Dziwne konwulsje

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
sator6
Posty: 372
Rejestracja: sob lis 06, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Dziwne konwulsje

Post autor: sator6 » śr cze 25, 2008 10:56 pm

Witajcie.
Mam dziwny problem z Disco I
Odpala normalnie, jeździ normalnie lecz... po przejechaniu około 5-6 km wpada w dziwne drgawki. Nie ma mocy i cały czas drga w końcu gaśnie. Po odpaleniu na luzie chodzi spokojnie, ale wystarczy wrzucić bieg - rusza i znów konwulsje i gaśnie. Telepie przy tym niemiłosiernie samochodem.

Co moze być przyczyną i jak to zlikwidować.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr cze 25, 2008 11:02 pm

nie robiący cylinder/y, padająca pompa, padające wtryski, druga pompa, zapchany filtr, odstojnik, zjebany układ paliwowy (np. zapowietrza się, zatyka), .ujowe paliwo
i pewnie milion jeszcze
tak se gdybam :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sator6
Posty: 372
Rejestracja: sob lis 06, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: sator6 » śr cze 25, 2008 11:09 pm

to w ramach doprecyzowania objawów (cobyś nie postawił diagnozy od rozwolnienia do zawału serca :D )

Auto odpala normalnie. Zawsze po przejechaniu 5-6 km dostaje tych drgawek (no dobra... to dopiero drugi raz).
Konwulsje. Faktycznie jakby nie dostawał paliwa [dziwi mnie tylko, że dopiero po 5-6 km]. Samochodem telepie, traci moc w końcu gaśnie. Odpala bez problemów po tym. Na luzie chodzi normalnie i bez zarzutów. Niestety wystarczy wrzucić 1 i ruszyc zaraz objawy się powtarzają.

Uprzedzam pytania "życzliwych" :) paliwo w baku jest.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr cze 25, 2008 11:12 pm

sator6 pisze:cobyś nie postawił diagnozy
ja nie stawiam dignoz
ja mam wizje :roll: :D
sator6 pisze:Uprzedzam pytania "życzliwych" :) paliwo w baku jest.
ale czemu OO :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw cze 26, 2008 7:33 am

Trawolt dobrze napisał zacznij od filtrów skończ na pompie wtryskowej. Coś nie robi z paliwem. A jak stoisz na luzie i przegazowujesz to chodzi idealnie ?? A twój efekt 5-6 kilometrów może się brać z tąd że jak odpalasz to przez chwilę silnik pracuje na wolnych obrotach i naciągnie sobie wystarczającą ilość wachy na te 5-6 km. Zrób test odpal przejedz 4km, stań na chwilę na wolnych obrotach i spróbuj pojechać dalej.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw cze 26, 2008 9:19 am

Odkrec korek i posluchaj czy syczy a potem wymien filtr paliwa i oczysc odstojnik. Jak nie pomoze zmien pompa paliwa ta na bloku. Sprawdz od razu czy nie masz ropy w oleju silnikowym.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Post autor: Ryszard Giedrojć » czw cze 26, 2008 9:23 am

Sprawdź korek paliwa, czy jak otworzysz nie usłyszysz cmoknięcia lub przejedż ten dystans bez korka.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » czw cze 26, 2008 9:53 am

Też od korka bym zaczął. Jak przeczytałem o tych objawach to od razu pomyślałem o braku odpowietrzenia zbiornika :)4
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw cze 26, 2008 11:07 am

ja wyłączyłbym imo na pilocie kluczyka, :D
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw cze 26, 2008 11:57 am

ja bym sprzedał tego
i kupił jeepa :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » czw cze 26, 2008 12:21 pm

TRAWOLT pisze:ja bym sprzedał tego
i kupił jeepa :roll: :D
idziesz tylko na łatwizne :wink:
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw cze 26, 2008 12:27 pm

Saphira pisze:idziesz tylko na łatwizne :wink:
bo ja jestem łatwy ... :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sator6
Posty: 372
Rejestracja: sob lis 06, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: sator6 » czw cze 26, 2008 3:14 pm

Filtr wymieniony odstojnik oczyszczony i niestety nie pomogło.

A zerknę na ten sposób z korkiem.

Odpowiadajac - jak chodzi na luzie bez przygazowania to 2 godziny chodzi i nic. Problem jest przy jeździe tylko.

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw cze 26, 2008 6:04 pm

Sprawdz w takim razie jeszcze smok w zbiorniku, może być zdeko przytkany.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw cze 26, 2008 7:33 pm

sator6 pisze:Filtr wymieniony odstojnik oczyszczony i niestety nie pomogło.

A zerknę na ten sposób z korkiem.

Odpowiadajac - jak chodzi na luzie bez przygazowania to 2 godziny chodzi i nic. Problem jest przy jeździe tylko.
To wyraznie sugeruje problem miedzy pompa a smokiem. Sprawdz olej czy nie smierdzi ropa!!! I podlacz paliwo bezposrednio przewodem z czystej flaszki do pompy wtryskowej, jak zacznie chodzic to wymien pompe paliwa ta na bloku.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » czw cze 26, 2008 7:53 pm

objaw pojawił sie nagle ? .... po jeździe w terenie? - to może masz gdzieś zagięty przewód paliwowy (zmniejszony przepływ) na odcinku: zbiornik - pompa ...aaaa?

Awatar użytkownika
sator6
Posty: 372
Rejestracja: sob lis 06, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: sator6 » pn cze 30, 2008 2:39 am

Ropa nie smierdzi olejem - odkręcenie nie pomogło. Chyba przyjdzie wymienic pompę.

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » pn cze 30, 2008 6:12 am

Zanim wymienisz pompę zrób koniecznie jak radzą - podłącz na krótko pompę z jakimś zbiornikiem z czytym, nowym paliwem. Miałem podobny problem kiedyś z plaskaczem, objawy identyczne, okazało się, że paliwo było trefne. Na luzie chodził idealnie, bez obciążenia też. Przy obciążeniu brak wkręcania się na obroty, drgania itd.
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Re: Dziwne konwulsje

Post autor: bredfan » czw lis 13, 2008 11:53 am

sator6 pisze:Mam dziwny problem z Disco I...
Czy kolega doszedł do przyczyny tego skutku ? Pytam, bo mie sie dzisiaj tak samo podziało.....
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lis 13, 2008 3:25 pm

u Ciebie to dytko, biesy albo diabeł stadnicki :wink:
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Post autor: bert » czw lis 13, 2008 4:13 pm

sator6 pisze:Filtr wymieniony odstojnik oczyszczony i niestety nie pomogło.

A zerknę na ten sposób z korkiem.

Odpowiadajac - jak chodzi na luzie bez przygazowania to 2 godziny chodzi i nic. Problem jest przy jeździe tylko.
obstawiam pompe paliwa
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lis 13, 2008 5:20 pm

bez pompy na bloku tez jeżdzi i mocy nie brakuje
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » czw lis 13, 2008 7:57 pm

Tak pamiętam, że kiedyś też takie cóś mi się podobne działo. Odkręciłem korek wlewu i dmuchałem kompresorem w przewód paliwowy odłączony od filtra paliwa. (no ten co do filtra paliwo nim płynie) . Pomogło. Pewnikiem odstojnik albo smoczysko (nic nie mam do tych przemiłych stworzonek 8) ) się przytkało.
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Post autor: bredfan » pt lis 14, 2008 8:57 am

darkman pisze:u Ciebie to dytko, biesy albo diabeł stadnicki :wink:
No pewnie tak :P

Wczoraj wymieniony został filtr paliwa, przedmuchane przewody, odwodnionych odstojnik... Pojazd zaczął jeździć normalnie. Przejechałem jakieś 40 km, zaparkowałem przed domem, postał całą noc i rano dojechał DOKŁADNIE CO DO METRA do tego samego miejsca co wczoraj czyli jakieś 8 km a potem sobie zgasł. Na wolnych obrotrach pracuje równo, da się ujechać jakiś kilometr po czym znowu gaśnie. Dzisiaj będzie przegląd smoka. Może coś ta pompka z machadełkiem nie domaga ?

Zdecydowanie bardziej wolę bardziej oczywiste usterki typu zwybuchowanie dyfra niż takie pedalenie po rurkach i kabelkach....
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt lis 14, 2008 9:46 am

...karwa

ciesz się, że udało Ci się chociaż odstojnik oczyścić...

Z mojego, po prostu odpadł ten plastikowy korek przy próbie odkręcenia. Przewody paliwowe też stoją na dębowo. Olałem dziada.
:evil:
łoś też człowiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość