Strona 1 z 2

Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:08 pm
autor: Svevovic
Witam Grono - mam pytanko może ktoś wie do czego ta śrubka na pompie tuż przy wtyczce do odłączania pompy w LR 300 automat, na pewno to jakaś regulacja pompy- ale czego konkretnie? http://picasaweb.google.pl/aksinia31/Al ... 0168667682
Mogą być kasztany.
Pierwszy wstawię sam, cyt. "Jedź do warsztatu"
Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:12 pm
autor: sbb
ta śrubka panie szanowny jest do niczego
:)21
a tak z ciekawości to po co pan tam tak gmera ?

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:18 pm
autor: Svevovic
Właśnie z ciekawości , podejrzewam ze jakiś moto diesel używa tego do jakowejś regulacji, pytanie czego?

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:19 pm
autor: sbb
ciekawość zabiła kota

se pokręc w prawo w lewo a potem jedz do mechanika żeby to naprawił
:)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:23 pm
autor: Svevovic
Jeszcze nie kręciłem ale mnie korci chociaż po tym jak mówisz w prawo w lewo a potem do naprawy to już się z deka uspakajam, fakt można zapewne kaszy narobić.

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:27 pm
autor: sbb
w disco jest wiele innych ciekawych rzeczy do kręcenia
na pewno jeszcze cos znajdziesz skoro ta śrubka juz mało seksi sie zrobiła
:)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:35 pm
autor: Svevovic
Tak se myślę ze może to jakaś regulacja podciśnienia w puszce na górze pompy, (chociaż tak to raczej w gaźnikowcach było do otwarcia drugiej przepustnicy w zależności od obrotów i obciążenia), ciekawi mnie jaki to ma wpływ na spalanie , szwunk etc.
Takie cuda z ciekawymi śrubkami w Wołdze miałem, co ciekawe każdy silnik był inny, pewnie zależało od tego, która zmiana kołchoźnic skręcała.

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:39 pm
autor: sbb
w wołdze powiadasz, hm
teraz musisz odpowiedzieć sobie na ważne, zajebiście ważne pytanie:
silnik odpala ? działa? samochód jeżdzi? do przodu, do tyłu? skręca?
jesli tak, to zostaw go w spokoju, bo przyjdzie nowicjusz 127 i Cie opierdoli za nieuzsadnione grzebactwo
:)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:45 pm
autor: Svevovic
sbb pisze:w wołdze powiadasz, hm
teraz musisz odpowiedzieć sobie na ważne, zajebiście ważne pytanie:
silnik odpala ? działa? samochód jeżdzi? do przodu, do tyłu? skręca?
jesli tak, to zostaw go w spokoju, bo przyjdzie nowicjusz 127 i Cie opierdoli za nieuzsadnione grzebactwo
:)21
Tak, chcę być ambasadorem, wiem że muszę zadać sobie pytanie: co chcę w życiu robić a potem zacząć to robić. Samochód jeździ skręca itp. znaczy łap nie sadzić , ale do czego ta śrubka ??

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:47 pm
autor: sbb
Svevovic pisze:ale do czego ta śrubka ??
ale się zawziął
:)21
przekręć ja maksymalnie w lewo potem się przejedź
później maks w prawo i jazda
a potem opisz nam wrażenia
:)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 12:51 pm
autor: Svevovic
Aaa, chcieli by, ni chuchu. ale jakby ktoś też miał coś takiego i chce pokręcić to chętnie poczytam co tam się działo po kręceniu w prawo i lewo.

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 1:49 pm
autor: Svevovic
Dobra ryzyko podjęte w lewo na maxa 2,5 tys obr. max w prawo na maxa prawie 6,5 tys obr na max :lol: .

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 6:13 pm
autor: sbb
Svevovic pisze:Dobra ryzyko podjęte w lewo na maxa 2,5 tys obr. max w prawo na maxa prawie 6,5 tys obr na max :lol: .
brawo !
cóż za odwaga
:)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 6:48 pm
autor: Svevovic
Nie no żarty robię, obrotomierz wyskalowany jest w 300 do 6 tys. a gdzie 6,5 to przecie nie szlifierka, rozleciało by się, myślałem że jak kasztana strzele to ktoś się zlituje. Temat cały czas otwarty wiec: "do czego ta śrubka"
P.S. Ludziska jeszcze nie kręćcie tą śrubką.

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 6:59 pm
autor: sbb
e tam do 6 tys.
tu jest taki jeden co kaze zmieniać z jedynki na dwójke dopiero przy 4 tys.
:)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 7:12 pm
autor: N2O
jaki to problem ? Nie wolno zamulać diesla :)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 7:22 pm
autor: Svevovic
To jak prawie w F1 , ależ to musi boleć , chociaż kiedyś przy regeneracji alternatora dostałem w komplecie zamontowane większe kółko paska wieloklinowego i zamiast zmieniać biegi przy 2,1 to se automat zmieniał przy 3 tys. oczywiście było to przeszukanie jedynie wizual.

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 9:04 pm
autor: bartuświelki
podobno to śruba regulacji dawki max , ciekawe jak się kręci

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 9:29 pm
autor: Svevovic
bartuświelki pisze:podobno to śruba regulacji dawki max , ciekawe jak się kręci
Baruś czyli przy pokręcaniu zwiększamy lub zmniejszamy dawkę paliwa, czyli ma to wpływ na spalanie również tzw szfunk etc. aha aha.

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 10:05 pm
autor: Pepek
To jest śruba od dawki ale nie radzę bez sensu jej krecić bo zakończy się to chwilowym wzrostem szwungu ale w rezultacie pompa może zakończyć żywot. A w tedy to może zaboleć.

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 10:08 pm
autor: bartuświelki
a więc musisz sobie zadać jedno zajebiste pytanie ........ :)21 :D :D

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 10:10 pm
autor: N2O
Nie tyle pompa się rozleci co tłoki mogą do miski spłynąć :)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 10:20 pm
autor: Pepek
To tez zaboli :)21

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 10:21 pm
autor: N2O
Ale ogrzewanie wreszcie może by zadziałało :)21 na chwilę...

Re: Do czego ta śrubka

: śr mar 11, 2009 10:23 pm
autor: Pepek
Na samą myśl już się ciepło robi :)21