szukam właściciela tej landrynki

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Dima
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr sie 29, 2007 8:42 am
Lokalizacja: gdańsk

szukam właściciela tej landrynki

Post autor: Dima » pt cze 13, 2008 4:55 pm

Witam
Szukam właściciela tego zderzaka. Gdzieś był temat i zdjęcia ale nie moge się doszukać dlatego pytam
Obrazek

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 13, 2008 6:02 pm

ooo :o
ktoś skopiował mój zderzak :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt cze 13, 2008 7:28 pm

Przecie to RR




a zderzak .... miałem napisać coś ale o gustach się nie dyskutuje :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Dima
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr sie 29, 2007 8:42 am
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: Dima » pt cze 13, 2008 7:45 pm

Nie pytam komu się ten zderzak podoba a komu nie. Mi się podoba i to z dnia na dzień coraz bardziej. Nie nabijam postów - znalazłem właściciela:)

Dzieki.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 13, 2008 8:11 pm

Dima pisze:Nie nabijam postów - znalazłem właściciela:)
nabijaj nabijaj - bo nie znalazłeś :D

to nie jest moje auto ani zderzak
napisałem, że ktoś skopiował mój - bo mam identyczny (w sensie idei) zrobiony na disco :D tylko mój jest inaczej wykonany (brzydziej) bo nie był robiony na wystawę tylko do jeżdżenia :D
na Twoje pytanie odpowiedź jest tak - teoretycznie można przekładać pomiędzy rrc i discoI


@Gri nie krępuj się - dawaj opinię, to jest forum dyskusyjne :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Dima
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr sie 29, 2007 8:42 am
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: Dima » pt cze 13, 2008 8:23 pm

A poczęstujesz może zdjęciem swojego zderzaka?:) Bo może twoja zmota też mi się spodoba:).

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 13, 2008 8:30 pm

Dima pisze:A poczęstujesz może zdjęciem swojego zderzaka?:) Bo może twoja zmota też mi się spodoba:).
toć napisałem, że mój brzydszy :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Dima
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr sie 29, 2007 8:42 am
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: Dima » pt cze 13, 2008 8:46 pm

Toż nie jade na rewie mody i pokazy tjuningu zderzakowego. Nie ma się błyszczeć jak psu jajka tylko być praktyczny. Podobno landrynki też są brzydkie i pokraczne a mimo tego nimi jeździmi i je wielbimy także zderzak tylko doda piekności:) Z resztą sam wiesz, ma wyciągać z błota i przyjmować uderzenia źle rosnących drzew:)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 13, 2008 9:03 pm

maruda jesteś :D
Obrazek
Obrazek
LR Rendzi stajla :)

Dima
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr sie 29, 2007 8:42 am
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: Dima » pt cze 13, 2008 9:10 pm

No fajne cacko:) Widać do czego służą zderzaki w dyskotekach. Ok. to teraz pytania techniczne. Z jakiej blachy tworzyłeś ten zderzak. 3 mm czy więcej? Dalej...rury? ile no i rozpisz się troche:). Mógłby być troche dłuższy coby stanąć sobie np w rzece ale może sie czepiam w końcu jak wszyscy tu tylko sprzątam:)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt cze 13, 2008 9:25 pm

@ Trawolt

nie chce mi się , temat słaby :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 13, 2008 9:31 pm

specjalnie robiłem mało wystający do przodu - kąt najazdu, ale trochę przesadziłem tak ze 3cm :D

- blacha mocująca 6 mm - przykręcona do ramy na 3 śruby na prowadnicę
- na końcach blachy 2 kątownik - tworzące z blachą literę T
- kątowniki są przypawane do blachy i dodatkowo skręcone 3 śrubami
- cały zderzak blacha 4 mm
- od czoła litery T przykręcone uchwyty UP na 4 śrubach
- rurki obcięte z oryginalnego grilla LR i dospawane do tego, dodatkowo złapane są rurki ze zderzakiem na końcu i na rogu zderzaka

jest tam trochę więcej szczególików ale mniej istotnych :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 13, 2008 9:31 pm

gri74 pisze:@ Trawolt

nie chce mi się , temat słaby :lol:
wymiękasz ? :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Dima
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr sie 29, 2007 8:42 am
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: Dima » pt cze 13, 2008 9:35 pm

Mi to wystarcza, żeby zrobić zakupy w metalzbycie:). Dzięki za info. Jak zmotam to się pochwale:)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 13, 2008 9:41 pm

Dima pisze:Mi to wystarcza, żeby zrobić zakupy w metalzbycie:). Dzięki za info. Jak zmotam to się pochwale:)
zrób sobie od razu blachę pod wyciągarkę :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt cze 13, 2008 9:48 pm

TRAWOLT pisze:
gri74 pisze:@ Trawolt

nie chce mi się , temat słaby :lol:
wymiękasz ? :roll: :D


albo żelastwo, albo wydumki na temat zawieszenia :roll:




idę na browara :)2
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt cze 13, 2008 11:26 pm

TRAWOLT pisze:specjalnie robiłem mało wystający do przodu - kąt najazdu, ale trochę przesadziłem tak ze 3cm :D

- blacha mocująca 6 mm - przykręcona do ramy na 3 śruby na prowadnicę
- na końcach blachy 2 kątownik - tworzące z blachą literę T
- kątowniki są przypawane do blachy i dodatkowo skręcone 3 śrubami
- cały zderzak blacha 4 mm
- od czoła litery T przykręcone uchwyty UP na 4 śrubach
- rurki obcięte z oryginalnego grilla LR i dospawane do tego, dodatkowo złapane są rurki ze zderzakiem na końcu i na rogu zderzaka

jest tam trochę więcej szczególików ale mniej istotnych :D
oj musi ważyć, musi.... :lol:
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob cze 14, 2008 12:21 am

krzyś pisze:oj musi ważyć, musi.... :lol:
oj prawie tyle co UP :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » sob cze 14, 2008 7:08 am

Waży waży, dlatego zawsze pozostaje opcja "lajtowo-hardocorowa", jaką ja wybrałem ;)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
peepee
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 13, 2008 11:18 pm
Lokalizacja: poznań
Kontaktowanie:

Post autor: peepee » sob cze 14, 2008 9:17 am

a znacie moze kogos w poznaniu badz okolicach kto by cos takiego sensownie pospawal ?
- jeśli auto to tylko disco -

Dima
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr sie 29, 2007 8:42 am
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: Dima » sob cze 14, 2008 10:10 am

a to samemu nie można pospawać? Nauka spawania w weekend i zderzaczek jak się patrzy:). Proponuje najpierw zrobić projekt z tektury i zobaczyć jak to będzie wizualnie wyglądało. No chyba, że odrazu z tematem pojedziesz i spawasz. A ważyć to to musi jak ma być pancerne. Lepiej zgiąć zderzak niż rame.

Pozdro

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob cze 14, 2008 11:36 am

peepee pisze:a znacie moze kogos w poznaniu badz okolicach kto by cos takiego sensownie pospawal ?
a ten classic nie jest z Poznania? szukaj właściciela :D jak znajdziesz twórcę daj znać na pw.
zresztą pospawa to każdy kto choć trochę miał z tym do czynienia i będzie pamiętał, że spaw ściąga :D Kwestia pokazania czego się chce i jak ma zrobić mocowania. No i giętarka może być potrzebna.

Co do wagi to wbrew pozorom zderzak "właściwy" nie jest taki wcale ciężki. Wagę w moim przypadku dobijają rureczki, a dokładniej krateczki osłaniające lampy wykonane z płaskowniczków - na ale jak pisałem, łatwiej było wstawić gotowca niż strugać od nowa. Zderzaczek RRC ma wstawione pręciki - powinno być lżejsze - tylko ja bym dodał jeszcze jeden pionowo na rogu spinający poziome no i rułę bym podparł na końcu zderzaka :roll:

zrestą mata, wybierajta i kombinujta, od koloru do wyboru :roll: :D
Obrazek
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Ironcruz
 
 
Posty: 1457
Rejestracja: sob mar 18, 2006 3:29 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: Ironcruz » sob cze 14, 2008 12:15 pm

ten zderzak mi wygląda na robotę SST
Tytus

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob cze 14, 2008 1:38 pm

Może być wzorowany. Paul wszystkie swoje zderzaki opisuje SST
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » sob cze 14, 2008 6:00 pm

Lepiej zgiąć zderzak niż rame.
Wydaje mi się, że lepiej jednak klepać przedni pas niż mieć nietknięty bajerancki zderzak, ale zgiętą ramę - przecież jeżeli zderzak będzie solidniejszy od ramy, to byle dzwon Ci pognie stelaż autka.
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości