P38 na co zwrócić uwage przy zakupie
Moderator: Jerry
P38 na co zwrócić uwage przy zakupie
jutro jadę do sprzedającego proszę o pomoc
Range Rover Sport HSE
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Masz RRS i kupujesz P38? Jeszcze nie zauważyłeś że RR to skarbonka bez dna? 
ps. Skąd samochód? Ma gaz? Jaki rocznik? Jaka wersja silnikowa? automat? Będzie łatwiej odpowiedzieć na Twoje pytanie.

ps. Skąd samochód? Ma gaz? Jaki rocznik? Jaka wersja silnikowa? automat? Będzie łatwiej odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
1.Ma odpalać za pierwszym razem
2.Obroty mają po chwili zejść na około 700
3.Po odpaleniu zacznij bawić się klimatyzacją, czy odpowiedni chłodzi, czy działa dwustrefowo (stronę kierowcy ustawiasz na ciepły nawiew pasażera na zimny, jak jest ok. to idziesz na odwrót)czy możesz płynnie regulować nawiew. Na wyświetlaczu nie powinna wyświetlać się ikona książeczki z wykrzyknikiem!
4.Następnie sprawdź czy działa prawidłowo regulacja elektryczna lusterek i foteli.
5.Kolejny krok to przełącz skrzynię z pozycji P na R. Lusterka powinny się obniżyć. Powrót z R na P (lub inne biegi) powinien spowodować powrót lusterek do normalnej pozycji. Ta funkcja może być wyłączona, ale gdyby właściciel tak tłumaczył nie działanie to niech ją włączy – bo jak wyłączył to będzie umiał włączyć.
6.Pierwszy etap masz za sobą, silnik ciągle pracuje powinien być już nagrzany.
7.Otwór maskę i an pracującym silniku bardzo delikatnie zacznij odkręcać korek od zbiorniczka wyrównawczego. Jak usłyszysz syczenie to poczekaj aż minie (ciśnienie musi się wyrównać) następnie możesz bezpiecznie odkręcić. Nie może być sytuacji że jak poluzujesz korek zacznie wywalać wodę!
8.Właściwie to powinno być na samym początku, jak klient pokaże Ci samochód to ma stać prosto! Jak silnik będzie ciepły to znaczy że facet mógł zostawić go pracującego aby się wyrównał jeśli np. ma problem ze szczelnością poduszek.
9.Po punkcie siódmym, zamknij maskę i wsiądź do samochodu (wszystkie drzwi zamknięte) na kokpicie centralnym masz sterowania zawieszeniem. Lampka powinna wskazywać ustawienie standardowe. Wciśnij przycisk który jest po prawej stronie. Teraz opuść samochód o jedną pozycję i następnie na sam dół. Opuszczanie powinno następować szybko a samochód powinien stać prosto. Następnie podnoś samochód po kolei na samą górę. Ciśnienia w butli powinno starczyć, czyli samochód nie powinien potrzebować czasu na pompowanie butli.
10.Dalej zostaje Ci już tylko jazda próbna.
11.Przy delikatnej jeździe automat powinien zmieniać biegi w okolicach 2tyś na wszystkich biegach. Zmiany muszą być płynne i szybki, absolutnie bez szarpania.
12.Jak przekroczysz i przez chwilę utrzymasz prędkość powyżej 80km/h zawieszenie powinno samo przejść na tryb autostradowy, czyli trochę się obniżyć. Jak prędkość spadnie i się utrzyma to powinien się podnieść.
13.Możesz sprawdzić działanie reduktora, ale na czarnym możesz ocenić tylko czy nie jest za głośny…
14.Roczniki chyba do 99 mają TC tylko na tył, nowsze na cztery koła.
Cdn...
2.Obroty mają po chwili zejść na około 700
3.Po odpaleniu zacznij bawić się klimatyzacją, czy odpowiedni chłodzi, czy działa dwustrefowo (stronę kierowcy ustawiasz na ciepły nawiew pasażera na zimny, jak jest ok. to idziesz na odwrót)czy możesz płynnie regulować nawiew. Na wyświetlaczu nie powinna wyświetlać się ikona książeczki z wykrzyknikiem!
4.Następnie sprawdź czy działa prawidłowo regulacja elektryczna lusterek i foteli.
5.Kolejny krok to przełącz skrzynię z pozycji P na R. Lusterka powinny się obniżyć. Powrót z R na P (lub inne biegi) powinien spowodować powrót lusterek do normalnej pozycji. Ta funkcja może być wyłączona, ale gdyby właściciel tak tłumaczył nie działanie to niech ją włączy – bo jak wyłączył to będzie umiał włączyć.
6.Pierwszy etap masz za sobą, silnik ciągle pracuje powinien być już nagrzany.
7.Otwór maskę i an pracującym silniku bardzo delikatnie zacznij odkręcać korek od zbiorniczka wyrównawczego. Jak usłyszysz syczenie to poczekaj aż minie (ciśnienie musi się wyrównać) następnie możesz bezpiecznie odkręcić. Nie może być sytuacji że jak poluzujesz korek zacznie wywalać wodę!
8.Właściwie to powinno być na samym początku, jak klient pokaże Ci samochód to ma stać prosto! Jak silnik będzie ciepły to znaczy że facet mógł zostawić go pracującego aby się wyrównał jeśli np. ma problem ze szczelnością poduszek.
9.Po punkcie siódmym, zamknij maskę i wsiądź do samochodu (wszystkie drzwi zamknięte) na kokpicie centralnym masz sterowania zawieszeniem. Lampka powinna wskazywać ustawienie standardowe. Wciśnij przycisk który jest po prawej stronie. Teraz opuść samochód o jedną pozycję i następnie na sam dół. Opuszczanie powinno następować szybko a samochód powinien stać prosto. Następnie podnoś samochód po kolei na samą górę. Ciśnienia w butli powinno starczyć, czyli samochód nie powinien potrzebować czasu na pompowanie butli.
10.Dalej zostaje Ci już tylko jazda próbna.
11.Przy delikatnej jeździe automat powinien zmieniać biegi w okolicach 2tyś na wszystkich biegach. Zmiany muszą być płynne i szybki, absolutnie bez szarpania.
12.Jak przekroczysz i przez chwilę utrzymasz prędkość powyżej 80km/h zawieszenie powinno samo przejść na tryb autostradowy, czyli trochę się obniżyć. Jak prędkość spadnie i się utrzyma to powinien się podnieść.
13.Możesz sprawdzić działanie reduktora, ale na czarnym możesz ocenić tylko czy nie jest za głośny…
14.Roczniki chyba do 99 mają TC tylko na tył, nowsze na cztery koła.
Cdn...
Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
http://picasaweb.google.pl/RybaXJ/TakWygladaRR# coś tam widać, choć nie prezentuje się tam ładnie… zderzak ciągle nie podniesiony (tylni), plastiki też nie usunięte
muszę coś z nim zrobić bo zaczyna wyglądać jak śmietnik.

Range Rover V8 Outsourcing IT
- Czosnek niedźwiedzi
- Posty: 359
- Rejestracja: śr paź 03, 2007 11:37 am
- Lokalizacja: Wołomin
Obiekt ze zdjęć został zaobserwowany dzisiaj o 11.38 na Alejach Jerozolimskich na wiadukcie nad torami pkp.hpx4000 pisze:http://picasaweb.google.pl/RybaXJ/TakWygladaRR# coś tam widać, choć nie prezentuje się tam ładnie… zderzak ciągle nie podniesiony (tylni), plastiki też nie usuniętemuszę coś z nim zrobić bo zaczyna wyglądać jak śmietnik.
ORMO czuwa!

Zielone jajo 300 tdi
- Czosnek niedźwiedzi
- Posty: 359
- Rejestracja: śr paź 03, 2007 11:37 am
- Lokalizacja: Wołomin
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Zderzak jest, tylko ma zdjęte plastiki. Ładniej wygląda i jest bardziej funkcjonalny 

Range Rover V8 Outsourcing IT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość