Przebudowa dyskoteki I do off road'u

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » wt mar 06, 2012 5:55 pm

Witam serdecznie,
Przeszukując forum nie napotkałem na zebrane gdzieś wskazówki dot. przeróbek do terenu...
Od czego zacząć żeby nie robić czegoś dwa razy lub zupełnie bez sensu.
Przebudowa a raczej poprawki usprawniające auto w terenie bez drastycznych rozwiązań typu usunięcie tyłu pojazdu, skracanie ramy itp. raczej przeprawowo-turystycznie po okolicy :)
Za wszystkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuję
Daniel

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pamejudd » wt mar 06, 2012 6:36 pm

Opony.


Pozniej zacznij jezdzic, bedziesz widzial czego potrzebujesz.
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Wojtek_W » wt mar 06, 2012 6:46 pm

Ja slyszalem,ze halgeny sa potrzebne. I ta... no.. lebiotka!
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » wt mar 06, 2012 6:47 pm

pamejudd pisze:Opony.


Pozniej zacznij jezdzic, bedziesz widzial czego potrzebujesz.
OK. Ale jakie żeby zaraz nie zmieniać ? Co z felgami ( oryginał czy coś przerabiać albo od razu zainwestować w inne ) ?
To wszystko jest od siebie bardzo zależne... !
Błotniki będą cięte... Z jakimi oponami 3,5 litrowy silniczek sobie radzi ( i jakie będą optymalne w terenie )- co dalej z napędami ... ? itp, itd. ?? !!
Ostatnio zmieniony wt mar 06, 2012 6:50 pm przez danyplus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: gruszkin » wt mar 06, 2012 6:50 pm

zwolnice
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pamejudd » wt mar 06, 2012 6:57 pm

danyplus pisze:
pamejudd pisze:Opony.


Pozniej zacznij jezdzic, bedziesz widzial czego potrzebujesz.
OK. Ale jakie żeby zaraz nie zmieniać ? Co z felgami ( oryginał czy coś przerabiać albo od razu zainwestować w inne ) ?
Zacznij od ATkow, zobaczysz czy ci wystarcza, czy nie. Standardowe felgi w disko - jak twierdzi wielu znajomych - robia dobrze.


Odpowiem z wlasnego doswiadczenia: zacznij po prostu jezdzic, a pozniej mysl o szpeju. Ja swoim ruszylem do Moldawii i Rumunii zaraz po zakupie, tylko na oponach AT i z prowizoryczna sypialnia. Dzieki temu dowiedzialem sie co w aucie lepiej zmienic, a co jest OK. Zaczynanie jazdy od wydawania zylionow na sprzet to zla fizolofia. Pamietaj zreszta ze naslabszym (albo najsilniejszym) elementem kazdego auta jest i tak lacznik miedzy kierownica i pedalami ;-)
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pojara90 » wt mar 06, 2012 7:02 pm

gruszkin pisze:zwolnice
Bardzo dobry pomysł, tylko co zrobić z kruchym dyfrem międzyosiowym. Miałem kiedyś w rękach jego resztki i byłem w szoku jak LR mógł wypuścić silnik 3,5l ( V8?) z takim badziewiem :o
Ropadał się przy 265/70R16 kopia simex, nie mówiąc już o mostach :)3 Teren zacny górzysty, ostre podjazdy :)21
W160
PajeroLong SS

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: gruszkin » wt mar 06, 2012 7:14 pm

aha :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pamejudd » wt mar 06, 2012 7:15 pm

pojara90 pisze:
gruszkin pisze:zwolnice
Bardzo dobry pomysł, tylko co zrobić z kruchym dyfrem międzyosiowym. Miałem kiedyś w rękach jego resztki i byłem w szoku jak LR mógł wypuścić silnik 3,5l ( V8?) z takim badziewiem :o
Ropadał się przy 265/70R16 kopia simex, nie mówiąc już o mostach :)3 Teren zacny górzysty, ostre podjazdy :)21
Zmieliles centralny dyfer? :o
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pojara90 » wt mar 06, 2012 7:19 pm

No raczej :)21 A konkretnie kolega , ja robiłem za pilota.
W160
PajeroLong SS

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: sbb » wt mar 06, 2012 7:19 pm

pamejudd pisze:
pojara90 pisze:
gruszkin pisze:zwolnice
Bardzo dobry pomysł, tylko co zrobić z kruchym dyfrem międzyosiowym. Miałem kiedyś w rękach jego resztki i byłem w szoku jak LR mógł wypuścić silnik 3,5l ( V8?) z takim badziewiem :o
Ropadał się przy 265/70R16 kopia simex, nie mówiąc już o mostach :)3 Teren zacny górzysty, ostre podjazdy :)21
Zmieliles centralny dyfer? :o
]
zdolny nie ? :)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

ginawa
Posty: 395
Rejestracja: pt gru 11, 2009 11:51 am
Lokalizacja: Wały Chrobrego

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: ginawa » wt mar 06, 2012 7:20 pm

przeca wiadomo ,że LT230 to są słabe reduktory
trzyseta jedna , dwa mechaniki

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pojara90 » wt mar 06, 2012 7:51 pm

W160
PajeroLong SS

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: jpi » wt mar 06, 2012 7:53 pm

lift 2"
opony 31"
koniec
zacząć jeździć
nic więcej nie potrzeba
tzn. od 5 lat nie potrzebuje :roll:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: sbb » wt mar 06, 2012 7:55 pm

jpi pisze:lift 2"
opony 31"
koniec
zacząć jeździć
nic więcej nie potrzeba
tzn. od 5 lat nie potrzebuje :roll:
a glizda ? co z glizdą ?
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: jpi » wt mar 06, 2012 8:36 pm

sbb pisze:
jpi pisze:lift 2"
opony 31"
koniec
zacząć jeździć
nic więcej nie potrzeba
tzn. od 5 lat nie potrzebuje :roll:
a glizda ? co z glizdą ?
glizda w extreme :)21
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: herflikd » wt mar 06, 2012 10:01 pm

discovery to sport utilyty vehicuł, nie nadaje sie do offrołdu
D2 TD5 Było

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pamejudd » wt mar 06, 2012 10:03 pm

herflikd pisze:discovery to sport utilyty vehicuł, nie nadaje sie do offrołdu
Ty juz wez kup wreszcie, a nie marudz :)21

Poligon zarasta :)21
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » śr mar 07, 2012 8:50 am

jpi pisze:
sbb pisze:
jpi pisze:lift 2"
opony 31"
koniec
zacząć jeździć
nic więcej nie potrzeba
tzn. od 5 lat nie potrzebuje :roll:
a glizda ? co z glizdą ?
glizda w extreme :)21
Co to jest " glizda " ??

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » śr mar 07, 2012 9:01 am

pojara90 pisze:
gruszkin pisze:zwolnice
Bardzo dobry pomysł, tylko co zrobić z kruchym dyfrem międzyosiowym. Miałem kiedyś w rękach jego resztki i byłem w szoku jak LR mógł wypuścić silnik 3,5l ( V8?) z takim badziewiem :o
Ropadał się przy 265/70R16 kopia simex, nie mówiąc już o mostach :)3 Teren zacny górzysty, ostre podjazdy :)21
W/g Ciebie za szerokie opony ? Kurdę, na takich radził by sobie chyba lepiej... ?! Poza tym wygląd :)

Do liftu sprężyny i amorki... czy coś jeszcze ?

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: GAZFAN » śr mar 07, 2012 9:06 am

Chcesz wyglądać czy jeździć?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » śr mar 07, 2012 9:16 am

gruszkin pisze:zwolnice
Reduktor nie wystarczy ?!
Czy zwolnice działają cały czas... ? To na dojazdach będzie lipa :(

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Wojtek_W » śr mar 07, 2012 9:18 am

Jak stoisz to nie. Inaczej caly czas chodza. No na dojazdach troche lipa. :)17
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pojara90 » śr mar 07, 2012 10:10 am

danyplus pisze:
pojara90 pisze:
gruszkin pisze:zwolnice
Bardzo dobry pomysł, tylko co zrobić z kruchym dyfrem międzyosiowym. Miałem kiedyś w rękach jego resztki i byłem w szoku jak LR mógł wypuścić silnik 3,5l ( V8?) z takim badziewiem :o
Ropadał się przy 265/70R16 kopia simex, nie mówiąc już o mostach :)3 Teren zacny górzysty, ostre podjazdy :)21
W/g Ciebie za szerokie opony ? Kurdę, na takich radził by sobie chyba lepiej... ?! Poza tym wygląd :)

Do liftu sprężyny i amorki... czy coś jeszcze ?
Rozmiar opon jest OK 265/70 to coś około 31x10.5 tak że :)2 Opisałem extremalny przykład ze swojego ogródka, tak że potraktuj to bardziej jako info i nie zrażaj się do tego auta :)21 Jak założysz mniej agresywne opony i nie będziesz się kierował "prawem buta" to będziesz Pan zadowolony :)2 :)21
W160
PajeroLong SS

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: gruszkin » śr mar 07, 2012 10:19 am

przecież jaja sobie robiłem z tymi zwolnicami :)21
chcesz auto do extremu kup sobie parcha.
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość