Dyskoteka z Anglii?
Moderator: Jerry
Dyskoteka z Anglii?
Koledzy! Naprawde szukałem!Wiem że napewno gdzieś ten temat jest, ale tylko znalazłem aspekt prawny a chodzi mi o strone techniczną!
Chodzi o Dyskoteke z Anglii po 2002 roku - czy warto sprowadzic i przerabiać. Czy to duzy problem tchniczny i cenowy? I czy ma tę homologacje producenta na przróbkę?
Z góry dziękuje za rady!
Chodzi o Dyskoteke z Anglii po 2002 roku - czy warto sprowadzic i przerabiać. Czy to duzy problem tchniczny i cenowy? I czy ma tę homologacje producenta na przróbkę?
Z góry dziękuje za rady!
Nivką też można
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Przy samochodzie naszpikowanym elektroniką będzie to skomplikowana robota a i cenowo pewnie wyjdzie drożej niż kupno europejskiej wersji.
Range Rover V8 Outsourcing IT
Czy nikt z grona LandRover-owiczów nie przerabiał tego tematu?
Patrząc na symetrycznośc deski roadzielczej dyskoteki mam wrazenie że elektroniki wcale nie będę musiał bardzo rozgrzebywać, prosty demontaz i zamiana stronami? nie wiem jak wiązki, czy można je przepiąć, czy sztukowac , czy dokupić? podejrzewam że gródź jest symetrycznie tłoczona, nie zdziwił bym sie gdyby była to tylko kwestja wyjecia zaslepek.
Nie mniej domyslam się że to dopiero wierzchołek góry lodowej, więc prośba do kolegów oblatanych w temacie o porade.
I czy dyskoteka ma tę fabryczną homologacje na przeróbkę, która może być ewentualnie konieczna do rejestracjii.?
Jeszcze raz z góry dziekuję licząc na wiekszy odzew. Pozdrawiam ATON
Patrząc na symetrycznośc deski roadzielczej dyskoteki mam wrazenie że elektroniki wcale nie będę musiał bardzo rozgrzebywać, prosty demontaz i zamiana stronami? nie wiem jak wiązki, czy można je przepiąć, czy sztukowac , czy dokupić? podejrzewam że gródź jest symetrycznie tłoczona, nie zdziwił bym sie gdyby była to tylko kwestja wyjecia zaslepek.
Nie mniej domyslam się że to dopiero wierzchołek góry lodowej, więc prośba do kolegów oblatanych w temacie o porade.
I czy dyskoteka ma tę fabryczną homologacje na przeróbkę, która może być ewentualnie konieczna do rejestracjii.?
Jeszcze raz z góry dziekuję licząc na wiekszy odzew. Pozdrawiam ATON
Nivką też można
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
sprawiasz wrażenie istoty myślącej
potrafisz przeczytać ten dział forum i wyciągnąć wnioski
potrafisz sobie odpowiedzieć na pytanie czemu auta z wysp są tak tanie
potrafisz, prawda?
to zrób to.
i sam sobie odpowiesz, że przekładany anglik cie nie interesuje.
nie bądź jak te wszystkie nowoposiadacze z neostrady które gdy auto rano nie zapala zamiast podnieść maskę i sprawdzić czy żule nie podpierdoliły akumulatora idą odpalić komputer i zapytać na forum dlaczego ich megazajebisty i wszystkomający super samochód super nie zapala...
potrafisz przeczytać ten dział forum i wyciągnąć wnioski
potrafisz sobie odpowiedzieć na pytanie czemu auta z wysp są tak tanie
potrafisz, prawda?
to zrób to.
i sam sobie odpowiesz, że przekładany anglik cie nie interesuje.
nie bądź jak te wszystkie nowoposiadacze z neostrady które gdy auto rano nie zapala zamiast podnieść maskę i sprawdzić czy żule nie podpierdoliły akumulatora idą odpalić komputer i zapytać na forum dlaczego ich megazajebisty i wszystkomający super samochód super nie zapala...
#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- marek_z_gor
- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
No ja też gdzieś posiałem tel tak btw., a ktoś mnie nawet prosił zdajesię o podanie.Toroo pisze:Witaj Aton, a te japońskie 2,7 się znudziły![]()
Dwa lata szukałem telefonu do Ciebie.
Pozdrowienia.

Facja Japonica w ver krótkiej - mała jest zamaco, pewnie.
Aton, RHD z wysp nie kupuj, angole też mają LHD u siebie w ofertach więc warto poszukać tak czy siak.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Ale dlaczego ? czy ktos moglby poprzec swoja opinie jakims konkretem ?darkman pisze:No ja też gdzieś posiałem tel tak btw., a ktoś mnie nawet prosił zdajesię o podanie.Toroo pisze:Witaj Aton, a te japońskie 2,7 się znudziły![]()
Dwa lata szukałem telefonu do Ciebie.
Pozdrowienia.![]()
Facja Japonica w ver krótkiej - mała jest zamaco, pewnie.
Aton, RHD z wysp nie kupuj, angole też mają LHD u siebie w ofertach więc warto poszukać tak czy siak.
ps znalazlem goscia w krakowie twierdzi ze przerabial juz pare takich dysotek i nie jest to skomplikowane 1900zl chce z ataka operacje ... ceny czesci na dzien dzisiejszy nie znal bo ostani taki egzeplarz przekladal rok temu ...
tak czy siak trzeba sprawdzic co i jak z ta przekladka a jak na razie nikt ani jednego konkretu nie podał za ani przeciw ...
ps co do oplacalnosci skoro mozna kupic rocznik 2003 za 5 tys funtów to liczac przerobke z czesciami nawet 10 tys zl to chyba jest polowa ceny dobrego egzeplarza z niemiec ( o pl nie mowie bo pewnie 99% kombinowanych na sprzedasz ) tylko pytanie czy mozna to zrobic tak zeby smignac do mongoli i z powrotem takim discovery ... ( pomijam kwestie czy discovery wogule bez awaryjnie mozna tego dokonac


przeciwnie, argumenty 'przeciw' padały tu już wielokrotnie i nie ma sensu ich powtarzać. w każdym razie nie sądzę by się komuś chciało. natomiast zachęcam gorąco do przeszukania archiwum pod hasłami 'przekładka' itp, bo jest tego sporo.
btw, przekładka za 1900 to kiepska przekładka, oczywiście + niebanalny koszt szpejów, no ale to wolny kraj jest.. choć na drogach coraz niebezpieczniej, niestety.
no to lecę .. nie ?
na obiad, bo pora.
btw, przekładka za 1900 to kiepska przekładka, oczywiście + niebanalny koszt szpejów, no ale to wolny kraj jest.. choć na drogach coraz niebezpieczniej, niestety.
no to lecę .. nie ?


Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
darkman pisze:przeciwnie, argumenty 'przeciw' padały tu już wielokrotnie i nie ma sensu ich powtarzać. w każdym razie nie sądzę by się komuś chciało. natomiast zachęcam gorąco do przeszukania archiwum pod hasłami 'przekładka' itp, bo jest tego sporo.
btw, przekładka za 1900 to kiepska przekładka, oczywiście + niebanalny koszt szpejów, no ale to wolny kraj jest.. choć na drogach coraz niebezpieczniej, niestety.
no to lecę .. nie ?![]()
na obiad, bo pora.
tez mi sie wydaje ze 1900zl to malo... co do archiwum to wpisywalem przekladka i po 3 godzinach szukania i docinek o drutowaniu ( hmm podejzane


ja narazie znalazlem tylko to : jak przelozyc defa wlacznie ze zdjeciami moze komus sie przyda
http://www.dividingcreekroverimports.co ... conversion
a tu reszta dyskusji :
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=29719
ale co z disco td5

- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
bbvp: Ale jakie ty byś chciał konkrety? Że Części drogie? Czy że wymagania przepisowe odnośnie rejestracji samochodów po przekładce są ciężkie do spełnienia?
Range Rover V8 Outsourcing IT
ale po utopieniu zalaniu elektroniki swapie silnika i zlozone z pieciu przyjmujaMrozo pisze:bbvp:
Jeden z serwisow krakowskich LRa mial jakos z pol roku temu albo wiecej informacje ze nie dokonuja przekladek (albo nawet nie serwisuja, nie pamietam) Discovery z przekladka powyzej 95, albo 97roku.
Czyms to chyba jest uwarunkowane

ok powiedzmy ze mamy pierwszy konkret drogie czesci , i pewnie niektore ciezko dostac ...hpx4000 pisze:bbvp: Ale jakie ty byś chciał konkrety? Że Części drogie? Czy że wymagania przepisowe odnośnie rejestracji samochodów po przekładce są ciężkie do spełnienia?
ale mnie bardziej chodzi jak i Atonowi o kwestie mechaniczne


ps a tak wogule to jest ktos na forum kto przerabial td5


To akruat w ogloszeniach na stronie umiescili i rzucalo sie w oczy.bbvp pisze:ale po utopieniu zalaniu elektroniki swapie silnika i zlozone z pieciu przyjmujaMrozo pisze:bbvp:
Jeden z serwisow krakowskich LRa mial jakos z pol roku temu albo wiecej informacje ze nie dokonuja przekladek (albo nawet nie serwisuja, nie pamietam) Discovery z przekladka powyzej 95, albo 97roku.
Czyms to chyba jest uwarunkowane
Nie wiem, nie znam sie, chcialem tylko pomoc

Tematy pokrewne z forum moze beda pomocne:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... i&start=75
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=59096
dzieki za linkiMrozo pisze:To akruat w ogloszeniach na stronie umiescili i rzucalo sie w oczy.bbvp pisze:ale po utopieniu zalaniu elektroniki swapie silnika i zlozone z pieciu przyjmujaMrozo pisze:bbvp:
Jeden z serwisow krakowskich LRa mial jakos z pol roku temu albo wiecej informacje ze nie dokonuja przekladek (albo nawet nie serwisuja, nie pamietam) Discovery z przekladka powyzej 95, albo 97roku.
Czyms to chyba jest uwarunkowane
Nie wiem, nie znam sie, chcialem tylko pomoc
Tematy pokrewne z forum moze beda pomocne:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... i&start=75
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=59096

Cześć Toroo!
Telefon ci wyślę na priv.
Jesli chodzi o moje japońskie 2.7 - to go dalej lubie, zwłaaszcza że mniej się psuje niż moje francuskie 1,9 (pikanterii dodaje fakt,że tamten jest z z 98r i ma 200k km a francuz z 04 i dopiero 130k km), ale widzisz kiedyś przychodzi czas zmian i ... wolał bym tojkę LC, ale ceny zaporowe, a LR , zwałaszcza te z UK tanie jak barszcz.... i ta legenda...... i tak sobie kombinuje.... A co pokombinować sobie nie mozna
Telefon ci wyślę na priv.
Jesli chodzi o moje japońskie 2.7 - to go dalej lubie, zwłaaszcza że mniej się psuje niż moje francuskie 1,9 (pikanterii dodaje fakt,że tamten jest z z 98r i ma 200k km a francuz z 04 i dopiero 130k km), ale widzisz kiedyś przychodzi czas zmian i ... wolał bym tojkę LC, ale ceny zaporowe, a LR , zwałaszcza te z UK tanie jak barszcz.... i ta legenda...... i tak sobie kombinuje.... A co pokombinować sobie nie mozna

Nivką też można
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość