GAZFAN pisze:cij pisze:a mówili w tym Paryżu coś jak postępy w pracy nad defenderem?
Tak mówili... ale nie mogę nic powiedzieć.

płyta podłogowa T5, czyli Disco 4 i RRS
brak ramy
niezależne zawieszenie wszystkich kół
jako podstawowy silnik zmodyfikowany diesel 2,7V6
wersje nadwoziowe krótka (softop i hardtop), długa i pickup
podobno duże oczekiwania są w kierunku rynku USA, gdzie będzie oferowany z V8 (czyżby miał tam konkurować z FJ Cruiserem Toyoty?)
mam nadzieję, że nie będzie wyglądał tak
Gazfan, tera dementuj te ploty z angielskich forumów

Niestety mam brzydkie podejrzenie, że to będzie właśnie coś na kształt FJ Cruisera Toyoty. Więcej kasy zrobi się na "stylowym" fun-carze bazującym na legendzie, spełniającym wszystkie normy bezpieczeństwa, ekologii i posiadającym udogodnienia "na miarę XXI wieku" niż na aucie stricte użytkowym.
Jedno zasadnicze pytanie - czy defender MY2012 będzie autem, które będzie stawało do przetargów dla służb?
A może będzie tak, że stary model będzie produkowany jeszcze, tylko i wyłącznie na potrzeby służb?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR