wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 8:14 pm
Witam ! Mam defendera 110 tdi. i przy ruszaniu puszczaniu sprzegła czuć duzy luz . tak jakby wał . Wszedłem pod kanał krecilem wałem przednim i tylnim i wały obracaja sie z polowe swojej srednicy .Na krzyzakach nie ma luzu bo robilem przedni oraz tylni wał. Wiecie moze co jest przyczyną tego luzu ? Reduktor ? most ?.. nie wiem.
pozdrawiam
Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz lis 23, 2008 8:18 pm
Do roboty tylny i przedni most. Oj będzie bolało

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 8:21 pm
a co dokladnie ? satelity ? Mi mowia ze na reduktorze sie wyrobił luz. Bo kręcąc wałem krecą sie te cale koła co dokrecone są do tego wały przy reduktorze i przy moscie . Bo gdyby był sam luz na wale to by sam wal sie krecil bez tych kół do ktorych dokreca sie wał.. Czy nie ?..
Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz lis 23, 2008 8:29 pm
W reduktorze też pewnie masz luz. Z tyłu masz tzw. kabana(czterosatelitowego) luz robi się na wszystkich elementach. Poczynająć od wielowypustów na półośkach i zabierakach po satelity. W przednim podobnie tylko o dwie satelity mniej
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 8:31 pm
A od czego taki luz sie wytwarza ?.. auto nie jezdzone w terenie. I duzo wyniesie mnie taka naprawa ? Reduktor kupic czy da sie to naprawic jakos wymienic czy cus ? .
Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » ndz lis 23, 2008 8:34 pm
Rafalll pisze:auto nie jezdzone w terenie. .
Rafalll pisze:zawsze tam gdzie OFF-ROAD ...

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 8:38 pm
hehe.... Do off-roadu mam inny samochód . A defendera mam zupełnie tylko i wyłacznie na codzien po drogach asfaltowych

Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz lis 23, 2008 8:57 pm
Bez rozebrania i weryfikacji części to nikt Ci nie określi kosztów. A szkoły są dwie albo wymiana na używkę o niewiadomym stanie , albo naprawa i wiesz co masz. A luzy przeważnie robią się od mocnego użytkowania np ciągnięcia przyczepy
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
sbielak
-

- Posty: 858
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: sbielak » ndz lis 23, 2008 9:10 pm
a do terenu pewnie T-34

SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....
-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 9:13 pm
A może byc od jezdzenia po czarnym na reduktorze ? Bo jak go kupiłem od handlarzy to jakos bardzo wolno jezdził a pierwszy raz taki jezdzilem to myslalem ze one tak maja ale pozniej zacząlem grzebac przy dzwigni od reduktora i przelaczylem inaczej i duzo szybciej jezdził ...
Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz lis 23, 2008 9:16 pm
Raczej od jeżdzenia na diflocku po czarnym

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » ndz lis 23, 2008 9:22 pm
jak go kupiłeś od handlarzy to skąd możesz wiedzieć jak był użytkowany, no ale w terenie to na pewno nie jeżdził

-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 9:25 pm
A mam jeszcze takie male pytanko .Mówia mi ze mam blokade skrzyni biegów bo na gałce od reduktora pisze "difflock" . I na czym tak blokada polega w tej skrzyni biegów ? wie ktoś moze ?

Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 9:28 pm
leszek torbicki pisze:jak go kupiłeś od handlarzy to skąd możesz wiedzieć jak był użytkowany, no ale w terenie to na pewno nie jeżdził

Bo oni go długo sprzedawali i sie chwalili ze sobie pojezdzili w terenie i pewnie zle wylaczali , a kupili od niemca pierwszego wlasciciela i wszystko co mial wymieniane bylo zapisywane w zeszycie i chyba nie jezdził w terenie
Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz lis 23, 2008 9:30 pm
No Chłopie toż to podstawowa wiedza przed jazdą każdym landkiem

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 9:32 pm
Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » ndz lis 23, 2008 9:35 pm
Rafalll pisze:A mam jeszcze takie male pytanko .Mówia mi ze mam blokade skrzyni biegów bo na gałce od reduktora pisze "difflock" . I na czym tak blokada polega w tej skrzyni biegów ? wie ktoś moze ?

To taka blokada przed kradzieżą

-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 9:36 pm
hehe ... nie no a tak na powaznie ? ...

Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » ndz lis 23, 2008 9:48 pm
Rafalll pisze:hehe.... Do off-roadu mam inny samochód . A defendera mam zupełnie tylko i wyłacznie na codzien po drogach asfaltowych

Rafalll pisze:Mówia mi ze mam blokade skrzyni biegów bo na gałce od reduktora pisze "difflock" . I na czym tak blokada polega w tej skrzyni biegów ? wie ktoś moze ?

to wszystko az dziwne sie zrobilo

-
Rafalll
-

- Posty: 244
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 3:47 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafalll » ndz lis 23, 2008 9:50 pm
zaloguj pisze:Rafalll pisze:hehe.... Do off-roadu mam inny samochód . A defendera mam zupełnie tylko i wyłacznie na codzien po drogach asfaltowych

Rafalll pisze:Mówia mi ze mam blokade skrzyni biegów bo na gałce od reduktora pisze "difflock" . I na czym tak blokada polega w tej skrzyni biegów ? wie ktoś moze ?

to wszystko az dziwne sie zrobilo

A niby czemu ?...
Tam gdzie kończy sie asfalt zaczyna sie droga .... ! 4x4
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » ndz lis 23, 2008 9:52 pm
czemu ONI, nigdy q nie podają skąd są, chyba ankietę strzelę na ten tamat.
(nie no nie tutaj

, dziewczęta nie schlebiajcie sobie)
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz lis 23, 2008 9:53 pm
Masz blokadę centralnego mechanizmu różnicowego znajdującego się w reduktorze. Nie należy jeżdzić po czarnym z włączonym difflockiem

bo może się to zakończyć spektakularnym BUM. Chyba że czarne jest pokryte białym i też nie przysadzać z predkością

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz lis 23, 2008 9:54 pm
Kiedy to był ten dzień dobroci

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » ndz lis 23, 2008 9:55 pm
Pepek pisze:Kiedy to był ten dzień dobroci

dawno

-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » ndz lis 23, 2008 9:56 pm
zaloguj pisze:Rafalll pisze:A mam jeszcze takie male pytanko .Mówia mi ze mam blokade skrzyni biegów bo na gałce od reduktora pisze "difflock" . I na czym tak blokada polega w tej skrzyni biegów ? wie ktoś moze ?

To taka blokada przed kradzieżą

E-nie blokada skrzyni to blokujesz te gałke do jazdy na luzie, żeby ci się bieg przypadkiem nie włączył. To się też nazywa trybem oszczędnej jazdy. W skrócie TOJ - Lock

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość