Pokładowy diagnosta w defie TD5
Moderator: Jerry
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Pokładowy diagnosta w defie TD5
Szukałem obrotomierza do defa TD5 i przy okazji znalazłem wielofunkcyjną zabawkę. Jak się mieszka w odlegóści 150 km od najbliższego warsztatu, który może podpiąć kompa do defa TD5 to takie urządzenie wydaje się ok. No , ale pytanie czy się sprawdza w praktyce, czy to tylko zabawka. Nazywa to się "nanocom' i jest sprzedawane m.in przez Paddocka.
opis funkcji:
---Wpis na poziomie systemu zaprojektowane specjalnie do użytku na Defender TD5, z pełnym capablility diagnostycznych. W Nanocom system został zaprojektowany dla indywidualnych, ale może być również wykorzystywany w warsztacie naprawy sytuacji. System jest przeznaczony tylko do użytku na Defender TD5 i związane z nimi systemy alarmowe i ABS, diagnostycznych umożliwiających pełną zdolność do tego pojazdu.
W Nanocom posiada następujące cechy:
- Możliwość być zainstalowane na stałe w pojeździe, podając w czasie rzeczywistym odczytem na każde żądanie, za pośrednictwem zintegrowanego wyświetlacza.
- Możliwość podłączenia do komputera z oprogramowaniem, pod warunkiem posiadające pełnej zdolności diagnostycznych.
- Zdolność do widzenia nakładów (silnik, alarm i ABS).
- Możliwość uruchomienia funkcji.
- Zdolność do odczytu i modyfikowania ustawień, jak również zapisując je w pamięci do późniejszej analizy.
Zintegrowanego wyświetlacza wyświetla nie tylko dane dotyczące rozliczeń i kodów błędów w czasie rzeczywistym informacji, ale również ma możliwość wyświetlania na ekranie o stałym napięciu, ngine temperatury, turbo pobudzenia i więcej. Ekranu można ustawić, aby przełączyć się automatycznie na każdym razem, gdy pojazd porusza się bez dalszej interwencji użytkownika, zapewniając dodatkową oceniać tej informacji cyfrowo.
System wykorzystuje moc pojazdu i wchodzi do trybu uśpienia, gdy niewykorzystane, rysunek minimalne obecnych, gdy silnik jest wyłączony lub w lewo od razu.
Nanocom jest idealnym towarzyszem dla samodzielnej obsługi lub na każdą podróż, długa lub krótka. Dla indywidualnych lub floty operatot, na podjazd domu lub w środku witryny, Diagnostyka nie są już uzależnione od specjalistów, a problemy mogą być zdiagnozowane, gdy pojazd jest nadal w tej dziedzinie.
opis funkcji:
---Wpis na poziomie systemu zaprojektowane specjalnie do użytku na Defender TD5, z pełnym capablility diagnostycznych. W Nanocom system został zaprojektowany dla indywidualnych, ale może być również wykorzystywany w warsztacie naprawy sytuacji. System jest przeznaczony tylko do użytku na Defender TD5 i związane z nimi systemy alarmowe i ABS, diagnostycznych umożliwiających pełną zdolność do tego pojazdu.
W Nanocom posiada następujące cechy:
- Możliwość być zainstalowane na stałe w pojeździe, podając w czasie rzeczywistym odczytem na każde żądanie, za pośrednictwem zintegrowanego wyświetlacza.
- Możliwość podłączenia do komputera z oprogramowaniem, pod warunkiem posiadające pełnej zdolności diagnostycznych.
- Zdolność do widzenia nakładów (silnik, alarm i ABS).
- Możliwość uruchomienia funkcji.
- Zdolność do odczytu i modyfikowania ustawień, jak również zapisując je w pamięci do późniejszej analizy.
Zintegrowanego wyświetlacza wyświetla nie tylko dane dotyczące rozliczeń i kodów błędów w czasie rzeczywistym informacji, ale również ma możliwość wyświetlania na ekranie o stałym napięciu, ngine temperatury, turbo pobudzenia i więcej. Ekranu można ustawić, aby przełączyć się automatycznie na każdym razem, gdy pojazd porusza się bez dalszej interwencji użytkownika, zapewniając dodatkową oceniać tej informacji cyfrowo.
System wykorzystuje moc pojazdu i wchodzi do trybu uśpienia, gdy niewykorzystane, rysunek minimalne obecnych, gdy silnik jest wyłączony lub w lewo od razu.
Nanocom jest idealnym towarzyszem dla samodzielnej obsługi lub na każdą podróż, długa lub krótka. Dla indywidualnych lub floty operatot, na podjazd domu lub w środku witryny, Diagnostyka nie są już uzależnione od specjalistów, a problemy mogą być zdiagnozowane, gdy pojazd jest nadal w tej dziedzinie.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
Kupiłeś to nanocostam w końcu ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
Właśnie mi przysłali. Zamówiłem w paddocku w lipcu. Dostałem inf , że producent ma przerwę i najbliższa dostawa w październiku. Tydzień temu zapytali, czy potwierdzam zamówienie i przysłali. Na razie ściągnąłem sterowniki, ale od tygodnia auto służy mi jako nieruchomość, choć nie jest zepsute, więc nie mam okazji, by się tym pobawić.
Angole bawią się tym w ramach koleżeńskiej samopomocy.
http://www.nanocom-locator.co.uk/
Angole bawią się tym w ramach koleżeńskiej samopomocy.
http://www.nanocom-locator.co.uk/
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
Chętnie- bym sobie to obejrzał
-bywasz gdzieś na imprezach ?
-bywasz gdzieś na imprezach ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
może wieliczka 26-go??selim pisze:Chętnie- bym sobie to obejrzał
-bywasz gdzieś na imprezach ?
też w sumie jestem ciekawy ile to warte, tyle, że z kuj-pom dpod kraków daleko...
Kto za młodu głupi nie był, ten na starość nie zmądrzeje
Disko II TD5
Disko II TD5
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
można nim kilka rzeczy ciekawych zrobić z mapami
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
bawcie się bawcie.przypomne tylko,że ECU w td5 ma ograniczoną liczbę wpisów....gri74 pisze:można nim kilka rzeczy ciekawych zrobić z mapami

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
Tu jest Polska 

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
Ja nie mam ambicji, ani wiedzy, by poprawiać fabrykę. Mam nadzieję, że przypadkiem czegoś nie popsuję.
Na razie def stoi od tygodnia bez przednich kół, a to nie sprzyja zabawom z kompa. Przy podpięciu bez komputera można go przez cały czas używać jako zegar podający obroty silnika, prędkość jazdy, temp płynu. Jest opcja podpięcia do systemu brzęczyka, który ostrzega przed wzrostem temperatury. Mankamentem jest konieczność odpinania go jak auto stoi kilka dni, bo ponoc może ciągnąć prąd.
Z funkcji diagnostycznych można korzystać bez kompa, ale to raczej przy awarii w trasie.
Tu jest instrukcja i opis możliwości
http://web.nanocom.it/download/NANOCOM% ... 20V1.2.pdf
Na razie nie planuję żadnych wyjazdów. Gdyby ktoś chciał to wypróbować, to oczywiście zapraszam.
Na razie def stoi od tygodnia bez przednich kół, a to nie sprzyja zabawom z kompa. Przy podpięciu bez komputera można go przez cały czas używać jako zegar podający obroty silnika, prędkość jazdy, temp płynu. Jest opcja podpięcia do systemu brzęczyka, który ostrzega przed wzrostem temperatury. Mankamentem jest konieczność odpinania go jak auto stoi kilka dni, bo ponoc może ciągnąć prąd.
Z funkcji diagnostycznych można korzystać bez kompa, ale to raczej przy awarii w trasie.
Tu jest instrukcja i opis możliwości
http://web.nanocom.it/download/NANOCOM% ... 20V1.2.pdf
Na razie nie planuję żadnych wyjazdów. Gdyby ktoś chciał to wypróbować, to oczywiście zapraszam.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70
Re: Pokładowy diagnosta w defie TD5
bardzo, bardzo ciekawy temat, skusiłeś mnie do porównania dokumentacji nanocoma i autlogica, co obiecałem sobie, że zrobię już jakiś czas temuRyszard Giedrojć pisze:Ja nie mam ambicji, ani wiedzy, by poprawiać fabrykę. Mam nadzieję, że przypadkiem czegoś nie popsuję.
Na razie def stoi od tygodnia bez przednich kół, a to nie sprzyja zabawom z kompa. Przy podpięciu bez komputera można go przez cały czas używać jako zegar podający obroty silnika, prędkość jazdy, temp płynu. Jest opcja podpięcia do systemu brzęczyka, który ostrzega przed wzrostem temperatury. Mankamentem jest konieczność odpinania go jak auto stoi kilka dni, bo ponoc może ciągnąć prąd.
Z funkcji diagnostycznych można korzystać bez kompa, ale to raczej przy awarii w trasie.
Tu jest instrukcja i opis możliwości
http://web.nanocom.it/download/NANOCOM% ... 20V1.2.pdf
Na razie nie planuję żadnych wyjazdów. Gdyby ktoś chciał to wypróbować, to oczywiście zapraszam.
Kto za młodu głupi nie był, ten na starość nie zmądrzeje
Disko II TD5
Disko II TD5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość