Problem z Dyskoteką
Moderator: Jerry
Problem z Dyskoteką
Witam, wracając nowo kupioną dyskoteką I 300 td automat (w niemieckim brief 99 rok ale nie to pewnie data pierwszej rejestracji) zaczeły się skoki temperatury, a że była noc i podświetlenie tablicy było zrąbane to co chwile kontrolowałem wskaźnik świecąc telefonem. przy podjeździe pod górę temperatura strasznie skoczyła poszedł dym z pod machy. dysko juz jest u mechanika ma ściągniętą głowicę (głowica jest w zakładzie jeszcze sprawdzana) mechanik mówi że pierścienie dość mocno spuchły i zrobiły widoczne ślady w cylindrze. oto kilka pytań o poradę:
1. czy kupować nowy silnik ? (jeśli tak to czy ktoś może ma do sprzedania)
2. czy może złożyć sprawdzić ciśnienie i jeśli nie wiele odbiega zmienic tylko pierścienie
3. ewentualnie kupiłbym całą dyskotekę z anglii na części gdyż ta kupiona ma kilka braków lub jakiś tam mankamentów w środku i prawdo podobnie w zawieszeniu. (kupiona została gdyż była dość tania) jak widać bez sensu.
Pozdrawiam
1. czy kupować nowy silnik ? (jeśli tak to czy ktoś może ma do sprzedania)
2. czy może złożyć sprawdzić ciśnienie i jeśli nie wiele odbiega zmienic tylko pierścienie
3. ewentualnie kupiłbym całą dyskotekę z anglii na części gdyż ta kupiona ma kilka braków lub jakiś tam mankamentów w środku i prawdo podobnie w zawieszeniu. (kupiona została gdyż była dość tania) jak widać bez sensu.
Pozdrawiam
Re: Problem z Dyskoteką
to teraz wyjdzie drozej niz normalnie chodzi ten rocznik...kubak pisze: (kupiona została gdyż była dość tania)
to sia nazywa okazja

- Antek
- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
- Kontaktowanie:
Re: Problem z Dyskoteką
Właściwie możesz losowo wybrać którekolwiek z tych rozwiązań, bo nawet doświadczony mechanik bez wzięcia na warsztat Twojego nowego nabytku, nie będzie mógł postawić rzetelnej diagnozy.kubak pisze:... oto kilka pytań o poradę:
1. czy kupować nowy silnik ? (jeśli tak to czy ktoś może ma do sprzedania)
2. czy może złożyć sprawdzić ciśnienie i jeśli nie wiele odbiega zmienic tylko pierścienie
3. ewentualnie kupiłbym całą dyskotekę z anglii na części ...
DEF 300 Tdi
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
To mechanik Ci powinien powiedziec czy oplaca sie to robic czy zmieniac caly silnik. Bez weryfikacji reszty elementow silnika jakiekolwiek rady sa bez sensu.
z tego co piszesz przydalaby sie przede wszysktim weryfikacja calego pojazdu chociazby na wystepowanie mega glutow czy trocin w ukladzie napedowym. Bo koncowy rachunek sumienia moze byc dramatyczny a jak jestes zonaty to wogole
z tego co piszesz przydalaby sie przede wszysktim weryfikacja calego pojazdu chociazby na wystepowanie mega glutow czy trocin w ukladzie napedowym. Bo koncowy rachunek sumienia moze byc dramatyczny a jak jestes zonaty to wogole

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Ad kubak
widzę, że jesteś z wrocławia - możesz się pochwalić gdzie wstawiłeś auto na remont silnika? Jeśli do jakiegoś warsztatu zajmującego się LR to mogą mieć jakieś używki na które dadzą Ci jakąś tą gwarancję czy inną rekojmię albo możesz się o taką ubiegać.
W sumie kupno bardzo tanio - znacznie taniej od ceny rynkowej ma sens gdy zakładamy, że całą tą różnicę z pewną nadwyżką od razu wpomujemy w doprowadzenie auta do przyzwoitego stanu, grunt by nie trafić schrota, który nada się tylko na kilka części. Ale niestety większość myśli, że kupi połowę taniej i nawet bez pakietu startowego będzie hulać bez problemu
ale to nie w bajce o zielonym jaju.
Karolek
widzę, że jesteś z wrocławia - możesz się pochwalić gdzie wstawiłeś auto na remont silnika? Jeśli do jakiegoś warsztatu zajmującego się LR to mogą mieć jakieś używki na które dadzą Ci jakąś tą gwarancję czy inną rekojmię albo możesz się o taką ubiegać.
W sumie kupno bardzo tanio - znacznie taniej od ceny rynkowej ma sens gdy zakładamy, że całą tą różnicę z pewną nadwyżką od razu wpomujemy w doprowadzenie auta do przyzwoitego stanu, grunt by nie trafić schrota, który nada się tylko na kilka części. Ale niestety większość myśli, że kupi połowę taniej i nawet bez pakietu startowego będzie hulać bez problemu

Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
- HUSKYTEAM
- Posty: 413
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
- Lokalizacja: lasy podwarszawskie
- Kontaktowanie:
A dlaczego mechanik zarządził zrzut czapki? To było podyktowane realną diagnozą typu wypalona uszczelka? Bo Twoje problemy wskazują IMHO na zapchaną chłodnicę/układ chłodzenia albo niewystarczający poziom płynu w układzie (sprawdzałeś to po ostudzeniu silnika?).
Wymienic silnik prosta sprawa, jeszcze prościej cały samochód, ale obawiam się, że przy takim "schemacie działania" będziesz go wymieniał dośc często, i to nie tylko silnik...
Wymienic silnik prosta sprawa, jeszcze prościej cały samochód, ale obawiam się, że przy takim "schemacie działania" będziesz go wymieniał dośc często, i to nie tylko silnik...
- scyzoryk73
- Posty: 2058
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
- Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami
a mi się wydaje, że to wypucha i koleś chce zbadać ile hien zjawi się z ofertą wyspiarskiej bryki z super silnikiem, nie chlastanej w terenie a jedynie dosiadanej okazyjnie przez żonę jednookiego pilota z bitwy o Anglię...
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości