Strona 1 z 1
ETC
: pt lut 05, 2010 5:04 pm
autor: herflikd
Drodzy Koledzy...i Kolezanki, posiadacze (i nie tylko) dyskotek drugiej (tej lepszej hueheuehue) generacji. Czy uwazacie ze warto jezdzic po czarnym z wlaczonym TC a w terenie z Wylaczonym TC... czy da sie to w ogole zsrobic, tj wylaczyc ETC
Re: ETC
: pt lut 05, 2010 5:04 pm
autor: VFRED
Mi w terenie TC jak na razie tylko pomagał

Re: ETC
: pt lut 05, 2010 5:54 pm
autor: Mikado
herflikd pisze:Drodzy Koledzy...i Kolezanki, posiadacze (i nie tylko) dyskotek drugiej (tej lepszej hueheuehue) generacji. Czy uwazacie ze warto jezdzic po czarnym z wlaczonym TC a w terenie z Wylaczonym TC... czy da sie to w ogole zsrobic, tj wylaczyc ETC
a w czym ci tc przeszkadza? hmmmm....
Re: ETC
: pt lut 05, 2010 6:14 pm
autor: herflikd
tak pytam. z ciekawosci
Re: ETC
: pt lut 05, 2010 8:47 pm
autor: czesław&jarząbek
a ja tak z ciekawości spytam jak się tc wyłącza w dwójce, wyrywając czujniki czy udupcając je siekierą?

Re: ETC
: pt lut 05, 2010 9:10 pm
autor: Mick
herflikd pisze:Drodzy Koledzy...i Kolezanki, posiadacze (i nie tylko) dyskotek drugiej (tej lepszej hueheuehue) generacji. Czy uwazacie ze warto jezdzic po czarnym z wlaczonym TC a w terenie z Wylaczonym TC... czy da sie to w ogole zsrobic, tj wylaczyc ETC
A masz diff lock

Re: ETC
: pt lut 05, 2010 9:57 pm
autor: pezet
czesław&jarząbek pisze:a ja tak z ciekawości spytam jak się tc wyłącza w dwójce, wyrywając czujniki czy udupcając je siekierą?

Wjeżdża się w teren - i same przestają działać.

Re: ETC
: pt lut 05, 2010 9:58 pm
autor: herflikd
Mick pisze:herflikd pisze:Drodzy Koledzy...i Kolezanki, posiadacze (i nie tylko) dyskotek drugiej (tej lepszej hueheuehue) generacji. Czy uwazacie ze warto jezdzic po czarnym z wlaczonym TC a w terenie z Wylaczonym TC... czy da sie to w ogole zsrobic, tj wylaczyc ETC
A masz diff lock

jeszcze nie

Re: ETC
: pt lut 05, 2010 10:01 pm
autor: Mick
Bo wlasnie trakcje masz zamiast ,poza tym TC jest zintegrowane z ABS i nie da sie tego w jakis sposob odlaczyc ,wyrzucic
