Wiskoza P38

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Wiskoza P38

Post autor: hpx4000 » wt paź 14, 2008 11:59 am

Czy bardziej opłaca się trzymać wiskozę (słaba do wjeżdżania w wodę) czy może zdjąć wiskoza i mieć dwa elektryki? Jeden startuje razem z samochodem (ale możemy go ze środka wyłączyć) i drugi uruchamiany tylko z wnętrza.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Re: Wiskoza P38

Post autor: gosc » wt paź 14, 2008 12:03 pm

hpx4000 pisze:Czy bardziej opłaca się trzymać wiskozę (słaba do wjeżdżania w wodę) czy może zdjąć wiskoza i mieć dwa elektryki? Jeden startuje razem z samochodem (ale możemy go ze środka wyłączyć) i drugi uruchamiany tylko z wnętrza.
a moze w przewod wstawic wlacznik wentylatora i zeby sie wlaczal kiedy trzeba a nie robil caly czas ?? a wiskoza jak padnieta moze narobic kiedys syfu jak w amoku niezauwazysz temp :)3
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » wt paź 14, 2008 12:21 pm

Drugi wentylator można by podłączyć tak aby się włączył sam kiedy zapali się lampka informująca o za wysokiej temperaturze (choć to może być za późno aby zbić temperaturę) Nie wiem jak można by podłączyć pierwszy aby nie startował od razu tylko w momencie kiedy będzie potrzebny.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt paź 14, 2008 12:26 pm

sprawna wiskoza jest dużo lepsza niż elektryki, i to nie prawda że przy wjeżdżaniu do wody robi bałagan - przed wjazdem wystarczy chwile poczekać na schłodzenie silnika lub wjeżdżać powoli. A i awaryjność wentylatorów elektrycznych jest dużo większa, a P38 i tak nie jeździ się z maską pod wodą :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » wt paź 14, 2008 12:42 pm

Czy Ty zawsze musisz obalać moje teorie/pomysły? Ze snorkel’em mi idzie jak krew z nosa i szukam innego zajęcia… :-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt paź 14, 2008 1:19 pm

Kiedyś jak byłem mały też wierzyłem, że elektryk jest lepszy. Życie mnie nauczyło, że jednak wiskoza :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Wiskoza P38

Post autor: LR_Olek » wt paź 14, 2008 1:35 pm

hpx4000 pisze:Czy bardziej opłaca się trzymać wiskozę (słaba do wjeżdżania w wodę) czy może zdjąć wiskoza i mieć dwa elektryki? Jeden startuje razem z samochodem (ale możemy go ze środka wyłączyć) i drugi uruchamiany tylko z wnętrza.
ciekawa teoria z ta wiskoza...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt paź 14, 2008 1:40 pm

wiatrak z tds'a sobie zapodaj-ma łopaty spięte po zewnętrznej wieńcem i nie wybucha w wodzie zbyt łatwo.
#noichuj

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » wt paź 14, 2008 1:42 pm

Łopatki mam spięte po zewnętrznej.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt paź 14, 2008 1:43 pm

ale to chyba z BMW'e albo Opla, bo normalnie RR TDS ma zwykły 11 łopatkowy :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt paź 14, 2008 1:45 pm

toć pisze z tds'a nie z dse
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » wt paź 14, 2008 1:46 pm

Ten który mam teraz zastąpił tego który się połamał w Kuklówce. Był wyjęty z 4.6 (rocznik chyba 99) Nie wiem czy jest oryginalny ale mój poprzedni wyglądał inaczej.

Nie wygląda tak: http://www.moto.allegro.pl/item44754945 ... skoza.html i nie był taki tani :-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość