Żubroraba Wrażenia

czyli rajdy ze ściganiem i próbami przejazdu

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt kwie 25, 2006 9:55 pm

wymienie twoją kamizelkę na zdjęcia :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Mały Staś
Posty: 366
Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
Lokalizacja: KBR

Post autor: Mały Staś » wt kwie 25, 2006 10:02 pm

mudder pisze:wymienie twoją kamizelkę na zdjęcia :lol:
To niesprawiedliwe ,bo i to i to jest moje :)21
A dostanie mi sie bo gdzieś kiedyś wyczytałem ,że to zaśmiecanie forum czy coś takiego.
...

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt kwie 25, 2006 10:17 pm

ee tam przecież wszędzie wklejają :o w każdym temacie :o
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
GUTMAN
Posty: 518
Rejestracja: wt lis 08, 2005 8:24 pm
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Post autor: GUTMAN » wt kwie 25, 2006 10:35 pm

Zibi pisze: Chodziło mi o stosowanie np. obcego samochodu i pomocy dwóch osób oraz tirfora podczas próby i jeszcze tłumaczenie sędziego, że to nie jest obca pomoc ani też techniczna bo to jest siła mięsni.
Jak widzę, Koledze nie za bardzo przypadła do gustu próba pokonania PP przy pomocy tirfora.... Otóż na dotychczasowych imprezach organizowanych w naszym regionie - zarówno turystyczno-sportowych jak i przeprawowych - dopuszczana była pomoc wymagająca użycia mięśni ludzkich. Nie było problemów gdy używało się np. hi-lifta lub tirfora do podciągnięcia auta na podjeździe czy gdziekolwiek indziej, gdyż wiązało się to z niemałym wysiłkiem fizycznym załogi, z użyciem siły mięśni ludzkich. Podobnie było i na tym rajdzie, gdzie tirfor robi bardzo podobną robtę jak i lift, z tym tylko, że trochę szybciej. Tirfor nie jest maszynką typu wyciągarka, kto nie używał, to zapraszam, warto zobaczyć jak bardzo jest to "mechaniczna" pomoc... :lol: Obcy samochód służył tylko do uwiązania się, sprawiał funkcję niczego innego jak tylko załóżmy drzewa.
Próba NIE została zaliczona, gdyż nie zmieściliśmy się w czasie i sił brakło. :-?
Przed użyciem sprzętu konsultacje były prowadzone i na nocnym odcinku i w dzień, z Panią Komandor rajdu i Sędziami, aby uniknąć jakichkolwiek nieporozumień, chcieliśmy być pewni, że wszystko będzie zgodnie z regulaminem. To tylko tak w ramach wyjaśnień....
Test tirfora został zrobiony, ale trzeba by mieć Pudzianowskiego w załodze i pół dnia na wyciągnięcie auta z takiego bagna... :lol: W takim bagienku szkoda go nawet rozkładać :o


Ogólnie rajd świetny, choć PP miejscami extremalne :) Oby tak dalej. Szkoda, że ten poligon w Borku nie był włączony do rajdu,ciekawie tam było :)
Ostatnio zmieniony śr kwie 26, 2006 7:34 am przez GUTMAN, łącznie zmieniany 1 raz.
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)
;)

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr kwie 26, 2006 7:21 am

mudder pisze:
s3R pisze:było całkiem nice.
szkoda jednak że to czy przejechało sie próbe zależało głównie od tego czy jechało się na samym początku. (wyjątek super próba)
Świetny odcinek tzw Twawersy. :)2
No i przydało by się czasem mniej ciśnienia... panom z dużych uzbrojonych samochodów...
Tu się z tobą nie zgodzę, cały piątek jechaliśmy na szarym końcu zaraz przed ciężarówkami i wcale nie było tragedii w sobote pkp19 i super próbe jechaliśmy po ostaszewskim było ciężko ale daliśmy radę te potrójną próbę przejazdu w sobote robiliśmy po patrlolach też dało się przejechać wystarczyło pomyśleć :P
W piątek chodzilo mi o PP. z których 2 zostały odwołane.dlaczego ? bo nikt by już po nich nie przejechał... nawet koledzy z GRów stwierdzili że to nie na ich samochody :) a super próba jak pisałem była jak najbardziej OK . do zrobienia.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr kwie 26, 2006 10:42 am

