wykrzyzu jest marnie, troszkę ich brakuje, ogólnie auto jest w trakcie ciągłych przeróbek
wahacze o zmiennym koncie Brit Part
amortyzatory + 2" ProComp
na tyle dyslokatory
myślę ze dokopie zestaw sprężyn tylnych i wymienię przody na tyły
muszę wymienić przewody hamulcowe bo przy wykrzyzu jest marnie, troszkę ich brakuje, ogólnie auto jest w trakcie ciągłych przeróbek
A który konkretnie numer sprężyn na przód, jeżeli KRFR01 to jest to +50mm twardości standard. Mi polecano je jako odpowiednie pod wyciągarkę i inne żelazo. Po porównaniu stosowania w innych LR-ach (bo według nowego katalogu, KS nie przewiduje typu HD+2" do Disco), wsadziłem KRRS-02, i teraz wygląda to sensownie.MARTIN_K pisze:wiec tak sprężyny King Springs

wrrrr...
A jakie przełożenie 1:1,4 czy 1:1,6MARTIN_K pisze:przednie dostalem KRFR-01 HD
tylne KRRR-04 HD
czy lewa strona ma mieć dłuższe sprężyny- caly czas mam wrażenie ze to auto krzywo stoi
kupiłem z defendera reduktor o wolniejszym przełożeniu, czy ktoś zakładał jaki jest tego efekt

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 45
- Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
- Lokalizacja: Bedzin
- Kontaktowanie:
pisze na nim 1;1,4 , rok produkcji 95 właśnie go przygotowałem do montażu, wymieniłem wszystkie łożyska dokupiłem druga skrzynie z roku 97 i poskładałem , zarazie czeka na zamontowanie, będę go montował wraz z nowymi mostami tylko mam jeszcze dylemat jakie blokady zastosować, podoba mi sie ARB tylko ta cena jest spora, a może dać Detroit Locke tylko nie wiem jak to robi , coś na pewno wymodzę
jak macie w tym temacie jakieś doświadczenia to proszę o opinie
jak macie w tym temacie jakieś doświadczenia to proszę o opinie
ja się zrobiłem tak samo przy zakupie , ale wyszło z tego całkiem nieźle
mianowicie
sprężyny HD +2" nie są wyższe o 2 "
bajer polega na tym że są dużo twardsze ,
dzwoniłem to mail order , to taki sklep z częściami do lr w uk , i gościu mi wyjaśnił że
chodzi o to że HD to do codziennego użytku zresztą tak z nazwy i założenie jest takie że auto ma być nie tylko terenowe wysokie , i ma utrudniać jazdę po czarnym . a dzięki temu że są twardsze , nie muszą być wyższe żeby włożyć wyższe koło ,
jak założyłem to dopiero się przekonałem że są fajne bo auto tak nie siada przy zakrętach , nie nurkuje przy hamowaniu , robi się ładny wykrzyrz , i jak na nim skaczę to nie ma problemu z tym że koło wejdzie w nadkole ,
zobaczymy jak będą się spisywały za jakiś czas na razie są nowe ,
mianowicie
sprężyny HD +2" nie są wyższe o 2 "
bajer polega na tym że są dużo twardsze ,
dzwoniłem to mail order , to taki sklep z częściami do lr w uk , i gościu mi wyjaśnił że
chodzi o to że HD to do codziennego użytku zresztą tak z nazwy i założenie jest takie że auto ma być nie tylko terenowe wysokie , i ma utrudniać jazdę po czarnym . a dzięki temu że są twardsze , nie muszą być wyższe żeby włożyć wyższe koło ,
jak założyłem to dopiero się przekonałem że są fajne bo auto tak nie siada przy zakrętach , nie nurkuje przy hamowaniu , robi się ładny wykrzyrz , i jak na nim skaczę to nie ma problemu z tym że koło wejdzie w nadkole ,
zobaczymy jak będą się spisywały za jakiś czas na razie są nowe ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
HERBU BIEDRONKA
Tylne ok., ale przód - to takiego symbolu jeszcze nie widziałem....MARTIN_K pisze:przednie dostalem KRFR-01 HD
tylne KRRR-04 HD



w ogóle już na nich jeździłeś?... czy jeszcze nie, jak będą zwykle bez HD to na pewno na dołkach będą ci dobijać.
Dla pewności możesz poszukać numerów na tych stronach
http://www.lr.pl/king03.html
http://www.kingsprings.com/kings_master_catalogue.pdf
wrrrr...
BA2104
Heavy Duty Spring Front RR/Dis
BA2103
Heavy Duty Spring RR/Dis
http://www.lrdirect.com/customer/home.p ... 278&page=3
skaczę - nie znaczy z 2 piętra , tylko po dziurach ,
Heavy Duty Spring Front RR/Dis
BA2103
Heavy Duty Spring RR/Dis
http://www.lrdirect.com/customer/home.p ... 278&page=3
skaczę - nie znaczy z 2 piętra , tylko po dziurach ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
HERBU BIEDRONKA
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 45
- Rejestracja: pn maja 19, 2008 7:07 am
- Lokalizacja: Bedzin
- Kontaktowanie:
to mnie zaciołes to znaczy ze dostałem bez HD i to jest pewnie cala tego przyczyna , jeździłem już na tych sprężynach , z tym ze nie za bardzo sobie moglem pozwalać bo nie wyciolem błotników a mam spore oponki i fele odsadzone -25, czasami miałem wrażenie ze wręcz na niewielkich hopkach mnie dobija
w tej sytuacji kupie drugi komplet tylnych sprężyn i je założę na przód, tym bardziej ze mam wyciągarkę założoną która wazy 52kg
w tej sytuacji kupie drugi komplet tylnych sprężyn i je założę na przód, tym bardziej ze mam wyciągarkę założoną która wazy 52kg
Jeżeli kupisz tylne +50mm HD to będziesz wyglądał jak motorówka, lepiej śmiało kup przednie wzmocnione +50 do RR, tak jak pisałem wcześniej. Mi też polecili KRFR-01 i waliłem nosem w każdy dołek, po założeniu KRRS-02 buda się wyrównała i prześwity nad oponami są takie same, z przodu i z tyłu, problem zniknął.MARTIN_K pisze: w tej sytuacji kupie drugi komplet tylnych sprężyn i je założę na przód, tym bardziej ze mam wyciągarkę założoną która wazy 52kg
Z resztą wystarczy popatrzeć na stosowanie obu sprężyn w LRD i RR.
KRFR-01 jest tak samo stosowana do obydwu jako +50 standard, a KRRS-02 już tylko dla RR jako +50 HD, dlaczego - przecież wchodzą w to samo miejsce?
wrrrr...
strasznie się tu onanizujecie do tych zawieszeń. Pomniki jakieś budujecie, czy jak ?
zawias się kupuje dedykowany, kompletny, zgodnie z oczekiwaniami ( nośność, czy jak kto woli sztywność ) się wkłada i się jeździ.
Ja tak przynajmniej zrobiłem.
...ale może się nie znam, może powinienem pokombinować zdecydowanie dłużej. Powalczyć z tematem jak należy...


zawias się kupuje dedykowany, kompletny, zgodnie z oczekiwaniami ( nośność, czy jak kto woli sztywność ) się wkłada i się jeździ.
Ja tak przynajmniej zrobiłem.
...ale może się nie znam, może powinienem pokombinować zdecydowanie dłużej. Powalczyć z tematem jak należy...


łoś też człowiek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości