

Ponieważ nie bardzo lubię jechać do warsztatu

I tak pomyślałem, ze może to być ciekawe dla tych co tez lubią przy swoich maszynach się pobawić i dla tego tych parę zdjęć

Po tygodniu przyszły nowe styki prosto z UK.

Najpierw odłączenie akumulatora, jeżeli o tym się zapomni to trzeba być przygotowanym na fajerwerki pod samochodem
Widok od góry, jak widać nie ma szans dojść z tej strony

Najpierw odpiąłem elektryczne połączenia

Rozrusznik trzyma się na dwóch śrubach i jednej nakrętce. Nakrętkę odkręcamy kluczem 15 a śruby 13.

Zacząłem od nakrętki bo jej nie widać. Zakładamy klucz 15 na 6inch przedłużkę I na macanego zakładamy na nakrętkę. Teraz dopiero zakradamy grzechotkę. Odkręca się bez problemów

Dwie śruby bardziej się stawiały ale tez da się je odkręcić. Trzeba tez odkręcić, lub przy najmniej poluzować uchwyt trzymający dwie rurki.
Wyjęty rozrusznik

Po odkręceniu dekielka widać przypalone styki


Nowe błyszczące styki


Zakładanie – odwrotnie do zdejmowania, podłączyć akumulator i mój rozrusznik kręci jak nowy