A od kiedy do Gr-y są wyznacznikami dzielności ternowej :o skoro zostały odwołane to po co cała dyskusja przecież ich nie jechałeś a były nie przejezdne bo w tygodniu dolało proste nie widzę problemu :D
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr kwie 26, 2006 12:23 pm

chwila. ja nie mówilem nic o problemach.
rzecz w tym że szkoda że trrzeba było odwołać te PP. byłby ciekawiej gdyby wszystkie samochody mogły spóbować przez co byłoby więcej miejsc gdzie można zyskać lub stracić.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr kwie 26, 2006 12:37 pm

myślę że jak by rozegrano te dwie pp to do rana byśmy się z nimi męczyli swoją drogą też miałem chętke się z nimi zmierzyć :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Post autor: Zibi » śr kwie 26, 2006 2:12 pm

ok Gutman ok, może i się mylę, zwracam honor. TYlko faktycznie to regulamin został trochę źle napisany, np. nie wynika z niego, że nie wolno użyć własnej wyciągarki,

Próba przejazdu (PP)

· obowiązuje przejazd pomiędzy bramką początkową i końcową

· limit czasu – 5 minut

· przekroczenie limitu czasu, obca pomoc mechaniczna = Taryfa (dopuszczona jest pomoc siły mięśni ludzkich)
· Taryfa w PP = 40 pkt

· Strącenie bramki = 20 pkt

· Rezygnacja z podjęcia PP = 60 pkt


pisze tylko o obcej pomocy mechanicznej, nic o np własnej wyciągarce. Ale spoko, było fajnie i grunt że auto w miarę całe wróciło.

Awatar użytkownika
GUTMAN
Posty: 518
Rejestracja: wt lis 08, 2005 8:24 pm
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Post autor: GUTMAN » śr kwie 26, 2006 4:04 pm

Pewnie! rajd pierwsza klasa, generalnie podoba mi się zasada, że na trasie rajdu można używać wyciągarki, z wyjątkiem PP. Dobra rzecz, bo trasa sie tak nie korkuje, każdy sobie radzi jak może, a jak ktoś nie ma podciągacza, to i tak mu przecież inni pomogą. Na niektórych imprezach plombują wyciągarki i jest kategoryczny zakaz ich używania. To moim zdaniem troche komplikuje sprawę. Ale tutaj było gitara :)
No i rację masz z tą własną wyciagarką - na dobrą sprawę można sie było kłócić do upadłego :P Choć i tak ostateczny głos ma organizator :o

Nasze też w całości wróciło (i to nawet samo!!), choć hamować już od piątkowej nocy za skurczybyka nie chciało!
:D :D :D
Teraz z niecierpliwością czekamy na lipcową edycję, ciekawe jak będzie...
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)
;)

Marzenka_zubrowka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 38
Rejestracja: pn paź 18, 2004 8:04 am
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marzenka_zubrowka » śr kwie 26, 2006 4:06 pm

Dlatego koniec ciśnieniowania najważniejsze ,że ja się z wami dobrze bawiłam i mam nadzieję ,że wy z nami . Każda uwaga jest dla mnie cenna na przyszłość . wyciągnęłam wnioski z błędów i mam nadzieję ,że ich przy następnym razie nie popełnię przynajmniej tych samych . Zapraszam w lipcu mam nadzieję ,ze w tym samym gronie znowu się spotkamy . :D

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 27, 2006 10:12 am

GUTMAN pisze:Pewnie! rajd pierwsza klasa, generalnie podoba mi się zasada, że na trasie rajdu można używać wyciągarki, z wyjątkiem PP. Dobra rzecz, bo trasa sie tak nie korkuje, każdy sobie radzi jak może, a jak ktoś nie ma podciągacza, to i tak mu przecież inni pomogą. Na niektórych imprezach plombują wyciągarki i jest kategoryczny zakaz ich używania. To moim zdaniem troche komplikuje sprawę. Ale tutaj było gitara :)
No i rację masz z tą własną wyciagarką - na dobrą sprawę można sie było kłócić do upadłego :P Choć i tak ostateczny głos ma organizator :o

Nasze też w całości wróciło (i to nawet samo!!), choć hamować już od piątkowej nocy za skurczybyka nie chciało!
:D :D :D
Teraz z niecierpliwością czekamy na lipcową edycję, ciekawe jak będzie...
A gdzieś ty tej wyciągarki musiał używać :o wg. mnie to akurat powinno być tak że używanie wyciągarek powinno być zabronione żeby wszyscy mieli równe szanse albo stworzyć osobną klasędla aut z wyciągarkami
uważam że w trakcie tego rajdu wyciągarka była zupełnie zbędna :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Post autor: Zibi » czw kwie 27, 2006 10:35 am

No generalnie tak, były zbędne bo PKP były dośc słabe, drugiego dnia w sumie pilot czuł się jak na poczcie przybijając stempelki pewnie szybciej niż niejedna urzędniczka. Powinny być mimo wszystko troszkę trudniejsze albo osobne PKP dla ekstremu. No bo popatrzcie na wyniki - z tymi samymi punktami w ekstremie czy jak kto woli sportej byłbym wyżej niż w turystyku !!!. Trzeba by to rozdzielić, np PKP sportowej powinny być wyżej, dalej w błocie itd. Choć w sumie dobrze się mówi ( pisze) na odległosc a przygotowanie tej trasy, wyznaczenie itd tez kosztowało niemało pracy i wysiłku i za to Wam chwała żubry !!! (i nie podlizuję się, bo niestety na drugiej edycji nie bedę bo mam wyjazd!!)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 27, 2006 11:15 am

znam te tereny z drugiego dnia i wiem że jak by choć trochę popadało to by już tak łatwo niebyło :D ale kto może przewidzieć pogodę :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Marzenka_zubrowka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 38
Rejestracja: pn paź 18, 2004 8:04 am
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marzenka_zubrowka » czw kwie 27, 2006 4:30 pm

Zybi już tłumaczyłam odnośnie stempli pocztowych jak to ładnie nazwałes , że szamanem od pogody nie jestem i faktycznie gdyby popadało to w tych miejscach byście się nie żle napocili . A co do drugiej edycji to co mnie straszyłeś tańcami jak nie bedziesz. Typowy z ciebie facet naobiecywać i słowa nie dotrzymać :D

Awatar użytkownika
GUTMAN
Posty: 518
Rejestracja: wt lis 08, 2005 8:24 pm
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Post autor: GUTMAN » czw kwie 27, 2006 6:16 pm

mudder pisze:
A gdzieś ty tej wyciągarki musiał używać :o wg. mnie to akurat powinno być tak że używanie wyciągarek powinno być zabronione żeby wszyscy mieli równe szanse albo stworzyć osobną klasę dla aut z wyciągarkami
uważam że w trakcie tego rajdu wyciągarka była zupełnie zbędna :)2
te, filozof!!!!! ja wiem, że wyciągarka zbędna była, fakt, chyba jej nie używaliśmy, oprócz niedzieli, gdzie i tak patrola ściągaliśmy do fosy i trzeba było auto do tyłu targać. Ale było dużo aut, które się albo same wyciągały albo wyciągały je inne auta wyciągarkami. To znacznie przyspiesza przejazdy i w newralgicznych punktach trasa się mniej blokuje. I to tylko o to chodzi :) A trase ofkors szło przejechać bez wyciągareczki, sie wie!
Ty, no i nie sadź tyle tych klas, bo za niedługo pojedziem w klasie "elektrycny wentilator/strzelający most" :)23

Wy pojedziecie w kalsie "pyr pyr, silnik na dotarciu" :P
ps. waryjoty, Panie, waryjoty jesteście :)2
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)
;)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 27, 2006 6:36 pm

spoko silnik dotarty jestem pod wrażeniem jego "mocy" :)2 a najszybciej to nie wyciągarkami wyciągali tylko ciężarówkami :P

jak widać technika pamparampam się opłaciła :)21

p.s. Waryjoty to są nasi koledzy z Małego Wiśnicza skończyli rajd na 3 kołach :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Plaskacz
 
 
Posty: 139
Rejestracja: śr paź 12, 2005 5:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Plaskacz » czw kwie 27, 2006 6:46 pm

mudder pisze:spoko silnik dotarty jestem pod wrażeniem jego "mocy" :)2 a najszybciej to nie wyciągarkami wyciągali tylko ciężarówkami :P

jak widać technika pamparampam się opłaciła :)21

p.s. Waryjoty to są nasi koledzy z Małego Wiśnicza skończyli rajd na 3 kołach :)21
Dobrze że wam się udalo dotrzeć :D I że wody wam nie wzioł przy prubie z PKP - dużo jej nie brakowało do filtra
Muscell 2,4 v6. Pajero full orginał jak na razie :P

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 27, 2006 6:49 pm

ee panie filterek zabezpieczony(wlot w najwyższym punkcie kabiny; nie wyrobiliśmy się z pełnowartościowym) tak samo jak i aparat zapłonowy i cała reszta :)2 swoją drogąto fakt dużo wody było :)23
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Plaskacz
 
 
Posty: 139
Rejestracja: śr paź 12, 2005 5:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Plaskacz » czw kwie 27, 2006 7:34 pm

My prawdopodobnie w poniedzialek będziemy sprzęta wodować :roll:
Muscell 2,4 v6. Pajero full orginał jak na razie :P

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 27, 2006 8:41 pm

a mówili że kaczka miała po brzuch

:)21 Obrazek
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turystyczno-sportowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości