P38 na co zwrócić uwage przy zakupie

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

RRS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 08, 2006 1:54 am
Lokalizacja: 3M

P38 na co zwrócić uwage przy zakupie

Post autor: RRS » śr wrz 10, 2008 7:30 pm

jutro jadę do sprzedającego proszę o pomoc
Range Rover Sport HSE

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr wrz 10, 2008 7:35 pm

Masz RRS i kupujesz P38? Jeszcze nie zauważyłeś że RR to skarbonka bez dna? :-)

ps. Skąd samochód? Ma gaz? Jaki rocznik? Jaka wersja silnikowa? automat? Będzie łatwiej odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr wrz 10, 2008 7:53 pm

1.Ma odpalać za pierwszym razem
2.Obroty mają po chwili zejść na około 700
3.Po odpaleniu zacznij bawić się klimatyzacją, czy odpowiedni chłodzi, czy działa dwustrefowo (stronę kierowcy ustawiasz na ciepły nawiew pasażera na zimny, jak jest ok. to idziesz na odwrót)czy możesz płynnie regulować nawiew. Na wyświetlaczu nie powinna wyświetlać się ikona książeczki z wykrzyknikiem!
4.Następnie sprawdź czy działa prawidłowo regulacja elektryczna lusterek i foteli.
5.Kolejny krok to przełącz skrzynię z pozycji P na R. Lusterka powinny się obniżyć. Powrót z R na P (lub inne biegi) powinien spowodować powrót lusterek do normalnej pozycji. Ta funkcja może być wyłączona, ale gdyby właściciel tak tłumaczył nie działanie to niech ją włączy – bo jak wyłączył to będzie umiał włączyć.
6.Pierwszy etap masz za sobą, silnik ciągle pracuje powinien być już nagrzany.
7.Otwór maskę i an pracującym silniku bardzo delikatnie zacznij odkręcać korek od zbiorniczka wyrównawczego. Jak usłyszysz syczenie to poczekaj aż minie (ciśnienie musi się wyrównać) następnie możesz bezpiecznie odkręcić. Nie może być sytuacji że jak poluzujesz korek zacznie wywalać wodę!
8.Właściwie to powinno być na samym początku, jak klient pokaże Ci samochód to ma stać prosto! Jak silnik będzie ciepły to znaczy że facet mógł zostawić go pracującego aby się wyrównał jeśli np. ma problem ze szczelnością poduszek.
9.Po punkcie siódmym, zamknij maskę i wsiądź do samochodu (wszystkie drzwi zamknięte) na kokpicie centralnym masz sterowania zawieszeniem. Lampka powinna wskazywać ustawienie standardowe. Wciśnij przycisk który jest po prawej stronie. Teraz opuść samochód o jedną pozycję i następnie na sam dół. Opuszczanie powinno następować szybko a samochód powinien stać prosto. Następnie podnoś samochód po kolei na samą górę. Ciśnienia w butli powinno starczyć, czyli samochód nie powinien potrzebować czasu na pompowanie butli.
10.Dalej zostaje Ci już tylko jazda próbna.
11.Przy delikatnej jeździe automat powinien zmieniać biegi w okolicach 2tyś na wszystkich biegach. Zmiany muszą być płynne i szybki, absolutnie bez szarpania.
12.Jak przekroczysz i przez chwilę utrzymasz prędkość powyżej 80km/h zawieszenie powinno samo przejść na tryb autostradowy, czyli trochę się obniżyć. Jak prędkość spadnie i się utrzyma to powinien się podnieść.
13.Możesz sprawdzić działanie reduktora, ale na czarnym możesz ocenić tylko czy nie jest za głośny…
14.Roczniki chyba do 99 mają TC tylko na tył, nowsze na cztery koła.

Cdn...
Range Rover V8 Outsourcing IT

RRS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 08, 2006 1:54 am
Lokalizacja: 3M

Post autor: RRS » śr wrz 10, 2008 9:21 pm

dziękuje bardzo za odpowiedz samochód jest dla mojej mamy to jest 2001 rok automat
Range Rover Sport HSE

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 10, 2008 9:26 pm

Piotrek zapodaj jakieś foty po tych wszystkich liftach :wink:

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr wrz 10, 2008 9:37 pm

http://picasaweb.google.pl/RybaXJ/TakWygladaRR# coś tam widać, choć nie prezentuje się tam ładnie… zderzak ciągle nie podniesiony (tylni), plastiki też nie usunięte :-( muszę coś z nim zrobić bo zaczyna wyglądać jak śmietnik.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 10, 2008 9:46 pm

ładny :wink:

Awatar użytkownika
Czosnek niedźwiedzi
Posty: 359
Rejestracja: śr paź 03, 2007 11:37 am
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Czosnek niedźwiedzi » czw wrz 11, 2008 10:43 am

hpx4000 pisze:http://picasaweb.google.pl/RybaXJ/TakWygladaRR# coś tam widać, choć nie prezentuje się tam ładnie… zderzak ciągle nie podniesiony (tylni), plastiki też nie usunięte :-( muszę coś z nim zrobić bo zaczyna wyglądać jak śmietnik.
Obiekt ze zdjęć został zaobserwowany dzisiaj o 11.38 na Alejach Jerozolimskich na wiadukcie nad torami pkp.
ORMO czuwa! 8)
Zielone jajo 300 tdi

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw wrz 11, 2008 1:39 pm

Jakoś kolegi nie zauważyłem w okolicy :oops:
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Czosnek niedźwiedzi
Posty: 359
Rejestracja: śr paź 03, 2007 11:37 am
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Czosnek niedźwiedzi » czw wrz 11, 2008 2:06 pm

Bez disco byłem, ale range ładnie podniesiony, rzuca się w oczy.
Zielone jajo 300 tdi

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw wrz 11, 2008 2:27 pm

dziękuję :-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
demek
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Jaktorów, Warszawa

Post autor: demek » pt wrz 12, 2008 6:57 pm

A ja widziałem Cię dziś jak przelatywałeś pod mostem Śląsko-Dąbrowskim, naprawdę rzucasz się w oczy z pomiędzy plaskaczy :)21
PS. Zdawało mi się, czy nie miałeś przedniego zderzaka??
Jest nas dwóch..

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pt wrz 12, 2008 7:46 pm

Zderzak jest, tylko ma zdjęte plastiki. Ładniej wygląda i jest bardziej funkcjonalny :-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
demek
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Jaktorów, Warszawa

Post autor: demek » pt wrz 12, 2008 9:10 pm

hpx4000 pisze:Zderzak jest, tylko ma zdjęte plastiki. Ładniej wygląda i jest bardziej funkcjonalny :-)
Tak pędziłeś, że nie zobaczyłem :P . Ale teraz widze na zdjęciach, o wiele lepiej niż było :)2
Jest nas dwóch..

Awatar użytkownika
Leonidas
 
 
Posty: 260
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 8:23 pm
Lokalizacja: Ścisłe centrum Polski

Post autor: Leonidas » pt wrz 12, 2008 9:54 pm

Ktoś powinien dopisać, że piękny kolor...
Mam taki sam! :lol:
P38A HSE 1995 V8 LPG oraz aprilia mojito 50

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pt wrz 12, 2008 10:22 pm

Widziałem ładniejsze kolory :-) ale na nim mało widać rysy
Range Rover V8 Outsourcing IT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość