Lampka kontrolna blokady mostów

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Lampka kontrolna blokady mostów

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 7:08 pm

:D Cz. Jeszcze nie jeżdże , a już naprawiam Dfendera, nie mam żadnej instrukcji użytkowania, Proszę o pomoc:
1/ żółta lampka kontrolna blokady mostów pali się niezależnie od położenia małej dżwigni, czy to normalne? nie moge doszukać się przewodów elektrycznych powodujących zapalanie tej lampki.
2/ nie wiem co oznaczają położenia tej małej dżwigni= DIFF ? LOCK ?L ? N? H ?
3/ czy można jej używać w czasie jazdy?
4/ czy to że pali się ta lampka może mieć coś wspólnego z lampką ABS- ta też się pali
Pozdrawiam Wszystkich Zakręconych 4x4, mam nadzieję, że znajdę pomoc. :D

Szam

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » wt gru 09, 2008 7:23 pm

prowokacja ??

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » wt gru 09, 2008 7:25 pm

Długo się czaił :lol:
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 7:28 pm

TadeuszK pisze:prowokacja ??
To nie prowokacja najpierw blacharz potem ja 1/2 roku rozbierałem , czyściłem, konserwowałem. Teraz montuje wszystko do kupy, Jeszcze nim nie jeżdziłem. Żadnym 4x4 nie jeżdziłem. Wiem tylko, ze ta mała dżwignia to reduktor ew. blokada mostu, może dwóch.

Pozdrawiam Szam
Ostatnio zmieniony wt gru 09, 2008 7:30 pm przez szam1953, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » wt gru 09, 2008 7:28 pm

Obrazek
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » wt gru 09, 2008 7:42 pm

a żesz fuck

blokady mostów nie masz, no chyba, że masz, ale raczej nie masz
:D

1. pali się - źle że cały czas
2. jedź sobie w teren i pobaw się wajchą to ci się wyjaśni
3 dużą se wajchlój a małą zostaw
4 nie ma

ni prowokować, bo cześć dostanie zawału albo się przeniosą na forum spokojnageriatra.com
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » wt gru 09, 2008 7:44 pm

ale jak mu sie pali non-stop to ja bym nim nie jezdził, albo najpierw to sprawdził
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 7:46 pm

:D Cz ale Was w... wiłem, nie chciałem, nie moge jechać bo szyby jeszcze siedzienia itd. Zmontowałem cała deske rozdzielcza i france pala sie jak pisałem, Auto uderzone wziąłem, nie jechałem nim nigdy.

Pozdrawiam Szam

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » wt gru 09, 2008 7:53 pm

ABS ci zgasnie jak ruszysz wiec nie pekaj.chyba ze nie zgasnie to masz problem :D
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » wt gru 09, 2008 7:56 pm

zrozumialem ze lapka Diff-lock ci sie pali!! słusznie??
bo jesli tak to z tym dlaeko na czarnym nie pojedziesz
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
spoco
 
 
Posty: 239
Rejestracja: sob paź 11, 2008 5:46 pm
Lokalizacja: Gda

Post autor: spoco » wt gru 09, 2008 8:06 pm

nowicjusz127 pisze:Obrazek
pikne panie pikne...

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » wt gru 09, 2008 8:10 pm

tlumaczac lopatologicznie i prosto pomijajac zbedne detale.mala dzwignia porusza sie po literze H zapnij ja w prawe dolne polozenie a lampka powinna zgasnac-zakladajac ze nie ma namotane w przewodach.i tu uwaga czasami zeby zaskoczyla wlasciwie trzeba za zapietym biegu i wlaczonym silniku delikatnie i z wyczuciem popuscic sprzeglo.pozostale polozenia pozostawiam tobie do rozszyfrowania
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 8:13 pm

A tak wyglądał jak brałem. Chciałem wkleic zdjęcie , ale nie umiem.

Szam

[/img]

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 8:18 pm

nowicjusz127 pisze:tlumaczac lopatologicznie i prosto pomijajac zbedne detale.mala dzwignia porusza sie po literze H zapnij ja w prawe dolne polozenie a lampka powinna zgasnac-zakladajac ze nie ma namotane w przewodach.i tu uwaga czasami zeby zaskoczyla wlasciwie trzeba za zapietym biegu i wlaczonym silniku delikatnie i z wyczuciem popuscic sprzeglo.pozostale polozenia pozostawiam tobie do rozszyfrowania
Dz. NIkodem, to już coś jak dla mnie :D . Napisz jeszcze czy moge tą małą dżwignią "wajchować" jak auto jest w ruchu, czy tylko na postoju?

Szam

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 09, 2008 8:21 pm

To masz opisane na obudowie bezpieczników :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » wt gru 09, 2008 8:24 pm

szam1953 pisze:
nowicjusz127 pisze:tlumaczac lopatologicznie i prosto pomijajac zbedne detale.mala dzwignia porusza sie po literze H zapnij ja w prawe dolne polozenie a lampka powinna zgasnac-zakladajac ze nie ma namotane w przewodach.i tu uwaga czasami zeby zaskoczyla wlasciwie trzeba za zapietym biegu i wlaczonym silniku delikatnie i z wyczuciem popuscic sprzeglo.pozostale polozenia pozostawiam tobie do rozszyfrowania
Dz. NIkodem, to już coś jak dla mnie :D . Napisz jeszcze czy moge tą małą dżwignią "wajchować" jak auto jest w ruchu, czy tylko na postoju?

Szam
jezeli nie lubisz swojego transfer boxa to se wajchuj w ruchu :D
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 8:31 pm

No dobra! Jaja porobiliście ze mnie ok! :D Wiedziałem, ze tak będzie :D
i zgadzam sie na to, napiszcie tylko czasami coś merytorycznie.
Np gdzie szukać końcówki kabla od tej żółtej lampki, może coś żle podłączyłem? W którym miejscu powinna wchodzic do skrzyni biegów?
No i gdzie szukać czujnika , który nią steruje?

Szam

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 09, 2008 8:35 pm

Przeczytaj jeszcze raz co jest napisane powyżej zanim zaczniesz filetować auto.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 8:50 pm

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 09, 2008 8:54 pm

Gratuluje odwagi. Ile za to położyłeś kasy ??
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: chera » wt gru 09, 2008 8:58 pm

nowicjusz127 pisze:Obrazek
szam1953 pisze: Dz. NIkodem....
Nikodem wyglądasz dzisiaj jakby Cie głowa rozbolała.....

:)21 :)21 :)21

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 8:59 pm

Obrazek

Awatar użytkownika
Troy
 
 
Posty: 3643
Rejestracja: pt sty 11, 2008 11:49 am
Lokalizacja: Baghdad

Post autor: Troy » wt gru 09, 2008 9:02 pm

Gratuluje poswiecenia... Zycze udanej restoracji wozu, warto...
Masz blokade centralnego dyfra i jak lampka sie pali to nie dobrze, moze jak odpalisz i sie przewieziesz to da sie wylaczyc . Diffloka nie uzywaj na czarnym, polozenia gałki to juz bez przesady, wygoogluj sobie jak nie masz instrukcji do wozu, ABS nie ma nic do blokad dyfrow ktorych raczej nie masz chyba ze ktos cos motal... powodzenia stary...
A wy zgredy wstydu nie macie! Czlowiek tu do zycia landa przy przywraca, a wy takie jak normalnie z forum LR ... :)21


Powodzenia :)2
Land Rover:One Wife... Livid !
Immobilised LandRover is a moral defeat for the driver!

szam1953
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt gru 17, 2004 9:44 pm

Post autor: szam1953 » wt gru 09, 2008 9:04 pm

No wreszcie udało mi sie zdjecie zamieścić. To pierwsze moje 4x4, silnik ok rama tez , blacha zrobiona, konserwacja też. Składam to, pytania naiwne " bom zielony jest"

Szam

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » wt gru 09, 2008 9:05 pm

jakby zaczal od fotki moze bylyby ludzkie odruchy,jakies wspolczucie... :D
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości