disci II- reduktor

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

disci II- reduktor

Post autor: vip » śr lip 07, 2010 7:53 pm

Witam... Mam pytanko: co może walnąć podczas jazdy z zapiętym difflockiem w disco po asfalcie i skręcaniu? Jakie są następstwa i objawy? Z góry dziękuję
PS. czy śruba na reduktorze albo sam mechanizm może się sam załączyć (przekręcić)? Chodzi mi o disko II
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: disci II- reduktor

Post autor: gri74 » śr lip 07, 2010 8:53 pm

zależy jak dlugo bylo jechane, jak niedługo , to raczej nic
nie
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

Re: disci II- reduktor

Post autor: vip » śr lip 07, 2010 8:57 pm

a jeśli długo? co się mogło zdupcyć?
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

Awatar użytkownika
Mikado
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 7:46 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: disci II- reduktor

Post autor: Mikado » śr lip 07, 2010 10:16 pm

a jedzie ci samochód czy nie?
jeśli jedzie to wyłącz blokadę
jeśli nadal jedzie to nic się nie z...... :wink: :)21

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: disci II- reduktor

Post autor: grzes » śr lip 07, 2010 10:20 pm

naprezenia wynikajace z roznej dlugosci dorgi pokonywanej przez kola ida w ukl. napedowy w opony etc. po porstu zuzywa sie wszystko szybciej, a to co najbardziej przenosi sily moze sie zepsuc w koncu.
w difflockiem zblokowanym nie nawierzchniach zwiezlych nie powinno sie jezdzic.

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: disci II- reduktor

Post autor: herflikd » czw lip 08, 2010 12:17 pm

grzes pisze:naprezenia wynikajace z roznej dlugosci dorgi pokonywanej przez kola ida w ukl. napedowy w opony etc. po porstu zuzywa sie wszystko szybciej, a to co najbardziej przenosi sily moze sie zepsuc w koncu.
w difflockiem zblokowanym nie nawierzchniach zwiezlych nie powinno sie jezdzic.
hehe mysle ze On to wie :) stad jego pytanie :)... no ale moze inni nie wiedza... what ever :)2
D2 TD5 Było

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: disci II- reduktor

Post autor: Damian » czw lip 08, 2010 12:38 pm

zęby w dyfrach, frezy na półosiach - na logikę wydawałoby się że to powinno iść na pierwszy ogień
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

Re: disci II- reduktor

Post autor: vip » pt lip 09, 2010 11:05 am

tylko za cholerę nie wiem jak się blokada mogła sama załączyć... Jest tylko wyjście na reduktorze... Przekręcałem w obie strony i kombinowałem ale nic się nie zmienia... W jaki sposób można ją rozpiąć?
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: disci II- reduktor

Post autor: dikson17 » pt lip 09, 2010 8:35 pm

skad pewnosc, ze sie nie zmienia? patrzysz tylko na swiatelko w kokpicie maszyny, czy robisz cos wiecej?

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

Re: disci II- reduktor

Post autor: vip » sob lip 10, 2010 12:22 pm

światełko się nie zapala.... jadąc na wprost jest wszystko ok. Przy skręcie słychać dźwięki. Wchodziłem pod auto i przekręcałem śrubę.... Dalej taki sam objaw. Nawet podnosiłem jedną stronę auta i chciałem pokręcić kołem i niestety nie mogłem...
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: disci II- reduktor

Post autor: dikson17 » sob lip 10, 2010 1:43 pm

podnies wozek do gory i zobacz co sie dzieje pod ta pokrywka

http://www.youtube.com/watch?v=TH4r71evEfo&translated=1

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: disci II- reduktor

Post autor: LR_Olek » sob lip 10, 2010 9:42 pm

Damian pisze:zęby w dyfrach, frezy na półosiach - na logikę wydawałoby się że to powinno iść na pierwszy ogień
ale to by musial przejechac chyba z 5 tys km


a tu przedmowca pewnei zrobil 200m i teraz lamentuje,bo gdzis na forum napisali,ze sie moze popsuc

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: disci II- reduktor

Post autor: LR_Olek » sob lip 10, 2010 9:44 pm

vip pisze:tylko za cholerę nie wiem jak się blokada mogła sama załączyć... Jest tylko wyjście na reduktorze... Przekręcałem w obie strony i kombinowałem ale nic się nie zmienia... W jaki sposób można ją rozpiąć?

zacznijmy od tego kto ja zapial...

dlaczego twierdzisz ze to blokada wydaje dzwiki a nie inny element auta?

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: disci II- reduktor

Post autor: sbb » sob lip 10, 2010 9:52 pm

LR_Olek pisze: dlaczego twierdzisz ze to blokada wydaje dzwiki a nie inny element auta?
bo mosty całe juz wymienił
walczy z tym reduktorem od miesięcy
na LK to juz serial ale i tam same gamonie i nikt nie potrafi pomóc
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: disci II- reduktor

Post autor: LR_Olek » sob lip 10, 2010 10:12 pm

sbb pisze:
LR_Olek pisze: dlaczego twierdzisz ze to blokada wydaje dzwiki a nie inny element auta?
bo mosty całe juz wymienił
walczy z tym reduktorem od miesięcy
na LK to juz serial ale i tam same gamonie i nikt nie potrafi pomóc
a nie mozna pojechac do warsztatu?

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

Re: disci II- reduktor

Post autor: vip » ndz lip 11, 2010 9:12 am

jutro auto ląduje w warsztacie...
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość