Strona 1 z 1

Simering pompy ABS

: ndz mar 14, 2010 10:54 am
autor: Flytier
Panowie, mam do Was pytanie.
Orientujecie się może, czy jest dostępny simering, znajdujący się na osi wirnika, silnika elektrycznego pompy ABS (RR P38)? Ten pomiędzy samym silnikiem, a częścią tłoczącą.
W piątek zaczęło mi kapać z tejże pompy. Myślałem, że puściło uszczelnienie, które zastosowałem na szybko, zamiast, a właściwie w połączeniu ze starym oringiem. Jednak okazało się, że tam jest ok., a cieknie z drugiej strony.
Na razie założyłem dwa ringi na osi wirnika, pomiędzy nimi oring odpowiadający zewnętrznej średnicy gniazda i wypełniłem to wulkanizującym uszczelniaczem.
Pompa w miejscu „naprawy” lekko się poci i takie rozwiązanie zapewne długo nie wytrzyma.
O ile jest dostępny taki simering, to może znacie nr katalogowy, bym mógł go podać w razie nieznajomości tematu w sklepie LR lub żebym mógł spróbować dostać go gdzieś indziej.
Ewentualnie, jakiś patent na skuteczne uszczelnienie tego w razie problemów z kupieniem takiego simeringu.

Re: Simering pompy ABS

: ndz mar 14, 2010 11:47 am
autor: czesław&jarząbek
pompa jako całość-nie robija się na żadne drobniejsze części

Re: Simering pompy ABS

: ndz mar 14, 2010 11:51 am
autor: sbielak
wszystko sie rozbiera :wink:
tylko czasem już się nie ubiera ......

Re: Simering pompy ABS

: ndz mar 14, 2010 12:14 pm
autor: Flytier
Czyli dupa :( . Myślałem, że istnieje jakiś komplet naprawczy. Pozostaje mi ewentualnie pojechać do sklepu koło krakowskiej „Tandety”. Jest tam sklep specjalizujący się w sprzedaży łożysk i między innymi simeringów. Może tam się uda taki kupić. Chociaż jest to maleńki simering i może być z tym problem.

Trochę bez sensu jest, by pompa nie miała dostępnego oringu i (lub tylko) simeringu :( ! Cała mechaniko/elektryka sprawna, a pompa jest be.

Re: Simering pompy ABS

: ndz mar 14, 2010 1:16 pm
autor: SzczesnyLR
pomyśl
czy to uszczelnienie puściło samo z siebie
czy może ciśnienie za duże :roll:
jezeli tak to tylko zaspawać zostaje :wink:
pomyśl :)2

Re: Simering pompy ABS

: ndz mar 14, 2010 3:39 pm
autor: Flytier
Jeżeli coś w tym stylu miałeś na myśli, to ciśnienie mogło być za duże, bo kombinowałem. Dolałem za dużo płynu. Sporo powyżej maksa, bo coś mi się ubzdurało, że płyn nie przelewa się w pojemniku, do przegrody przeznaczonej dla sprzęgła. Mój błąd.
W tym momencie ciśnienie powinno być w porządku, skoro tak liche uszczelnienie, które zrobiłem, wytrzymuje.