Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Jarotoro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: czw gru 18, 2008 12:39 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: Jarotoro » śr cze 16, 2010 10:08 pm

Witam

Posiadam LR Discovery 200 TDi i przy prędkości około 40 km /h słychać swist dochodzący z reduktora który staje sie intensywniejszy wraz ze wzrostem prędkości. Wymieniłem w reduktorze wszystkie łozyska i zalałem go ATF. Jednak to nie pomogło. Nie wiem,czy teraz musze wymienić łozyska w skrzyni biegów?
Może ktos miał podobny przypadek i ma jakies rozwiązanie tej sytuacji.
Z góry dziękuje za pomoc.

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: Flor » śr cze 16, 2010 10:12 pm

przy zapiętym reduktorze przy 40 słychać świst ?? na asfalcie ??

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: sbielak » śr cze 16, 2010 10:27 pm

ATF to se do wspomagania lej :wink:
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Jarotoro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: czw gru 18, 2008 12:39 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: Jarotoro » śr cze 16, 2010 10:30 pm

Flor pisze:przy zapiętym reduktorze przy 40 słychać świst ?? na asfalcie ??

Tak,na szybkich przełożeniach.

rafi 109
Posty: 707
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 9:26 am
Lokalizacja: Piła-Trzcianka

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: rafi 109 » śr cze 16, 2010 10:36 pm

łoooo :)9
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: bert » śr cze 16, 2010 10:40 pm

Jarotoro pisze:Witam

Posiadam LR Discovery 200 TDi i przy prędkości około 40 km /h słychać swist dochodzący z reduktora który staje sie intensywniejszy wraz ze wzrostem prędkości. Wymieniłem w reduktorze wszystkie łozyska i zalałem go ATF. Jednak to nie pomogło. Nie wiem,czy teraz musze wymienić łozyska w skrzyni biegów?
Może ktos miał podobny przypadek i ma jakies rozwiązanie tej sytuacji.
Z góry dziękuje za pomoc.
co rozumiesz przez: zapiety reduktor ?
ATF to do skrzyni biegowej, do rozdzialki hipola lej
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: gri74 » śr cze 16, 2010 10:53 pm

Jarotoro pisze:Witam

Posiadam LR Discovery 200 TDi i przy prędkości około 40 km /h słychać swist dochodzący z reduktora który staje sie intensywniejszy wraz ze wzrostem prędkości. Wymieniłem w reduktorze wszystkie łozyska i zalałem go ATF. Jednak to nie pomogło. Nie wiem,czy teraz musze wymienić łozyska w skrzyni biegów?
Może ktos miał podobny przypadek i ma jakies rozwiązanie tej sytuacji.
Z góry dziękuje za pomoc.
wymiana sztuka na sztukę niby co ma dać?
nic....
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Mikado
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 7:46 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: Mikado » czw cze 17, 2010 12:49 pm

zmień olej - atf jest "za rzadki"
świst ustanie 8)

Jarotoro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: czw gru 18, 2008 12:39 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: Jarotoro » czw cze 17, 2010 3:45 pm

Mikado pisze:zmień olej - atf jest "za rzadki"
świst ustanie 8)

Tak zrobie,pozdrawiam.

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: tedi73 » czw cze 17, 2010 11:42 pm

bert pisze:ATF to do skrzyni biegowej, do rozdzialki hipola lej
Norbert J. Zbróg
pytanie laika:
autem jeszcze nie jeżdżę (ciągle remont) więc płynów nie wymieniałem, ale już nie długo :), do skrzyni (R380) lać ATF?
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: sbielak » pt cze 18, 2010 6:09 am

ja bym tam nalał MTF-a
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: bert » pt cze 18, 2010 9:04 am

tedi73 pisze:
bert pisze:ATF to do skrzyni biegowej, do rozdzialki hipola lej
Norbert J. Zbróg
pytanie laika:
autem jeszcze nie jeżdżę (ciągle remont) więc płynów nie wymieniałem, ale już nie długo :), do skrzyni (R380) lać ATF?
od lat leje ATF-a
sa tacy co uwazaja, ze MTF to jest to.
Lej jedno albo drugie bron cie boze hipola bo pompka nie wyrobi.
w kwesti zas MTF czy ATF - jak mawial "starozytny" Achim (znany jako "Abotak"):
co ja ci bede godol tak albotak jak ty zrobiosz tak albotak

Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: dikson17 » pt cze 18, 2010 11:29 am

Jarotoro pisze:Witam

Posiadam LR Discovery 200 TDi i przy prędkości około 40 km /h słychać swist dochodzący z reduktora który staje sie intensywniejszy wraz ze wzrostem prędkości


z tym olejem bedzie ci robil za pompe hydrauliczna :)21 wlej 80w90 do reduktora :)2

jaki przebieg ma wozek?

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: Adamek » pt cze 18, 2010 1:35 pm

Przekładniowy GL-4 85w90 do mostow po 1,7 l i reduktor. Przekładniowy 85w140 do przegubow po 0,5 l
ATF dextron IId 5litrów do skrzyni i wspomagania. Silnik 15W40 mozna tez 20W50 jak moco dostaje po garczkach, ale to raczej na lato. :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: LR_Olek » sob cze 19, 2010 8:20 pm

dikson17 pisze:
Jarotoro pisze:Witam

Posiadam LR Discovery 200 TDi



jaki przebieg ma wozek?
zupelnie nie na miescu pytanie....


.........odpowoiedz: pewnie kolo zyliona km
:)21

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: dikson17 » sob cze 19, 2010 10:07 pm

pewnie masz racje, ale chociaz +/- 100k, no bo wymieniac same lozyska, a co z reszta? no, chyba ze 80w140 zalac :roll:

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: LR_Olek » ndz cze 20, 2010 5:49 pm

dikson17 pisze:pewnie masz racje, ale chociaz +/- 100k, no bo wymieniac same lozyska, a co z reszta? no, chyba ze 80w140 zalac :roll:

dwusteka standardowa ma 1 000 000 + - 200k :)21

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: dikson17 » ndz cze 20, 2010 10:35 pm

ehh panie, za duzo jezdzicie na ladzie, za duzo drog. tutaj standard to 300k w zyciorysie :)21

Mick
Posty: 503
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 8:33 pm
Lokalizacja: Swansea/Wales

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: Mick » ndz cze 20, 2010 10:50 pm

dikson17 pisze:ehh panie, za duzo jezdzicie na ladzie, za duzo drog. tutaj standard to 300k w zyciorysie :)21
No jo, ale mil, co sie przeklada na pol zyliona km :wink:

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: Problem z reduktorem LT 230,może ktos pomoże?

Post autor: dikson17 » ndz cze 20, 2010 11:17 pm

Irlandia mniejasza :wink: , 180k mil to juz duzo, przy 300k mil to tylko szrot, o auta tu sie niedba :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość