Tylny most - problem
Moderator: Jerry
Tylny most - problem
No właśnie i stało się albo raczej stanie się bo jeszcze się toczy...
Więc jest tak: Disco 200 TDI.
Są czasami dziwne odgłosy z tyłu (kuli tylnego mostu ?). Jest to metaliczny dźwięk jakby strzelającego naprężonego metalu.
Występuje najczęściej gdy zakręcam. W czasie jazdy na wprost traczej nie występuje.
Wyjąłem półośki i są ok. Koła obracają się ok.
Czy możecie podpowiedzieć metody diagnostyczne aby określić dokładnie chorobę, zanim zapłaczę i zacznę zbierać szelesty na nowy most ?
Więc jest tak: Disco 200 TDI.
Są czasami dziwne odgłosy z tyłu (kuli tylnego mostu ?). Jest to metaliczny dźwięk jakby strzelającego naprężonego metalu.
Występuje najczęściej gdy zakręcam. W czasie jazdy na wprost traczej nie występuje.
Wyjąłem półośki i są ok. Koła obracają się ok.
Czy możecie podpowiedzieć metody diagnostyczne aby określić dokładnie chorobę, zanim zapłaczę i zacznę zbierać szelesty na nowy most ?
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

Już wszystko jasne. Nie wytrzymałem i przed chwilą na ulicy przeprowadziłem wizję lokalną. Olej zlany i wnętrze prześwietlone mini latareczką... Więc wypadły dwa zęby z .... kurcze zapomniałem jak się nazywały te bebechy, satelity ? No te w środku... W każdym razie talerz główny jest ok...
No teraz pytanie: co robić. Cały most z allegro czy jakoś inaczej ? Bo same bebechy to słyszałem drożej jeszcze wychodzą
?
No teraz pytanie: co robić. Cały most z allegro czy jakoś inaczej ? Bo same bebechy to słyszałem drożej jeszcze wychodzą

KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
jak to mówią uczeni w piśmie: "używany most już masz"Kojak pisze: No teraz pytanie: co robić. Cały most z allegro czy jakoś inaczej ? Bo same bebechy to słyszałem drożej jeszcze wychodzą?

a. zreanimować to co masz i kupić nowe satelity z przypadłościami - jak kiedyś zmieliłem(podobnie) cmr to szpeje kosztowały ca. 700pln - ale to było kiedyś .........
b. wsadzić tam coś fajniejszego mechanizm 4 satelitowy, srutraka, arba, mde .....

A tak przy okazji, bo w mostach nieuczony jestem. Słyszałem że są dwa rodzaje co do ilości frezów. Czy ta powyższa ilość 24 oznacza ilość frezów na wałku atakującym czy na talerzu czy jescze na czymś innym ?TRAWOLT pisze:eeee
a mnie się szlaja w kufrze jakiś kosz i atak i talerz i półosie - 300 24 frez
ale tanio nie oddam ... o taka hiena będę![]()
jak na talerzu to zastanawiam się czy jakbym spuścił olej i oznakował farbą talerz to czy bym policzył ile jest u mnie...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

talerz-atak = przełożenie mostu czyli jakieś 3,56 czy coś takiegoKojak pisze:A tak przy okazji, bo w mostach nieuczony jestem. Słyszałem że są dwa rodzaje co do ilości frezów. Czy ta powyższa ilość 24 oznacza ilość frezów na wałku atakującym czy na talerzu czy jescze na czymś innym ?
jak na talerzu to zastanawiam się czy jakbym spuścił olej i oznakował farbą talerz to czy bym policzył ile jest u mnie...
frezy:
24 w 300
10 w 200
czyli trza komplet kosz z półosiami w razie zamiany czy jakoś tak

ja to się nie znam, ale słyszałem plotkęŻuczek pisze:Jeśli to tylko satelity to najtańszą opcją jest ich wymiana razem ze sworzniem. Utrudnieniem może być fakt że same satelity dostaniesz tylko na wyspach (u nas są w komplecie z kołami koronowymi ok 1 Kzł za komplet na most tam kilka funtów za sztukę).
że satelitki tak same z siebie od razu nie lecą
lecz najpierw to się robi piękne jajo w koszu


LR Rendzi stajla 

ja to się nie znam, ale słyszałem plotkę
że satelitki tak same z siebie od razu nie lecą
lecz najpierw to się robi piękne jajo w koszu
[/quote]
Ok z frezami już wiem. Ja mam 10 ale nie problem aby przy wymianie bebechów od 300 setki zmienić je razem z półosiami i będzie na 24 frezy...
Ale o co chodzi z tym jajem w koszu. Znaczy coś się może wypaczyć czy wysypać jeszcze dodatkowo ?
Trawolt - wysłałem Ci wiadomość na priva...
że satelitki tak same z siebie od razu nie lecą
lecz najpierw to się robi piękne jajo w koszu


Ok z frezami już wiem. Ja mam 10 ale nie problem aby przy wymianie bebechów od 300 setki zmienić je razem z półosiami i będzie na 24 frezy...
Ale o co chodzi z tym jajem w koszu. Znaczy coś się może wypaczyć czy wysypać jeszcze dodatkowo ?
Trawolt - wysłałem Ci wiadomość na priva...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

czyli co , trzeba caly most przeszczepiac ?gri74 pisze:sama wymiana kosza na 24 frezy + półosie nic nie da , bo most od 300 ma inne czopy piast !
Owalizuję się miejsce w którym siedzi ośka satelit w koszu
A rodzajów satelit to jest chyba 6 różnych typów
@ Trawolt
auto jeździ juz![]()
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
&&^&(*&%$$@@##gri74 pisze:sama wymiana kosza na 24 frezy + półosie nic nie da , bo most od 300 ma inne czopy piast !
Owalizuję się miejsce w którym siedzi ośka satelit w koszu
A rodzajów satelit to jest chyba 6 różnych typów
@ Trawolt
auto jeździ juz![]()
A myślałem że jestem już na dobrej drodze...
Czyli znaczy że musiałbym też wymieniać całe piasty ?
A co do satelit: czyli musiałbym rozebrać i stwierdzić jakie mam ? I rozumiem że inne by nie pasowały ?
Zaczynam się skłaniać ku zakupowi całego mostu od 300TDI i poprostu wymianie mostu bez rozbebeszania go... Oczywiście jest kolejne ryzyko: w jakim stanie byłby ten zakupiony most...
Ale bez ryzyka to jest jedynie zakup nowego, a to za wiele szelestów...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

że z przodu jest deczko inaczej to wiedziałemgri74 pisze:Jak założysz kosz 24 frezy to :
zmiana półosi na 24
zmiana czopów piast, bo do 24 są krótsze i w 300 inaczej realizowane
ba nawet w ramach 200 są dwa różne rodzaje czopów:
- z przepłaszczeniem i 2 simeringami
- i z rowkiem i 1 simmeringiem
ale że z tyłu tysz się różnią ...
LR Rendzi stajla 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość