Strona 1 z 2
szukam właściciela tej landrynki
: pt cze 13, 2008 4:55 pm
autor: Dima
Witam
Szukam właściciela tego zderzaka. Gdzieś był temat i zdjęcia ale nie moge się doszukać dlatego pytam

: pt cze 13, 2008 6:02 pm
autor: TRAWOLT
ooo
ktoś skopiował mój zderzak

: pt cze 13, 2008 7:28 pm
autor: gri74
Przecie to RR
a zderzak .... miałem napisać coś ale o gustach się nie dyskutuje

: pt cze 13, 2008 7:45 pm
autor: Dima
Nie pytam komu się ten zderzak podoba a komu nie. Mi się podoba i to z dnia na dzień coraz bardziej. Nie nabijam postów - znalazłem właściciela:)
Dzieki.
: pt cze 13, 2008 8:11 pm
autor: TRAWOLT
Dima pisze:Nie nabijam postów - znalazłem właściciela:)
nabijaj nabijaj - bo nie znalazłeś
to nie jest moje auto ani zderzak
napisałem, że ktoś skopiował mój - bo mam identyczny (w sensie idei) zrobiony na disco

tylko mój jest inaczej wykonany (brzydziej) bo nie był robiony na wystawę tylko do jeżdżenia
na Twoje pytanie odpowiedź jest tak - teoretycznie można przekładać pomiędzy rrc i discoI
@Gri nie krępuj się - dawaj opinię, to jest forum dyskusyjne

: pt cze 13, 2008 8:23 pm
autor: Dima
A poczęstujesz może zdjęciem swojego zderzaka?:) Bo może twoja zmota też mi się spodoba:).
: pt cze 13, 2008 8:30 pm
autor: TRAWOLT
Dima pisze:A poczęstujesz może zdjęciem swojego zderzaka?:) Bo może twoja zmota też mi się spodoba:).
toć napisałem, że mój brzydszy

: pt cze 13, 2008 8:46 pm
autor: Dima
Toż nie jade na rewie mody i pokazy tjuningu zderzakowego. Nie ma się błyszczeć jak psu jajka tylko być praktyczny. Podobno landrynki też są brzydkie i pokraczne a mimo tego nimi jeździmi i je wielbimy także zderzak tylko doda piekności:) Z resztą sam wiesz, ma wyciągać z błota i przyjmować uderzenia źle rosnących drzew:)
: pt cze 13, 2008 9:03 pm
autor: TRAWOLT
: pt cze 13, 2008 9:10 pm
autor: Dima
No fajne cacko:) Widać do czego służą zderzaki w dyskotekach. Ok. to teraz pytania techniczne. Z jakiej blachy tworzyłeś ten zderzak. 3 mm czy więcej? Dalej...rury? ile no i rozpisz się troche:). Mógłby być troche dłuższy coby stanąć sobie np w rzece ale może sie czepiam w końcu jak wszyscy tu tylko sprzątam:)
: pt cze 13, 2008 9:25 pm
autor: gri74
@ Trawolt
nie chce mi się , temat słaby

: pt cze 13, 2008 9:31 pm
autor: TRAWOLT
specjalnie robiłem mało wystający do przodu - kąt najazdu, ale trochę przesadziłem tak ze 3cm
- blacha mocująca 6 mm - przykręcona do ramy na 3 śruby na prowadnicę
- na końcach blachy 2 kątownik - tworzące z blachą literę T
- kątowniki są przypawane do blachy i dodatkowo skręcone 3 śrubami
- cały zderzak blacha 4 mm
- od czoła litery T przykręcone uchwyty UP na 4 śrubach
- rurki obcięte z oryginalnego grilla LR i dospawane do tego, dodatkowo złapane są rurki ze zderzakiem na końcu i na rogu zderzaka
jest tam trochę więcej szczególików ale mniej istotnych

: pt cze 13, 2008 9:31 pm
autor: TRAWOLT
gri74 pisze:@ Trawolt
nie chce mi się , temat słaby

wymiękasz ?

: pt cze 13, 2008 9:35 pm
autor: Dima
Mi to wystarcza, żeby zrobić zakupy w metalzbycie:). Dzięki za info. Jak zmotam to się pochwale:)
: pt cze 13, 2008 9:41 pm
autor: TRAWOLT
Dima pisze:Mi to wystarcza, żeby zrobić zakupy w metalzbycie:). Dzięki za info. Jak zmotam to się pochwale:)
zrób sobie od razu blachę pod wyciągarkę

: pt cze 13, 2008 9:48 pm
autor: gri74
TRAWOLT pisze:gri74 pisze:@ Trawolt
nie chce mi się , temat słaby

wymiękasz ?

albo żelastwo, albo wydumki na temat zawieszenia
idę na browara

: pt cze 13, 2008 11:26 pm
autor: krzyś
TRAWOLT pisze:specjalnie robiłem mało wystający do przodu - kąt najazdu, ale trochę przesadziłem tak ze 3cm
- blacha mocująca 6 mm - przykręcona do ramy na 3 śruby na prowadnicę
- na końcach blachy 2 kątownik - tworzące z blachą literę T
- kątowniki są przypawane do blachy i dodatkowo skręcone 3 śrubami
- cały zderzak blacha 4 mm
- od czoła litery T przykręcone uchwyty UP na 4 śrubach
- rurki obcięte z oryginalnego grilla LR i dospawane do tego, dodatkowo złapane są rurki ze zderzakiem na końcu i na rogu zderzaka
jest tam trochę więcej szczególików ale mniej istotnych

oj musi ważyć, musi....

: sob cze 14, 2008 12:21 am
autor: TRAWOLT
krzyś pisze:oj musi ważyć, musi....

oj prawie tyle co UP

: sob cze 14, 2008 7:08 am
autor: HUSKYTEAM
Waży waży, dlatego zawsze pozostaje opcja "lajtowo-hardocorowa", jaką ja wybrałem

: sob cze 14, 2008 9:17 am
autor: peepee
a znacie moze kogos w poznaniu badz okolicach kto by cos takiego sensownie pospawal ?
: sob cze 14, 2008 10:10 am
autor: Dima
a to samemu nie można pospawać? Nauka spawania w weekend i zderzaczek jak się patrzy:). Proponuje najpierw zrobić projekt z tektury i zobaczyć jak to będzie wizualnie wyglądało. No chyba, że odrazu z tematem pojedziesz i spawasz. A ważyć to to musi jak ma być pancerne. Lepiej zgiąć zderzak niż rame.
Pozdro
: sob cze 14, 2008 11:36 am
autor: TRAWOLT
peepee pisze:a znacie moze kogos w poznaniu badz okolicach kto by cos takiego sensownie pospawal ?
a ten classic nie jest z Poznania? szukaj właściciela

jak znajdziesz twórcę daj znać na pw.
zresztą pospawa to każdy kto choć trochę miał z tym do czynienia i będzie pamiętał, że spaw ściąga

Kwestia pokazania czego się chce i jak ma zrobić mocowania. No i giętarka może być potrzebna.
Co do wagi to wbrew pozorom zderzak "właściwy" nie jest taki wcale ciężki. Wagę w moim przypadku dobijają rureczki, a dokładniej krateczki osłaniające lampy wykonane z płaskowniczków - na ale jak pisałem, łatwiej było wstawić gotowca niż strugać od nowa. Zderzaczek RRC ma wstawione pręciki - powinno być lżejsze - tylko ja bym dodał jeszcze jeden pionowo na rogu spinający poziome no i rułę bym podparł na końcu zderzaka
zrestą mata, wybierajta i kombinujta, od koloru do wyboru

: sob cze 14, 2008 12:15 pm
autor: Ironcruz
ten zderzak mi wygląda na robotę SST
: sob cze 14, 2008 1:38 pm
autor: Pepek
Może być wzorowany. Paul wszystkie swoje zderzaki opisuje SST
: sob cze 14, 2008 6:00 pm
autor: HUSKYTEAM
Lepiej zgiąć zderzak niż rame.
Wydaje mi się, że lepiej jednak klepać przedni pas niż mieć nietknięty bajerancki zderzak, ale zgiętą ramę - przecież jeżeli zderzak będzie solidniejszy od ramy, to byle dzwon Ci pognie stelaż autka.