Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: jarekstryszawa » czw lis 08, 2012 7:06 pm

Jak w temacie- topic na elektrodzie, dzisiaj taki dialog:

Wymieniam właśnie silnik 2.7 V6 w discovery3. Kur**** pozdrowienia dla konstruktorów. Dodam że nie zdejmowałem budy a motor już na palecie :d


kortyleski napisał:
nie zdejmowałem budy a motor już na palecie
Co to znaczy?


qoompel napisał:
kortyleski napisał:
nie zdejmowałem budy a motor już na palecie
Co to znaczy?

Serwis zaleca podnieść nadwozie z ramy a później targać motor.


kortyleski napisał:
Serwis zaleca podnieść nadwozie z ramy a później targać motor
Co za ciekawa konstrukcja

Przecież to normalka w wielu autach terenowych.

Chyba wszystkie ciężarówki i sporo dostawczych - czyli to co ma nadwozie osadzone na ramie.

:o
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: czesław&jarząbek » czw lis 08, 2012 9:17 pm

ale jak brzmi pytanie, hę?

zdejmowanie nadwozia w d3/4/rrs jest normalną czynnością serwisową. należałoby się natomiast zastanowić jakiej klasy matolstwo eksploatacyjne jest potrzebne by ten silnik zakatowować... :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: jarekstryszawa » czw lis 08, 2012 9:22 pm

Poważnie?
Zdejmować budę do wyciągnięcia silnika?
Myślałem, że wyjęcie motoru bez uprzedniego zdjęcia nadwozia to nie jest jakieś szczególne osiągnięcie, a tu masz babo placek.
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: jarekstryszawa » czw lis 08, 2012 9:27 pm

Pełny tytuł tematu na elektrodzie: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście w samochodzie?

Pytania to ja zasadniczo nie mam, ten wątek na elektrodzie śledzę bo rozmaite ciekawe wynurzenia i przemyślenia tam znajduję.
Rzeczony dialog się mię akurat z naszym forumem skojarzony wydał.

I Czesław mnie zaskoczył :)21
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: czesław&jarząbek » czw lis 08, 2012 9:28 pm

oficjalnie nadwozie zdejmuje się nawet do wymiany rozrządu.
żadne ajwaj.

nawet w nysie producent zalecał zdjęcie nadwozia by silnik wydostać. oczywiście dawało się bez. w trójce też sie da. tylko po co?
skoro nadwozie łatwiej...
#noichuj

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Wojtek_W » czw lis 08, 2012 10:45 pm

Bude do rozrzadu? :)9
W Ałdi TDI 3.0 ostatnio znajomy walczyl z rozdzadem, ostra balanga sie skonczylo. :)21

Ale LR? :)9


Ta marka nie przestaje mnie zadziwiac :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Wowos » czw lis 08, 2012 10:58 pm

Ale olej da się zmienić z budą na miejscu ?? :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: bert » czw lis 08, 2012 11:21 pm

dyfer w "salsberym" ;)
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: gebels » czw lis 08, 2012 11:40 pm

nie wiem co was tak dziwi w wielu osobówkach do wymiany rozrzadu czy innych rzeczy trzeba targać motor, tu bude w czym problem ? :roll:
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Jerry » czw lis 08, 2012 11:43 pm

Żarówkę w Passacie :)21
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Wojtek_W » czw lis 08, 2012 11:44 pm

gebels pisze:nie wiem co was tak dziwi w wielu osobówkach do wymiany rozrzadu czy innych rzeczy trzeba targać motor, tu bude w czym problem ? :roll:
No w ilu osobowkach do rozrzadu trzeba motur targac?

Kilka sie pewnie znajdzie na kilkaset (kilka tysiecy?) modeli.
To masz jakis procent smieszny. To nie jest normalne.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: gri74 » pt lis 09, 2012 12:00 am

ale za to dużo szybsze i wygodniejsze
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Wojtek_W » pt lis 09, 2012 12:05 am

Grzesiu...

No chcesz mi powidziec, ze sciaganie budy czy wyciaganie silnika do zmiany rozrzadu jest szybsze/wygodniejsze niz zmiana "na aucie" jak w pierwszym lepszym Peżocie (o Patrolu juz nie wspomne nawet :)21 ) ?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: chera » pt lis 09, 2012 12:17 am

Wojtek_W pisze:Bude do rozrzadu? :)9
W Ałdi TDI 3.0 ostatnio znajomy walczyl z rozdzadem, ostra balanga sie skonczylo. :)21
Procedura serwisowa przewiduje demontaż zespołu napędowego... :)21
Zabawię się w jasnowidza... Próbował usunąć grzechot łańcucha przy odpalaniu a symbol silnika to BMK... :)21

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Wojtek_W » pt lis 09, 2012 12:22 am

Mechanik nic nie probowal.
O ile wiem :)21

Symbolu nie znam, ale cos tam grzechotalo i nagle auto przestalo gzechotac i stanelo :)21
Oczywiscie swiezo sprowadzone z Niemcow z przbiegiem 184 tys. :)21


Ten mechanik (i moj serdeczny kolega) jest niespotykanie spokojnym czlowiekiem, ale tylu *urw i *ujow to nie slyszalem z jego ust jak zyje. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: gri74 » pt lis 09, 2012 12:23 am

Wojtek_W pisze:Grzesiu...

No chcesz mi powidziec, ze sciaganie budy czy wyciaganie silnika do zmiany rozrzadu jest szybsze/wygodniejsze niz zmiana "na aucie" jak w pierwszym lepszym Peżocie (o Patrolu juz nie wspomne nawet :)21 ) ?

tak, ale to chyba nie jest dziwne ... nie należy porównywać różnych samochodów, każdy jest inny i ma inne rozwiązania, jedne proste inne bardziej skomplikowane

a zdjęcie nadwozia w d3 trwa dla kogoś kto się zna .... :wink:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: chera » pt lis 09, 2012 12:29 am

Wojtek_W pisze:Mechanik nic nie probowal.
O ile wiem :)21

Symbolu nie znam, ale cos tam grzechotalo i nagle auto przestalo gzechotac i stanelo :)21
Oczywiscie swiezo sprowadzone z Niemcow z przbiegiem 184 tys. :)21


Ten mechanik (i moj serdeczny kolega) jest niespotykanie spokojnym czlowiekiem, ale tylu *urw i *ujow to nie slyszalem z jego ust jak zyje. :)21
Aha... :)21

Rozumiem, że to 184 to liczone od 250... :)21 W takim mniej wiecej momencie grzechotniki umierają... :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: N2O » pt lis 09, 2012 12:55 am

Wojtek_W pisze:
gebels pisze:nie wiem co was tak dziwi w wielu osobówkach do wymiany rozrzadu czy innych rzeczy trzeba targać motor, tu bude w czym problem ? :roll:
No w ilu osobowkach do rozrzadu trzeba motur targac?

Kilka sie pewnie znajdzie na kilkaset (kilka tysiecy?) modeli.
To masz jakis procent smieszny. To nie jest normalne.
Ponoć są takie samochody gdzie do regulacji luzów zaworowych trzeba targać silnik.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Piccolo_Jr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 14, 2008 1:31 pm

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Piccolo_Jr » pt lis 09, 2012 2:02 am

Forester turbo 2002-2005 :wink: ??

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Damian » pt lis 09, 2012 11:01 am

czesław&jarząbek pisze:należałoby się natomiast zastanowić jakiej klasy matolstwo eksploatacyjne jest potrzebne by ten silnik zakatowować... :)21

akurat na tamtym forumie toczyła się dyskusja na temat tych silników
ja słyszałem, że tam jest błąd konstrukcyjny - miszcze z PSA tak odchudzali ten silnik, że chyba przesadzili
wał korbowy jest zbyt lekki i przez to pęka lub obraca panewkę

w citroenach i peżotach usterka coraz częstsza, a jak widać D3 również wypływają z takimi awariami
tu ktoś na elektrodzie, kilka dni temu ktoś na LS...
a na difloku w UK przypadków widziałem sporo
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: GAZFAN » pt lis 09, 2012 11:16 am

jarekstryszawa pisze:Jak w temacie- topic na elektrodzie, dzisiaj taki dialog:

Wymieniam właśnie silnik 2.7 V6 w discovery3. Kur**** pozdrowienia dla konstruktorów. Dodam że nie zdejmowałem budy a motor już na palecie :d


kortyleski napisał:
nie zdejmowałem budy a motor już na palecie
Co to znaczy?


qoompel napisał:
kortyleski napisał:
nie zdejmowałem budy a motor już na palecie
Co to znaczy?

Serwis zaleca podnieść nadwozie z ramy a później targać motor.


kortyleski napisał:
Serwis zaleca podnieść nadwozie z ramy a później targać motor
Co za ciekawa konstrukcja

Przecież to normalka w wielu autach terenowych.

Chyba wszystkie ciężarówki i sporo dostawczych - czyli to co ma nadwozie osadzone na ramie.

:o
Zdjęcie budo to 3h. bez ciśnienia, bez stresu...
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
cordoba_2004
 
 
Posty: 3166
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
Lokalizacja: Radłów Tarnów

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: cordoba_2004 » pt lis 09, 2012 11:47 am

i po cóż tu pisać taki temat jak tu nikt nic sam nie wymieniał może prócz żarówki
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 09, 2012 12:15 pm

wał korbowy jest za lekki i obraca panewkę...ok

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Damian » pt lis 09, 2012 12:26 pm

czepiasz się ;)

coś jest na rzeczy.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: GAZFAN » pt lis 09, 2012 12:36 pm

czesław&jarząbek pisze:wał korbowy jest za lekki i obraca panewkę...ok

:)21
Każdy lekki wał tak wpływa na panewkę.. nie wiedziałeś ? :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości