Land - trochę pytań technicznych

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Zibi » ndz gru 12, 2010 5:51 pm

Panowie - proszę o pomoc w tłumaczeniu katalogu polibuszy do LR. Nie chce zrobić błędu.

1A N31649 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper
2A N31088 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower
3A N81650 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Diff
4A N81651 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Chassis
5A N81292 1 Front Urethane Bush Kit- Panhard Rod
6A N31649 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper
7A N31088 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower
8A N81652 1 Rear Urethane Bush Kit- Upper Trailing Arm
9A N81653 1 Rear Urethane Bush Kit- Low Trail Arm to Diff
10A N81654 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 16mm ID
11A N81655 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 20mm ID

Awatar użytkownika
Leonidas
 
 
Posty: 260
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 8:23 pm
Lokalizacja: Ścisłe centrum Polski

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Leonidas » ndz gru 12, 2010 7:54 pm

Ale O Co Chodzi...?
Może słownik online? zaryzykuj :)21

http://www.youtube.com/watch?v=rqgSRIzY ... re=related
P38A HSE 1995 V8 LPG oraz aprilia mojito 50

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Zibi » ndz gru 12, 2010 8:00 pm

a tam słownik, połowę rozumiem ale chciałbym dokładnie i bez błędu określić który polibusz do czego. Co by pózniej mnie landroverowcy nie urwali głowy.

Awatar użytkownika
Kolega Gajowy
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt paź 15, 2010 10:34 am
Lokalizacja: koniec swiata

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Kolega Gajowy » pn gru 13, 2010 9:08 am

Moze to troche pomoze :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: maruda » pn gru 13, 2010 2:44 pm

Zibi pisze:Panowie - proszę o pomoc w tłumaczeniu katalogu polibuszy do LR. Nie chce zrobić błędu.

1A N31649 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper przedni amor góra
2A N31088 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower przedni amor dół
3A N81650 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Diff wachacz przód od strony mostu
4A N81651 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Chassis wachacz przód od strony ramy
5A N81292 1 Front Urethane Bush Kit- Panhard Rod drążek poprzeczny ( Panhard) przód ?
6A N31649 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper tylny amor góra
7A N31088 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower tylny amor dół
8A N81652 1 Rear Urethane Bush Kit- Upper Trailing Arm
9A N81653 1 Rear Urethane Bush Kit- Low Trail Arm to Diff
10A N81654 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 16mm ID
11A N81655 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 20mm ID

tyle wiem

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Zibi » pn gru 13, 2010 3:22 pm

No to jest już coś.

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: gruszkin » pn gru 13, 2010 3:35 pm

reszta to stabilizatory? ale lepiej je wydupczyc :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Damian » pn gru 13, 2010 3:56 pm

gruszkin pisze:reszta to stabilizatory? ale lepiej je wydupczyc :)21
"trailing arm" to wahacz wleczony
"lower" to dolne
"upper" górny (jeden)

"diff" - mocowania do mostu
"chassis" - mocowania do ramy

wklejone przez Gajowego EPC odnosi się do D2, a tam jest inna konstrukcja zawieszenia
zwłaszcza z tyłu - inne są wahacze, nie ma sierżanta (upper trailing arm), nie ma miechów

Zestaw polibuszy autora postu jest pewnie do RRC, defa i D1
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Zibi » pn gru 13, 2010 8:10 pm

Doklądnie :)2 Czyli teraz juz mam komplet, wielkie dzięki.

kai
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pt lis 16, 2007 8:45 am

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: kai » pn gru 13, 2010 8:58 pm

Kolega Gajowy pisze:Moze to troche pomoze :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

pamietaj ze guma nr 15 na przednim (34 tyl ) zawieszeniu jest w chyba w 3 rozmiarach. ale nawet jakby ci przyslali nie ta co trzeba to w orginale kosztuje chyba cos kolo 3 euronow.
Kai

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Zibi » wt gru 14, 2010 6:06 pm

Ja nie zamawiam, tłumaczę po prostu katalog dla polskiej dystrybucji lovellsa.

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Flytier » wt gru 14, 2010 6:12 pm

Zibi pisze:Ja nie zamawiam, tłumaczę po prostu katalog dla polskiej dystrybucji lovellsa.
Tłumaczysz, powiadasz :wink: :)21 .

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Zibi » wt gru 14, 2010 6:35 pm

Wiem, ze to górnolotnie brzmi. :D Nie chcialem popełnić błędu więc liczyłem na pomoc braci LR.

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Flytier » wt gru 14, 2010 6:36 pm

Zibi pisze:Wiem, ze to górnolotnie brzmi. :D Nie chcialem popełnić błędu więc liczyłem na pomoc braci LR.
No i chyba jako jeden z nielicznych, nie zawiodłeś się :)21 .

Awatar użytkownika
0ff-road
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 11:25 am
Lokalizacja: Chojnice

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: 0ff-road » wt gru 14, 2010 8:39 pm

Witam temat jest "Land - trochę pytań technicznych"
więc się odważę:

1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1 i czy są różne przy różnych silnikach?

2.(Trochę głupie pytanie ale dla mnie ważne) W którą stronę (z pozycji kierowcy) kręcą się wały przedni i tylny, podczas jazdy do przodu?

Dziękuję bardzo za podpowiedzi.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: TRAWOLT » wt gru 14, 2010 8:44 pm

0ff-road pisze:1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1
tylny jest dwa razy szybszy od przedniego
ale nie pamiętam ile ma przedni :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Flytier » wt gru 14, 2010 8:51 pm

0ff-road pisze:Witam temat jest "Land - trochę pytań technicznych"
więc się odważę:

1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1 i czy są różne przy różnych silnikach?

2.(Trochę głupie pytanie ale dla mnie ważne) W którą stronę (z pozycji kierowcy) kręcą się wały przedni i tylny, podczas jazdy do przodu?

Dziękuję bardzo za podpowiedzi.
W tę samą :)21 .

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: gri74 » wt gru 14, 2010 8:52 pm

są takie same, w tdi i v8
zawsze w prawo
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
0ff-road
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 11:25 am
Lokalizacja: Chojnice

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: 0ff-road » wt gru 14, 2010 9:08 pm

Dziękuję bardzo, ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
Mosty bardzo tanie a i chyba bardzo mocne, tylko żeby pod innym reduktorem niż Land Rover chodziły.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: TRAWOLT » wt gru 14, 2010 9:49 pm

0ff-road pisze:ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Kolega Gajowy
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt paź 15, 2010 10:34 am
Lokalizacja: koniec swiata

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Kolega Gajowy » śr gru 15, 2010 8:00 am

zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego :roll: :D
Amerykanie robia to w Hummerze :lol: i dla tego to sie im dzieje :P :roll:

Obrazek

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 15, 2010 8:53 am

TRAWOLT pisze:
0ff-road pisze:ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego :roll: :D
wtedy byłby freelander jedynka.

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Damian » śr gru 15, 2010 11:01 am

0ff-road pisze:Mosty bardzo tanie a i chyba bardzo mocne
które? dwusatelitowe od D1? :o
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: TRAWOLT » śr gru 15, 2010 11:10 am

Kolega Gajowy pisze:[Amerykanie robia to w Hummerze :lol: i dla tego to sie im dzieje :P :roll:
ale u nich jest odwrotnie, tylny kręci się dwa razy wolniej, a nie szybciej :roll: :D
Damian pisze:które? dwusatelitowe od D1? :o
oj mosty nie są takie złe, gorzej z dyfrem itd. ale to zawsze można przełożyć :roll: :D


a tak wracając do pierwotnego pytania, to się zastanawiam po co dla przedniego amorka jest upper i lower i dwa różne numery katalogowe :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Land - trochę pytań technicznych

Post autor: Damian » śr gru 15, 2010 11:20 am

TRAWOLT pisze:
Kolega Gajowy pisze:
Damian pisze:które? dwusatelitowe od D1? :o
oj mosty nie są takie złe, gorzej z dyfrem itd. ale to zawsze można przełożyć :roll: :D
no półosie i przeguby są spoko, piasty tanie i proste
bo już same pochwy to gną się jak papier od byle korzenia :)21 - trzeba wszystko osłaniać
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości