disco II podniesienie
Moderator: Jerry
disco II podniesienie
Witam.... Doradźcie od czego zacząć..... na co zwracać uwagę.... Jakieś ciekawe kity >? Chcę podnieść dyskotekę i zaczynam się zastanawiać od czego zacząć.....
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Czesław, oj ojczesław&jarząbek pisze:ja bym zaczął od wyjęcia lewarka z pod maski...

a Kolega Vip
1. po co??
2. gdzie będziesz używał
3. jesteś pewny??

4.
- http://www.scorpionracing.co.uk/
- http://www.paddockspares.com/
lub jak to mawia mój sławny przedmówca zylion innych stron
ps
jak odpowiesz sobie na powyższe pytania to
- jakie opony do tego??
- osłony??
- snorkel??
- winch??
- blokady??

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
Re: disco II podniesienie
Jest też bardziej softowe rozwiązanie.vip pisze:Witam.... Doradźcie od czego zacząć..... na co zwracać uwagę.... Jakieś ciekawe kity >? Chcę podnieść dyskotekę i zaczynam się zastanawiać od czego zacząć.....
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... t=#1341046
D2Td5'99
- skraburski
- jestem tu nowy...
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm
Pytanko, chce liftowac samemu, troche szkoda mi kasy na robienie tego w warsztacie. Zanim jednak zaczne chce sie upewnic, czy sprawa sprowadza sie do wymiany sprezy i amorow czy trzeba cos wiecej kombinowac? Mowie o standardowym lifcie o 2 cale z nowymi sprezynami i amorami.
I od razu pytanko, co musialbym zrobic zeby po tym lifcie wstawic kolka 32 cale.
Pozdrawiam
Lukasz
I od razu pytanko, co musialbym zrobic zeby po tym lifcie wstawic kolka 32 cale.
Pozdrawiam
Lukasz
- skraburski
- jestem tu nowy...
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm
- skraburski
- jestem tu nowy...
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm
Ad Skarubski,
pomijając że wystarczy nieco poczytać forum i znajdziesz odpowiedzi, bo było o tym całkiem niedawno i sam nawet coś o tym pisałem to mimo to odpowiem
Po pierwsze - zależy od auta - serio serio - ponoć 265/75/16 obcierają bez liftu, ale ma kolegę, który na takim rozmiarze BFG AT przejechał już około 60tkm i nic mu nie obciera, ale może to wyjątek potwierdzający regułę
Ja mam lift OME 1,6 cala i nic nie obciera przy wspomnianej oponie i rozmiarze.
Jedyna rzecz zależnie od auta to czasem trzeba lekko podkręcić ogranicznik skrętu by właśnie nie obcierało o wachacze przy pełnym skręcie - 2 minuty roboty bez podnoszenia auta
Moim zdaniem koła 265/75/16 są lepsze do DII od 235/85/16 gdyż to ciężkie auto i ten rozmiar jest dla niego lepszy - zwłaszcza jak z czasem je dociążysz - ale oczywiście są dwie szkoły - wężej lub szerzej - ja wybrałem tą drugą. Ponadto 265/75/16 jest najpopularniejszym rozmiarem bezinwazyjnym do DII przy standardowym lifcie.
Skoro masz już sprężyny to odpada Ci problem ze zmianą ustawień zawiechy w komputerze. Zatem nic się nie martw i do dzieła. Jak coś to pytaj. Tylko skoro już oszczędzasz na Mechanikach to wróżę Ci szybki płacz jak zaczną się pierwsze usterki. Proponuję doprowadź wpierw auto do porządnego stanu technicznego a potem baw się w przeróbki.
A swoją drogą czy wkładał ktoś do liftowanego DII kapcie 255/85/16 - to już bodajże 33 cale i ponoć trzeba nieco podcinać. Ma ktoś z tym jakieś doświadczenia? Czy warto? Bo zastanawiam się nad sprzedażą moich BFG AT 265 i zakupem BFG MT 255/85. Ćwiczył już ktoś ten temat?
pomijając że wystarczy nieco poczytać forum i znajdziesz odpowiedzi, bo było o tym całkiem niedawno i sam nawet coś o tym pisałem to mimo to odpowiem

Po pierwsze - zależy od auta - serio serio - ponoć 265/75/16 obcierają bez liftu, ale ma kolegę, który na takim rozmiarze BFG AT przejechał już około 60tkm i nic mu nie obciera, ale może to wyjątek potwierdzający regułę

Ja mam lift OME 1,6 cala i nic nie obciera przy wspomnianej oponie i rozmiarze.
Jedyna rzecz zależnie od auta to czasem trzeba lekko podkręcić ogranicznik skrętu by właśnie nie obcierało o wachacze przy pełnym skręcie - 2 minuty roboty bez podnoszenia auta

Moim zdaniem koła 265/75/16 są lepsze do DII od 235/85/16 gdyż to ciężkie auto i ten rozmiar jest dla niego lepszy - zwłaszcza jak z czasem je dociążysz - ale oczywiście są dwie szkoły - wężej lub szerzej - ja wybrałem tą drugą. Ponadto 265/75/16 jest najpopularniejszym rozmiarem bezinwazyjnym do DII przy standardowym lifcie.
Skoro masz już sprężyny to odpada Ci problem ze zmianą ustawień zawiechy w komputerze. Zatem nic się nie martw i do dzieła. Jak coś to pytaj. Tylko skoro już oszczędzasz na Mechanikach to wróżę Ci szybki płacz jak zaczną się pierwsze usterki. Proponuję doprowadź wpierw auto do porządnego stanu technicznego a potem baw się w przeróbki.
A swoją drogą czy wkładał ktoś do liftowanego DII kapcie 255/85/16 - to już bodajże 33 cale i ponoć trzeba nieco podcinać. Ma ktoś z tym jakieś doświadczenia? Czy warto? Bo zastanawiam się nad sprzedażą moich BFG AT 265 i zakupem BFG MT 255/85. Ćwiczył już ktoś ten temat?
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
- Namdan
-
- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
D2 na 235 ma wyrażnie mniejsze opory toczenia. Pali mniej, guma węższa lepiej odprowadza śnieg, błoto i wodę, nic nie obciera, nie trzeba regulować etc.
Jak do D2 podtoczyłem gumę 255/85 od mojego defa - tak dla porównania- to zwątpiłem w możliwości instalacji tego rozmiaru bez megaliftu. To jest prawie 34 cale. Zresztą te mosty tego nie zniosą.
Jak do D2 podtoczyłem gumę 255/85 od mojego defa - tak dla porównania- to zwątpiłem w możliwości instalacji tego rozmiaru bez megaliftu. To jest prawie 34 cale. Zresztą te mosty tego nie zniosą.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
- skraburski
- jestem tu nowy...
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm
problem tym ze gdzie sie nie czyta na forum to kazdy pisze co innego o obcieraniu opon i czy trzeba ciac czy nie, wlasnie przeczytalem 18 stron o tym jakie kola wejda i dalej nic nie wiem
raczej chyba pojde w 235/85R16, auto jest juz w dobrym stanie i bylo u mechaniora a wymiane sprezyn i amorow zrobie z ojcem ktory zreszta jest mechanikiem a dostep do podnosnika tez mam, chcialem sie tylko upewnic czy nie ma tam jakis sztuczek o ktorych trzeba pamietac
a tak swoja droga, jest tu jakas wroclawska ekipa? gdzies sie spotykacie?
pozdrawiam
Lukasz
raczej chyba pojde w 235/85R16, auto jest juz w dobrym stanie i bylo u mechaniora a wymiane sprezyn i amorow zrobie z ojcem ktory zreszta jest mechanikiem a dostep do podnosnika tez mam, chcialem sie tylko upewnic czy nie ma tam jakis sztuczek o ktorych trzeba pamietac
a tak swoja droga, jest tu jakas wroclawska ekipa? gdzies sie spotykacie?
pozdrawiam
Lukasz
- brodafidela
-
- Posty: 8529
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
- Lokalizacja: kraków
zobacz tutaj
http://www.rovertym.com/
komplet do liftu DII o 3" - to już ładna rzecz -
ja może w przyszłym roku ...
koszt ok. 1300 $.
Całośc obejmuje:
3" Lift with Bilstein 7100 Series Shocks (For RRC, D90, D1 and DII)
Bilstein 7100 series shocks $720.00
RTE springs $315.00
Front shock towers $96.00 (not required on DII)
Front lower shock mounts $35.00
Rear shock mounts $155.00 (not required on DII)
Rear spring retainers $45.00
Brake lines $26.00 each (4 or 6 lines required)
RRC, D90 and D1 Lifts Include:
Rear links $325.00 w/bushings
Front radius arms $325.00 w/bushings
Kit Price for RRC, D90 and D1 - $2042.00 (depending on number of brake lines)
DII lifts include:
ABS Extensions $75
Crossmember Spacers $30
Bilstein Reducer Bushings $40
Kit Price for DII - $1286.00 (depending on number of brake lines)
Zresztą mają pare innych ładnych ustrojstw.
http://www.rovertym.com/
komplet do liftu DII o 3" - to już ładna rzecz -
ja może w przyszłym roku ...

koszt ok. 1300 $.
Całośc obejmuje:
3" Lift with Bilstein 7100 Series Shocks (For RRC, D90, D1 and DII)
Bilstein 7100 series shocks $720.00
RTE springs $315.00
Front shock towers $96.00 (not required on DII)
Front lower shock mounts $35.00
Rear shock mounts $155.00 (not required on DII)
Rear spring retainers $45.00
Brake lines $26.00 each (4 or 6 lines required)
RRC, D90 and D1 Lifts Include:
Rear links $325.00 w/bushings
Front radius arms $325.00 w/bushings
Kit Price for RRC, D90 and D1 - $2042.00 (depending on number of brake lines)
DII lifts include:
ABS Extensions $75
Crossmember Spacers $30
Bilstein Reducer Bushings $40
Kit Price for DII - $1286.00 (depending on number of brake lines)
Zresztą mają pare innych ładnych ustrojstw.
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.
- skraburski
- jestem tu nowy...
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm
Karolku, to duża guma i ciężka. Na feldze wrzucam taką na tył defa z pewną taką niśmiałością (trudem), a do ułomków nie należę raczej. Będziesz ciągle dokręcał łozyska, piasta nie wytrzyma takiego obiążenia już po krótkim czasie. Na standardowych dyfrach długo nie pojeździsz. Chyba, że zrobisz jakiś konkret z zawieszeniem.
Tak btw, mam oba wymienione przez ciebie rozmiary na dwóch defach.
Generalnie odradzam do D2.
Na twoim miejscu rozsądnym wyborem byłoby kupno 235 mt, a 265 sobie zostaw... jako zimówki wielosezonówki.
Tak btw, mam oba wymienione przez ciebie rozmiary na dwóch defach.
Generalnie odradzam do D2.
Na twoim miejscu rozsądnym wyborem byłoby kupno 235 mt, a 265 sobie zostaw... jako zimówki wielosezonówki.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
To ja napiszę to co zawsze, 235/85 jest za wąska do ciężkiego samochodu. 255/85 jest słusznym rozmiarem.
Range Rover V8 Outsourcing IT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość