Strona 1 z 2
Land - trochę pytań technicznych
: ndz gru 12, 2010 5:51 pm
autor: Zibi
Panowie - proszę o pomoc w tłumaczeniu katalogu polibuszy do LR. Nie chce zrobić błędu.
1A N31649 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper
2A N31088 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower
3A N81650 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Diff
4A N81651 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Chassis
5A N81292 1 Front Urethane Bush Kit- Panhard Rod
6A N31649 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper
7A N31088 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower
8A N81652 1 Rear Urethane Bush Kit- Upper Trailing Arm
9A N81653 1 Rear Urethane Bush Kit- Low Trail Arm to Diff
10A N81654 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 16mm ID
11A N81655 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 20mm ID
Re: Land - trochę pytań technicznych
: ndz gru 12, 2010 7:54 pm
autor: Leonidas
Re: Land - trochę pytań technicznych
: ndz gru 12, 2010 8:00 pm
autor: Zibi
a tam słownik, połowę rozumiem ale chciałbym dokładnie i bez błędu określić który polibusz do czego. Co by pózniej mnie landroverowcy nie urwali głowy.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: pn gru 13, 2010 9:08 am
autor: Kolega Gajowy
Re: Land - trochę pytań technicznych
: pn gru 13, 2010 2:44 pm
autor: maruda
Zibi pisze:Panowie - proszę o pomoc w tłumaczeniu katalogu polibuszy do LR. Nie chce zrobić błędu.
1A N31649 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper przedni amor góra
2A N31088 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower przedni amor dół
3A N81650 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Diff wachacz przód od strony mostu
4A N81651 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Chassis wachacz przód od strony ramy
5A N81292 1 Front Urethane Bush Kit- Panhard Rod drążek poprzeczny ( Panhard) przód ?
6A N31649 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper tylny amor góra
7A N31088 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower tylny amor dół
8A N81652 1 Rear Urethane Bush Kit- Upper Trailing Arm
9A N81653 1 Rear Urethane Bush Kit- Low Trail Arm to Diff
10A N81654 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 16mm ID
11A N81655 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 20mm ID
tyle wiem
Re: Land - trochę pytań technicznych
: pn gru 13, 2010 3:22 pm
autor: Zibi
No to jest już coś.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: pn gru 13, 2010 3:35 pm
autor: gruszkin
reszta to stabilizatory? ale lepiej je wydupczyc

Re: Land - trochę pytań technicznych
: pn gru 13, 2010 3:56 pm
autor: Damian
gruszkin pisze:reszta to stabilizatory? ale lepiej je wydupczyc

"trailing arm" to wahacz wleczony
"lower" to dolne
"upper" górny (jeden)
"diff" - mocowania do mostu
"chassis" - mocowania do ramy
wklejone przez Gajowego EPC odnosi się do D2, a tam jest inna konstrukcja zawieszenia
zwłaszcza z tyłu - inne są wahacze, nie ma sierżanta (upper trailing arm), nie ma miechów
Zestaw polibuszy autora postu jest pewnie do RRC, defa i D1
Re: Land - trochę pytań technicznych
: pn gru 13, 2010 8:10 pm
autor: Zibi
Doklądnie

Czyli teraz juz mam komplet, wielkie dzięki.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: pn gru 13, 2010 8:58 pm
autor: kai
pamietaj ze guma nr 15 na przednim (34 tyl ) zawieszeniu jest w chyba w 3 rozmiarach. ale nawet jakby ci przyslali nie ta co trzeba to w orginale kosztuje chyba cos kolo 3 euronow.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 6:06 pm
autor: Zibi
Ja nie zamawiam, tłumaczę po prostu katalog dla polskiej dystrybucji lovellsa.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 6:12 pm
autor: Flytier
Zibi pisze:Ja nie zamawiam, tłumaczę po prostu katalog dla polskiej dystrybucji lovellsa.
Tłumaczysz, powiadasz

.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 6:35 pm
autor: Zibi
Wiem, ze to górnolotnie brzmi.

Nie chcialem popełnić błędu więc liczyłem na pomoc braci LR.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 6:36 pm
autor: Flytier
Zibi pisze:Wiem, ze to górnolotnie brzmi.

Nie chcialem popełnić błędu więc liczyłem na pomoc braci LR.
No i chyba jako jeden z nielicznych, nie zawiodłeś się

.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 8:39 pm
autor: 0ff-road
Witam temat jest "Land - trochę pytań technicznych"
więc się odważę:
1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1 i czy są różne przy różnych silnikach?
2.(Trochę głupie pytanie ale dla mnie ważne) W którą stronę (z pozycji kierowcy) kręcą się wały przedni i tylny, podczas jazdy do przodu?
Dziękuję bardzo za podpowiedzi.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 8:44 pm
autor: TRAWOLT
0ff-road pisze:1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1
tylny jest dwa razy szybszy od przedniego
ale nie pamiętam ile ma przedni

Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 8:51 pm
autor: Flytier
0ff-road pisze:Witam temat jest "Land - trochę pytań technicznych"
więc się odważę:
1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1 i czy są różne przy różnych silnikach?
2.(Trochę głupie pytanie ale dla mnie ważne) W którą stronę (z pozycji kierowcy) kręcą się wały przedni i tylny, podczas jazdy do przodu?
Dziękuję bardzo za podpowiedzi.
W tę samą

.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 8:52 pm
autor: gri74
są takie same, w tdi i v8
zawsze w prawo
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 9:08 pm
autor: 0ff-road
Dziękuję bardzo, ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
Mosty bardzo tanie a i chyba bardzo mocne, tylko żeby pod innym reduktorem niż Land Rover chodziły.
Re: Land - trochę pytań technicznych
: wt gru 14, 2010 9:49 pm
autor: TRAWOLT
0ff-road pisze:ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego

Re: Land - trochę pytań technicznych
: śr gru 15, 2010 8:00 am
autor: Kolega Gajowy
Re: Land - trochę pytań technicznych
: śr gru 15, 2010 8:53 am
autor: czesław&jarząbek
TRAWOLT pisze:0ff-road pisze:ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego

wtedy byłby freelander jedynka.

Re: Land - trochę pytań technicznych
: śr gru 15, 2010 11:01 am
autor: Damian
0ff-road pisze:Mosty bardzo tanie a i chyba bardzo mocne
które? dwusatelitowe od D1?

Re: Land - trochę pytań technicznych
: śr gru 15, 2010 11:10 am
autor: TRAWOLT
Re: Land - trochę pytań technicznych
: śr gru 15, 2010 11:20 am
autor: Damian
TRAWOLT pisze:Kolega Gajowy pisze:
Damian pisze:które? dwusatelitowe od D1?

oj mosty nie są takie złe, gorzej z dyfrem itd. ale to zawsze można przełożyć
no półosie i przeguby są spoko, piasty tanie i proste
bo już same pochwy to gną się jak papier od byle korzenia

- trzeba wszystko osłaniać