Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
borkows
Posty: 485
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:20 am
Lokalizacja: Warszawa/Żabia Wola

Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: borkows » pt sie 21, 2009 6:50 am

Sprawa Szanowne Koleżanki i Koledzy wygląda następująco ...

Jakieś dwa tygodnie nazad (wstecz też się mówi) został wymieniony komplet filtrów i oleum (ale to akurat nie ma tutaj znaczenia). Niie robiłem tego sam, gdyż albowiem, nie posiadam kanału tudzież innych właściwych urządzeń a do tego wychodzę z założenia, że ja znam się na czymś innym i mi za to płacą to pan mechanior (tutaj przysłowiowy pan Kazio, który nie jedną rzecz mi w różnych autach robił) poradzi sobie z wyzwaniem. Dwa dni temu stwierdziłem, że mianowicie ten kabelek co to podpięty jest do wuymienionego w temacie filtra jest odpięty :o ... No cóż, mogło się "zemsknąć", spaść ot toż to tylko mała wtyczka. Nie zrażony tym, że trzeba się wczołgać pod auto (na szczęście na podwórku trawa i sucho do tego ciepło) uczyniłem to i przypiąłem wcześniej wymienioną wtyczkę. Cóż się okazało następnego dznia ... a mianowicie, po przejechaniu jakiś 10 - 15 km zapalił się żółty worning na desce (ten woda we filtrze: :o ... Postało auto cały dzień wsiadam i po mniej więcej takiej samej odległości pali się znowu?

I teraz co jest:

1. zdupcony filterek?
2. zdupcony podczas zakładania?
3. zdupcone paliwo (stan bliski empty więc i tak dzisiaj zalewam innym)?
4. inne pomysły?
5. Czy filtr zawsze po jeździe jest ciepły (gorący)? Zakładam, że biorąc pod uwagę prawa fizyki to jak pocieramy ciałem o ciało (tutaj ciecz- paliwo przepływając pociera o ścianki filtra) wytwarza się energia, która to powoduje nagrzewanie się tychże ciał ....

To by było na tyle, dziękuje za odpowiedzi...

PS
Biorąc pod uwagę zmiany jakie zaszły ostatnio na forum oraz mając na względzie dobre samopoczucie moderatora, zakładam, że kasztanów nie będzie :)21 :)21
Disco TD5 '01 +lift [jego]
SALLAAA [jej]

Awatar użytkownika
gostcomp
Posty: 783
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 10:25 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: gostcomp » pt sie 21, 2009 7:13 am

obstawiam zdupcony podczas zakładania czujniczek, a odpięte miałeś dlatego że po wymianie mechanikowi też się świeciło więc rozwiązał ten problem :)21
no ale możesz upuścić trochę "wody" z filtra" i wtedy zobaczyć :)21
Ignorancji, nieróbstwu i niechlujstwu stanowcze nie KARWA nie

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: sbielak » pt sie 21, 2009 7:19 am

odepnij kabelek nazad :wink:
nie bedzie Cię diabelski pomiot wqurwiał
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
borkows
Posty: 485
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:20 am
Lokalizacja: Warszawa/Żabia Wola

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: borkows » pt sie 21, 2009 7:24 am

gostcomp pisze:iam zdupcony podczas zakładania czujniczek, a odpięte miałeś dlatego że po wymianie mechanikowi też się świeciło więc rozwiązał ten problem :)21
Taka myśl również mi zaświtała :D
sbielak pisze:odepnij kabelek nazad :wink:
nie bedzie Cię diabelski pomiot wqurwiał
No i to jest jakieś rozwiązanie ... i jak nie pomoże "upuszczanie trochę wody z filtra" :)21 to tak zrobię :)21
Disco TD5 '01 +lift [jego]
SALLAAA [jej]

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 21, 2009 7:32 am

zmienić czujnik jak ma być koszernie.
jak nie to odpiąć.

czujniki się dupcą same z siebie. trzystuletni plastiś nie ma właściwości plastisia nawet stuletniego, a i części elektrycznej krajowe wynalazki petrochemiczne nie służą.
#noichuj

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: selim » pt sie 21, 2009 7:38 am

Mi też to w Rumunii świeciło ....jako jedna z wielu kontrolek
po nocy problem się sam rozwiązał
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
borkows
Posty: 485
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:20 am
Lokalizacja: Warszawa/Żabia Wola

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: borkows » pt sie 21, 2009 7:41 am

czesław&jarząbek pisze:zmienić czujnik jak ma być koszernie.
Dobrze by to było ... Nawet lepiej, bo toć po to jest żeby działało
czesław&jarząbek pisze:czujniki się dupcą same z siebie. trzystuletni plastiś nie ma właściwości plastisia nawet stuletniego, a i części elektrycznej krajowe wynalazki petrochemiczne nie służą.
Czyli z tego rozumuję, że występują owe jako część zamienno - wymienna. Jeżeli Szanowny kolega C&J albo którenś inny byłby tak dobry i podesłał numer katalogowy owego czujnika, cobym z Panami z wymienionego w innym wątku składu z częściami (mam 15 min spaceru w tamto miejsce) mógł się jasno i szybko dogadać to będę wdzięczny.
selim pisze:Mi też to w Rumunii świeciło ....jako jedna z wielu kontrolek
po nocy problem się sam rozwiązał
Po nocy rozwiązał się właśnie na 10-15 km i pojawił się ponownie :D


PS

Normalnie żadnego kasztana jeszcze nie było? Albo to: 1. za dokładnie opisuję moje wątpliwości/ problemy, albo też 2. tematy słabe do kasztanienia, 3. albo wszyscy "boją się" moderatora, że bana za kasztanie dostaną :)21
Disco TD5 '01 +lift [jego]
SALLAAA [jej]

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: JarekK » pt sie 21, 2009 7:45 am

borkows pisze:
Normalnie żadnego kasztana jeszcze nie było?
no i wykrakałeś :)21
Obrazek

Awatar użytkownika
borkows
Posty: 485
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:20 am
Lokalizacja: Warszawa/Żabia Wola

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: borkows » pt sie 21, 2009 7:48 am

JarekK pisze: no i wykrakałeś :)21

No i baaardzo dziękuję, bo już się przestraszyłem, ze na jakimś forum forda czy innego golfa się przez przypadek znalazłem :)21
Disco TD5 '01 +lift [jego]
SALLAAA [jej]

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 21, 2009 7:51 am

znaczy fajny do pociągnięcia łacha był wywód na temat wzrostu temperatury filtra paliwa w funkcji tarcia wewnętrzengo cieczy ropopochodnej
:)21
ale...jakiś dziś biomed niekorzystny i mi sie nie chce...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
borkows
Posty: 485
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:20 am
Lokalizacja: Warszawa/Żabia Wola

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: borkows » pt sie 21, 2009 8:06 am

czesław&jarząbek pisze:znaczy fajny do pociągnięcia łacha był wywód na temat wzrostu temperatury filtra paliwa w funkcji tarcia wewnętrzengo cieczy ropopochodnej
Taaaa, ... trzeba poczekać aż Olo się przebudzi :)21

A tak wracając do tematu to ten "water sensor" to ma numer katalogowy WKW500070? Zgadza się prawda?


PS
Dzięki za diagnozowanie na odległość.
Disco TD5 '01 +lift [jego]
SALLAAA [jej]

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: nowicjusz127 » pt sie 21, 2009 1:09 pm

borkows pisze:Zakładam, że biorąc pod uwagę prawa fizyki to jak pocieramy ciałem o ciało (tutaj ciecz- paliwo przepływając pociera o ścianki filtra) wytwarza się energia, która to powoduje nagrzewanie się tychże ciał ....
usuń to szybciutko nie rób se jaj :lol:
borkows pisze: 5. Czy filtr zawsze po jeździe jest ciepły (gorący)?
poszukaj na forum.jak moderatory nie wytły to było już opisane dokładnie jak działa układ paliwowy w TD5 i dlaczego filtr się nagrzewa.nawet autor jest znany :lol:
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
borkows
Posty: 485
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:20 am
Lokalizacja: Warszawa/Żabia Wola

Re: Filtr paliwa i nie chodzi o wymianę w tundrze

Post autor: borkows » pt sie 21, 2009 1:20 pm

nowicjusz127 pisze: usuń to szybciutko nie rób se jaj :lol:
:)21

A po namyśle stwierdzam, że się może @nowicjusz obrazić za nie wysłuchanie prośby i zamknie się w sobie i więcej nie pomoże nikomu, w związku z tym, żeby nie szerzyć herezji to tutaj wszystko opisane: http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=8&t=60861
Disco TD5 '01 +lift [jego]
SALLAAA [jej]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość