Strona 1 z 2

Land - trochę pytań technicznych

: ndz gru 12, 2010 5:51 pm
autor: Zibi
Panowie - proszę o pomoc w tłumaczeniu katalogu polibuszy do LR. Nie chce zrobić błędu.

1A N31649 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper
2A N31088 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower
3A N81650 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Diff
4A N81651 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Chassis
5A N81292 1 Front Urethane Bush Kit- Panhard Rod
6A N31649 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper
7A N31088 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower
8A N81652 1 Rear Urethane Bush Kit- Upper Trailing Arm
9A N81653 1 Rear Urethane Bush Kit- Low Trail Arm to Diff
10A N81654 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 16mm ID
11A N81655 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 20mm ID

Re: Land - trochę pytań technicznych

: ndz gru 12, 2010 7:54 pm
autor: Leonidas
Ale O Co Chodzi...?
Może słownik online? zaryzykuj :)21

http://www.youtube.com/watch?v=rqgSRIzY ... re=related

Re: Land - trochę pytań technicznych

: ndz gru 12, 2010 8:00 pm
autor: Zibi
a tam słownik, połowę rozumiem ale chciałbym dokładnie i bez błędu określić który polibusz do czego. Co by pózniej mnie landroverowcy nie urwali głowy.

Re: Land - trochę pytań technicznych

: pn gru 13, 2010 9:08 am
autor: Kolega Gajowy
Moze to troche pomoze :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Land - trochę pytań technicznych

: pn gru 13, 2010 2:44 pm
autor: maruda
Zibi pisze:Panowie - proszę o pomoc w tłumaczeniu katalogu polibuszy do LR. Nie chce zrobić błędu.

1A N31649 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper przedni amor góra
2A N31088 1 Front Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower przedni amor dół
3A N81650 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Diff wachacz przód od strony mostu
4A N81651 1 Front Urethane Bush Kit- Radius Rod to Chassis wachacz przód od strony ramy
5A N81292 1 Front Urethane Bush Kit- Panhard Rod drążek poprzeczny ( Panhard) przód ?
6A N31649 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Upper tylny amor góra
7A N31088 1 Rear Urethane Bush Kit- Shock Absorber Lower tylny amor dół
8A N81652 1 Rear Urethane Bush Kit- Upper Trailing Arm
9A N81653 1 Rear Urethane Bush Kit- Low Trail Arm to Diff
10A N81654 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 16mm ID
11A N81655 1 Rear Bush Kit- Low Trail Arm to Chassis 20mm ID

tyle wiem

Re: Land - trochę pytań technicznych

: pn gru 13, 2010 3:22 pm
autor: Zibi
No to jest już coś.

Re: Land - trochę pytań technicznych

: pn gru 13, 2010 3:35 pm
autor: gruszkin
reszta to stabilizatory? ale lepiej je wydupczyc :)21

Re: Land - trochę pytań technicznych

: pn gru 13, 2010 3:56 pm
autor: Damian
gruszkin pisze:reszta to stabilizatory? ale lepiej je wydupczyc :)21
"trailing arm" to wahacz wleczony
"lower" to dolne
"upper" górny (jeden)

"diff" - mocowania do mostu
"chassis" - mocowania do ramy

wklejone przez Gajowego EPC odnosi się do D2, a tam jest inna konstrukcja zawieszenia
zwłaszcza z tyłu - inne są wahacze, nie ma sierżanta (upper trailing arm), nie ma miechów

Zestaw polibuszy autora postu jest pewnie do RRC, defa i D1

Re: Land - trochę pytań technicznych

: pn gru 13, 2010 8:10 pm
autor: Zibi
Doklądnie :)2 Czyli teraz juz mam komplet, wielkie dzięki.

Re: Land - trochę pytań technicznych

: pn gru 13, 2010 8:58 pm
autor: kai
Kolega Gajowy pisze:Moze to troche pomoze :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

pamietaj ze guma nr 15 na przednim (34 tyl ) zawieszeniu jest w chyba w 3 rozmiarach. ale nawet jakby ci przyslali nie ta co trzeba to w orginale kosztuje chyba cos kolo 3 euronow.

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 6:06 pm
autor: Zibi
Ja nie zamawiam, tłumaczę po prostu katalog dla polskiej dystrybucji lovellsa.

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 6:12 pm
autor: Flytier
Zibi pisze:Ja nie zamawiam, tłumaczę po prostu katalog dla polskiej dystrybucji lovellsa.
Tłumaczysz, powiadasz :wink: :)21 .

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 6:35 pm
autor: Zibi
Wiem, ze to górnolotnie brzmi. :D Nie chcialem popełnić błędu więc liczyłem na pomoc braci LR.

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 6:36 pm
autor: Flytier
Zibi pisze:Wiem, ze to górnolotnie brzmi. :D Nie chcialem popełnić błędu więc liczyłem na pomoc braci LR.
No i chyba jako jeden z nielicznych, nie zawiodłeś się :)21 .

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 8:39 pm
autor: 0ff-road
Witam temat jest "Land - trochę pytań technicznych"
więc się odważę:

1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1 i czy są różne przy różnych silnikach?

2.(Trochę głupie pytanie ale dla mnie ważne) W którą stronę (z pozycji kierowcy) kręcą się wały przedni i tylny, podczas jazdy do przodu?

Dziękuję bardzo za podpowiedzi.

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 8:44 pm
autor: TRAWOLT
0ff-road pisze:1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1
tylny jest dwa razy szybszy od przedniego
ale nie pamiętam ile ma przedni :roll: :D

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 8:51 pm
autor: Flytier
0ff-road pisze:Witam temat jest "Land - trochę pytań technicznych"
więc się odważę:

1.Jakie przełożenia mostów tylnego i przedniego ma Land Rover DISCOVERY 1 i czy są różne przy różnych silnikach?

2.(Trochę głupie pytanie ale dla mnie ważne) W którą stronę (z pozycji kierowcy) kręcą się wały przedni i tylny, podczas jazdy do przodu?

Dziękuję bardzo za podpowiedzi.
W tę samą :)21 .

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 8:52 pm
autor: gri74
są takie same, w tdi i v8
zawsze w prawo

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 9:08 pm
autor: 0ff-road
Dziękuję bardzo, ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
Mosty bardzo tanie a i chyba bardzo mocne, tylko żeby pod innym reduktorem niż Land Rover chodziły.

Re: Land - trochę pytań technicznych

: wt gru 14, 2010 9:49 pm
autor: TRAWOLT
0ff-road pisze:ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego :roll: :D

Re: Land - trochę pytań technicznych

: śr gru 15, 2010 8:00 am
autor: Kolega Gajowy
zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego :roll: :D
Amerykanie robia to w Hummerze :lol: i dla tego to sie im dzieje :P :roll:

Obrazek

Re: Land - trochę pytań technicznych

: śr gru 15, 2010 8:53 am
autor: czesław&jarząbek
TRAWOLT pisze:
0ff-road pisze:ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?
zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego :roll: :D
wtedy byłby freelander jedynka.

:)21

Re: Land - trochę pytań technicznych

: śr gru 15, 2010 11:01 am
autor: Damian
0ff-road pisze:Mosty bardzo tanie a i chyba bardzo mocne
które? dwusatelitowe od D1? :o

Re: Land - trochę pytań technicznych

: śr gru 15, 2010 11:10 am
autor: TRAWOLT
Kolega Gajowy pisze:[Amerykanie robia to w Hummerze :lol: i dla tego to sie im dzieje :P :roll:
ale u nich jest odwrotnie, tylny kręci się dwa razy wolniej, a nie szybciej :roll: :D
Damian pisze:które? dwusatelitowe od D1? :o
oj mosty nie są takie złe, gorzej z dyfrem itd. ale to zawsze można przełożyć :roll: :D


a tak wracając do pierwotnego pytania, to się zastanawiam po co dla przedniego amorka jest upper i lower i dwa różne numery katalogowe :roll: :D

Re: Land - trochę pytań technicznych

: śr gru 15, 2010 11:20 am
autor: Damian
TRAWOLT pisze:
Kolega Gajowy pisze:
Damian pisze:które? dwusatelitowe od D1? :o
oj mosty nie są takie złe, gorzej z dyfrem itd. ale to zawsze można przełożyć :roll: :D
no półosie i przeguby są spoko, piasty tanie i proste
bo już same pochwy to gną się jak papier od byle korzenia :)21 - trzeba wszystko osłaniać