Strona 1 z 1

EGR

: pt maja 13, 2011 8:28 pm
autor: BartekM
Proszę o radę. Zaślepienie EGR-a. Zaślepić go na ,,wejściu" od IC czy też na wejściu do kolektora? CO z zaworem wywalić go, co z przewodami - kostką wypiąć czy zostawić? Zafascynowany zyskaniem kolejnych milionów koni mechanicznych postanowiłem go zaślepotać :D Pozdrawiam

Re: EGR

: pt maja 13, 2011 8:58 pm
autor: Mick
Potrzebne Ci jest "to"
Obrazek
Jak juz bedziesz mial "to" w reku, bedziesz wiedzal co zaslepic :wink:

Re: EGR

: pt maja 13, 2011 10:21 pm
autor: palestyna
może ktoś ma jakąś praktykę w zaślepianiu EGR w DISCO 3 ?? ??

Re: EGR

: pt maja 13, 2011 10:36 pm
autor: janusz k160
Mam w patrolu-dopiero co zrobiona turbina z 0,7 zaczęła dmuchać do 1,1 :)21 Rewelacja. Rada-zaślepić i walić ekologię... :)21 Krowy i świnie bardziej zanieczyszczają planetę... :)21 ( o ludziach nie wspomnę...) :wink:
PS. Niesprawny EGR będzie Ci puszczał spaliny bokiem obniżając sprawność turbiny...

Re: EGR

: pt maja 13, 2011 11:26 pm
autor: palestyna
janusz k160 pisze: Rewelacja. Rada-zaślepić i walić ekologię... :)21

Na ekologie to akurat w ogóle nie zwracam uwagi bo to pic na wodę i fotomontaż :)21
chodzi mi tylko o to czy wystarczy zaślepić sam EGR czy jeszcze trzeba robić jakieś przeróbki ??

kiedyś miałem w210 220 D i wystarczyło odłączyć wężyk podciśnienia i już nie było EGR-a, moc wzrosła i przestał dymić oczywiście spalanie też spadło :)2

teraz mam nowszego CDI i tu już nie da rady zaślepić bo komp włącza awrie, są sądy które widzą niedopalone spaliny i AWARIA :)3


więc dla tego tak pytam czy jest tak prosto jak w starych mercedesach czy są już jakieś komplikację :roll:

Re: EGR

: pt maja 13, 2011 11:40 pm
autor: janusz k160
Ja mam GRa u mnie wzstarczylo zaslepic....karwa...klawiatura sorki