disco II podniesienie

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

disco II podniesienie

Post autor: vip » śr lis 12, 2008 6:48 pm

Witam.... Doradźcie od czego zacząć..... na co zwracać uwagę.... Jakieś ciekawe kity >? Chcę podnieść dyskotekę i zaczynam się zastanawiać od czego zacząć.....
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 12, 2008 6:50 pm

ja bym zaczął od wyjęcia lewarka z pod maski...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » śr lis 12, 2008 6:58 pm

amorki+sprężyny 8)
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » śr lis 12, 2008 6:58 pm

czesław&jarząbek pisze:ja bym zaczął od wyjęcia lewarka z pod maski...

:)21
Czesław, oj oj :wink:

a Kolega Vip

1. po co??

2. gdzie będziesz używał

3. jesteś pewny?? :o

4.
- http://www.scorpionracing.co.uk/
- http://www.paddockspares.com/

lub jak to mawia mój sławny przedmówca zylion innych stron

ps

jak odpowiesz sobie na powyższe pytania to
- jakie opony do tego??
- osłony??
- snorkel??
- winch??
- blokady?? :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » śr lis 12, 2008 6:59 pm

Jpi jakiś Ty szczegółowy..
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » śr lis 12, 2008 7:01 pm

Saphira pisze:Jpi jakiś Ty szczegółowy..
wczoraj dali pomysł na odseparowanie starych od narybku, no i tak na zaś staram się wyrobić sobie markę co by się do starszaków dostać :wink: :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr lis 12, 2008 7:08 pm

cyfra panie :lol: :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » śr lis 12, 2008 7:13 pm

gri74 pisze:cyfra panie :lol: :lol:
pinć ?? :wink:
a od ilu dają :D ??
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr lis 12, 2008 7:57 pm

ponoć negocjacje trwają :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
santana1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 7:33 am
Lokalizacja: Koluszki

Re: disco II podniesienie

Post autor: santana1 » śr lis 12, 2008 8:49 pm

vip pisze:Witam.... Doradźcie od czego zacząć..... na co zwracać uwagę.... Jakieś ciekawe kity >? Chcę podnieść dyskotekę i zaczynam się zastanawiać od czego zacząć.....
Jest też bardziej softowe rozwiązanie.

http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... t=#1341046
D2Td5'99

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » czw lis 13, 2008 12:16 am

jpi pisze: wczoraj dali pomysł na odseparowanie starych od narybku, no i tak na zaś staram się wyrobić sobie markę co by się do starszaków dostać :wink: :wink:
skoro lubisz się postarzać... :wink:
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
skraburski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm

Post autor: skraburski » czw lis 13, 2008 10:44 am

Pytanko, chce liftowac samemu, troche szkoda mi kasy na robienie tego w warsztacie. Zanim jednak zaczne chce sie upewnic, czy sprawa sprowadza sie do wymiany sprezy i amorow czy trzeba cos wiecej kombinowac? Mowie o standardowym lifcie o 2 cale z nowymi sprezynami i amorami.

I od razu pytanko, co musialbym zrobic zeby po tym lifcie wstawic kolka 32 cale.

Pozdrawiam
Lukasz

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw lis 13, 2008 11:03 am

To wersja bez poduszek z tyłu?
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » czw lis 13, 2008 11:13 am

235/85/16 czyli 32 cale możesz wsadzić bez liftu.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
skraburski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm

Post autor: skraburski » czw lis 13, 2008 12:53 pm

tak, wersja bez poduszek

myslalem nad 265x75x16, czy wejda bez liftu?
czy do 235/85/16 musialbym cos podcinac?

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » czw lis 13, 2008 1:18 pm

265/75 już obcierają a 235/85 nie. maja tę samą wysokość.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
skraburski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm

Post autor: skraburski » czw lis 13, 2008 1:26 pm

a po lifcie tez beda obcieraly?

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lis 13, 2008 2:18 pm

jpi pisze:
gri74 pisze:cyfra panie :lol: :lol:

a od ilu dają :D ??

kwestia fantazji, ale pod klubami stoją 12-13 latki zrobione na 15-18ki
:P
pytanie:
jak masz na imię?
odp:
100 złotych.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » czw lis 13, 2008 2:19 pm

Ad Skarubski,

pomijając że wystarczy nieco poczytać forum i znajdziesz odpowiedzi, bo było o tym całkiem niedawno i sam nawet coś o tym pisałem to mimo to odpowiem :-)

Po pierwsze - zależy od auta - serio serio - ponoć 265/75/16 obcierają bez liftu, ale ma kolegę, który na takim rozmiarze BFG AT przejechał już około 60tkm i nic mu nie obciera, ale może to wyjątek potwierdzający regułę :-)

Ja mam lift OME 1,6 cala i nic nie obciera przy wspomnianej oponie i rozmiarze.

Jedyna rzecz zależnie od auta to czasem trzeba lekko podkręcić ogranicznik skrętu by właśnie nie obcierało o wachacze przy pełnym skręcie - 2 minuty roboty bez podnoszenia auta :-)

Moim zdaniem koła 265/75/16 są lepsze do DII od 235/85/16 gdyż to ciężkie auto i ten rozmiar jest dla niego lepszy - zwłaszcza jak z czasem je dociążysz - ale oczywiście są dwie szkoły - wężej lub szerzej - ja wybrałem tą drugą. Ponadto 265/75/16 jest najpopularniejszym rozmiarem bezinwazyjnym do DII przy standardowym lifcie.

Skoro masz już sprężyny to odpada Ci problem ze zmianą ustawień zawiechy w komputerze. Zatem nic się nie martw i do dzieła. Jak coś to pytaj. Tylko skoro już oszczędzasz na Mechanikach to wróżę Ci szybki płacz jak zaczną się pierwsze usterki. Proponuję doprowadź wpierw auto do porządnego stanu technicznego a potem baw się w przeróbki.


A swoją drogą czy wkładał ktoś do liftowanego DII kapcie 255/85/16 - to już bodajże 33 cale i ponoć trzeba nieco podcinać. Ma ktoś z tym jakieś doświadczenia? Czy warto? Bo zastanawiam się nad sprzedażą moich BFG AT 265 i zakupem BFG MT 255/85. Ćwiczył już ktoś ten temat?
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » czw lis 13, 2008 2:27 pm

D2 na 235 ma wyrażnie mniejsze opory toczenia. Pali mniej, guma węższa lepiej odprowadza śnieg, błoto i wodę, nic nie obciera, nie trzeba regulować etc.
Jak do D2 podtoczyłem gumę 255/85 od mojego defa - tak dla porównania- to zwątpiłem w możliwości instalacji tego rozmiaru bez megaliftu. To jest prawie 34 cale. Zresztą te mosty tego nie zniosą.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
skraburski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm

Post autor: skraburski » czw lis 13, 2008 2:30 pm

problem tym ze gdzie sie nie czyta na forum to kazdy pisze co innego o obcieraniu opon i czy trzeba ciac czy nie, wlasnie przeczytalem 18 stron o tym jakie kola wejda i dalej nic nie wiem

raczej chyba pojde w 235/85R16, auto jest juz w dobrym stanie i bylo u mechaniora a wymiane sprezyn i amorow zrobie z ojcem ktory zreszta jest mechanikiem a dostep do podnosnika tez mam, chcialem sie tylko upewnic czy nie ma tam jakis sztuczek o ktorych trzeba pamietac

a tak swoja droga, jest tu jakas wroclawska ekipa? gdzies sie spotykacie?

pozdrawiam
Lukasz

Awatar użytkownika
brodafidela
 
 
Posty: 8529
Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: brodafidela » czw lis 13, 2008 2:35 pm

zobacz tutaj

http://www.rovertym.com/

komplet do liftu DII o 3" - to już ładna rzecz -
ja może w przyszłym roku ... :-?
koszt ok. 1300 $.
Całośc obejmuje:

3" Lift with Bilstein 7100 Series Shocks (For RRC, D90, D1 and DII)

Bilstein 7100 series shocks $720.00
RTE springs $315.00
Front shock towers $96.00 (not required on DII)
Front lower shock mounts $35.00
Rear shock mounts $155.00 (not required on DII)
Rear spring retainers $45.00
Brake lines $26.00 each (4 or 6 lines required)
RRC, D90 and D1 Lifts Include:

Rear links $325.00 w/bushings
Front radius arms $325.00 w/bushings
Kit Price for RRC, D90 and D1 - $2042.00 (depending on number of brake lines)

DII lifts include:

ABS Extensions $75
Crossmember Spacers $30
Bilstein Reducer Bushings $40
Kit Price for DII - $1286.00 (depending on number of brake lines)


Zresztą mają pare innych ładnych ustrojstw.
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.

Awatar użytkownika
skraburski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 24, 2008 2:37 pm

Post autor: skraburski » czw lis 13, 2008 2:38 pm

3 to dla mnie za duzo kombinowania, na razie zdecyduje sie tylko na 2 cale

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lis 13, 2008 2:48 pm

Karolku, to duża guma i ciężka. Na feldze wrzucam taką na tył defa z pewną taką niśmiałością (trudem), a do ułomków nie należę raczej. Będziesz ciągle dokręcał łozyska, piasta nie wytrzyma takiego obiążenia już po krótkim czasie. Na standardowych dyfrach długo nie pojeździsz. Chyba, że zrobisz jakiś konkret z zawieszeniem.
Tak btw, mam oba wymienione przez ciebie rozmiary na dwóch defach.
Generalnie odradzam do D2.
Na twoim miejscu rozsądnym wyborem byłoby kupno 235 mt, a 265 sobie zostaw... jako zimówki wielosezonówki.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw lis 13, 2008 2:56 pm

To ja napiszę to co zawsze, 235/85 jest za wąska do ciężkiego samochodu. 255/85 jest słusznym rozmiarem.
Range Rover V8 Outsourcing IT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość