reduktor w TD5

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

leszek torbicki

reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » sob cze 09, 2012 10:26 pm

może mi ktoś wyjaśnić po co w tym reduktorze są dwa otwory kontrolne wlewu oleju bo według książki serwisowej ma być 2,1l oleju , po odkręceniu pierwszego wlewa się około 1,5l ,a na drugim z lewej strony-klucz 22, wchodzi chyba ze 4l

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: reduktor w TD5

Post autor: gri74 » sob cze 09, 2012 11:02 pm

bo nie ma dwóch
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

leszek torbicki

Re: reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » sob cze 09, 2012 11:07 pm

jak nie ma jak są

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Re: reduktor w TD5

Post autor: suzus » sob cze 09, 2012 11:10 pm

wlewaj z prawej i się nie kłuć :)21 :)21 :)21
landwarsztat
" i tak warto żyć"

leszek torbicki

Re: reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » sob cze 09, 2012 11:12 pm

jeden jest na krawędzi obudowy ręcznego ,korek taki sam jak spustowy , a drugi tak jak pisałem , po lewej śruba na klucz 22

leszek torbicki

Re: reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » sob cze 09, 2012 11:15 pm

a te 2.1l to tak ma być , bo książka moja po italiańsku

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: reduktor w TD5

Post autor: selim » ndz cze 10, 2012 9:02 am

lej tak ...co by Ci 5l nie weszło
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor w TD5

Post autor: Salata123 » pn cze 11, 2012 8:56 am

ten z lewej strony to tzw. multi-cap oil.

Lejesz do skrzyni i reduktora jednocześnie.

Widocznie masz wersję dakakarową :)2

W 1999r Arthur Conan Doyle opatentował i wprowadził na taśmę produkcyjną obudowę z dwoma korkami i funkcją multi-cap oil. Zresztą poczytaj sobie w przyklejonym temacie o historii landrowera, nawet tam jest to opisane jako rewolucyjne rozwiązanie, które miało dać niebagatelna przewagę nad samochodami mitsubishi, gdzie olej nalewano klasycznie, Czyli dwa razy dłużej niż przy wykorzystaniu multi-cap oil. Szkoda, że start disco II w rajdzie dakar nie doszedł do skutku :-(

Zresztą jak poszukasz w angielskiej encyklopedii lr`a to znajdziesz jeszcze wiele uzasadnień dla multi-cap oil!

np.

Obrazek
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

leszek torbicki

Re: reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » pn cze 11, 2012 9:25 am

to znaczy że w skrzyni i w reduktorze jest ten sam olej

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor w TD5

Post autor: Koro » pn cze 11, 2012 11:00 am

Salata123 pisze:ten z lewej strony to tzw. multi-cap oil.

Lejesz do skrzyni i reduktora jednocześnie.

Widocznie masz wersję dakakarową :)2

W 1999r Arthur Conan Doyle opatentował (...)
Sir... Mój drogi... Ten pan do Sir 8)

:)21 :)2

leszek torbicki

Re: reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » pn cze 11, 2012 12:00 pm

dalej nie wiem czy ten Sir to udoskonalił czy raczej bardziej namotał ,po południu sprawdzę czy lejąc olej tym multi -cap olej leci tylko do reduktora czy razem do skrzyni i reduktora

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor w TD5

Post autor: Salata123 » pn cze 11, 2012 12:14 pm

Sprawdź po vinie w serwisie czy na 100 procent masz multicap. Inaczej popadniesz w niepotrzebne koszty...
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: reduktor w TD5

Post autor: selim » pn cze 11, 2012 1:33 pm

lejesz tym od góry
poziom sprawdzasz tym od wału
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

leszek torbicki

Re: reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » pn cze 11, 2012 6:00 pm

dobra lejesz tym od góry a jak jest ten multi to leci też do skrzyni ,a skrzynia potrzebuje mtefa

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor w TD5

Post autor: Salata123 » pn cze 11, 2012 6:53 pm

napisz już, że żartujesz...
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

leszek torbicki

Re: reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » pn cze 11, 2012 7:56 pm

Salata123 idź się w niedzielę pomodlić o to żebyśmy się nie spotkali kiedyś w terenie :)11

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor w TD5

Post autor: Salata123 » pn cze 11, 2012 8:33 pm

A ja mam nadzieje jednak, że się kiedyś spotkamy,

opanujesz zielone jajo i dojedziesz :)21

ps. co w aso powiedzieli? :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

leszek torbicki

Re: reduktor w TD5

Post autor: leszek torbicki » pn cze 11, 2012 8:57 pm

już wiem czemu nikt nie lubi warszawiaków

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: reduktor w TD5

Post autor: selim » pn cze 11, 2012 8:57 pm

wprawdzie to angol ...ale nie mini-moris :)21
i, nie ma obiegu połączonego ..hehe
w chuja Cię robią i dobrze się przy tym bawią
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor w TD5

Post autor: Salata123 » pn cze 11, 2012 9:03 pm

leszek torbicki pisze:już wiem czemu nikt nie lubi warszawiaków
Czemu? czemu? Chętnie posłucham :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: reduktor w TD5

Post autor: dikson17 » pn cze 11, 2012 9:09 pm

Multikap ojl :lol:

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor w TD5

Post autor: Koro » pn cze 11, 2012 9:58 pm

Sałat...
skąd miałes ten wykres??? :)21

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor w TD5

Post autor: Salata123 » pn cze 11, 2012 10:17 pm

Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
borkows
Posty: 485
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:20 am
Lokalizacja: Warszawa/Żabia Wola

Re: reduktor w TD5

Post autor: borkows » wt cze 12, 2012 7:03 am

selim pisze:(...)
w chuja Cię robią i dobrze się przy tym bawią
się zastanawiałem kto pierwszy się złamie :)21 i powie prawdę ... myślałem, że w merytoryczną dyskusję na temat multikapoil włączy się jeszcze @czesław ... :)21 temat zostanie pociągnięty na dwie/ trzy strony, zostanie rozpisana teoria dlaczego jest to lepsze rozwiązanie niż w tujotach etc ..... :)21 :)21
Disco TD5 '01 +lift [jego]
SALLAAA [jej]

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Re: reduktor w TD5

Post autor: suzus » wt cze 12, 2012 7:22 pm

jak nie masz pojęcia to auto
do jakiegoś rzemieślnika wstaw
landwarsztat
" i tak warto żyć"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość