Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

czyli rajdy ze ściganiem i próbami przejazdu

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
chainz
 
 
Posty: 188
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 10:05 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: chainz » śr cze 30, 2010 8:52 am

oblesnik pisze:
romski pisze:Zabawa była przednia! ... zwłaszcza sekcje 1 i 2 w "S"....kamienie jak szafy i wanny z błotem po klamki :o Mimo że zaliczyliśmy 9 z 10 sekcji bo chłodzenie odmówiło współpracy, to jesteśmy zadowoleni :P ...choć lekki niedosyt pozostał :wink:
Teraz Wisła... :)17
Rozumiem, że nie będziecie gorsi i kamory będą jak domy i baseny pełne błota po dach :)21

Marek, pamiętaj że robimy ostatnią rundę. Jak to pójdzie w takim tempie ciężko będzie sprostać oczekiwaniom :-?
Automobilklub JAWOR

Awatar użytkownika
oblesnik
Posty: 676
Rejestracja: pt gru 30, 2005 7:18 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: oblesnik » śr cze 30, 2010 10:40 am

marhuda_ pisze: A co do Zuna - czepiacie się - to jest oczywiste że na własnym przykładzie pokazał jak niedoskonały jest regulamin.
Regulamin jest niedoskonały ale to nie ma nic wspólnego z ZUN-em.
Ten niedoskonały regulamin wyraźnie mówi, że w klasie "S" drzwi maja być seryjne, a samurai to auto 3-drzwiowe. ZUN nie ma trzecich, to aut do klasy "M", rozwodzenie się nad sprężynami jest tylko biciem piany. Żadne tłumaczenie że w Jaworznie też nie mieli nie ma sensu. nie mieli to znaczy, że oszukali przy zgłaszaniu, a na BT tego nie wykryto.
Dodatkowo dla mnie już najbardziej bezsensownym tłumaczeniem było to, że w środku sezonu wywalają ich dl klasy "M". jaki środek sezonu? Przecież oni w Jaworznie nie zdobyli żadnych punktów więc sezon dla nich zaczął się w Ostrawie. A teraz będzie dopiero dym bo z Ostrawy mają już 8pkt ale dalej tym samochodem w klasie "S" nie pojadą. Nikt in tego w twarz nie powiedział ale pokątnie to wszyscy z nich śmiali.
Samurai - seria :wink: - na serio :)25

Pacierza i piwa nie odmawiam!

Awatar użytkownika
marhuda_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:55 pm

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: marhuda_ » śr cze 30, 2010 11:08 am

oblesnik pisze:
...
Ten niedoskonały regulamin wyraźnie mówi, że w klasie "S" drzwi maja być seryjne, a samurai to auto 3-drzwiowe. ZUN nie ma trzecich, to aut do klasy "M", rozwodzenie się nad sprężynami jest tylko biciem piany. Żadne tłumaczenie że w Jaworznie też nie mieli nie ma sensu. nie mieli to znaczy, że oszukali przy zgłaszaniu, a na BT tego nie wykryto.
...
mieli - ale się nie otwierały :)21
Jeżeli coś może się zepsuć-zepsuje się na pewno-prawda ale
Always look on the bright side of life

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: protetyk » śr cze 30, 2010 11:21 am

O fanie, coś się dzieje, będzie wija.
Dajcie więcej szczegółów :)21

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: leszek » śr cze 30, 2010 12:23 pm

marku, i cała reszta placków.
nie bronie zuna bo mi było wsio rawno w której pojedziemy klasie a to że redulamin jest do dupy i radek to wykożystał to inna sprawa.
samuraj był w wersji dwu drzwiowej, był na springach, więc o co bicie piany.

co do ostrawy: była jak dotychczas najlepiej ułożonym trialem, zajebiście przejrzystym i do przejechania,
daliśmy dupy bo nas ambicja poniosła trzeba się było nie ładować do dziury tuż po frezerach i było by pudło z zapasem i to zacnym.

a co do tej garstki żwiru co to niby były skały jak domy, to aż się boje co powiecie jak daj boże wyjdzie z czadcą :)21

biesiadna też była super ja tam wcześnie kończyłem zawody bo o 5 rano poszliśmy spać :wink:

Do zobaczenia dziewuchy co to mają wielkie jaja :)21

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: leszek » śr cze 30, 2010 12:28 pm

a bo zapomniałem napisać.
dla mnie idolem jest michał (mormon)
może w ostrawie mu nie poszło ale pokazał w jaworznie że da się objechać wszystkie inne suki na arabach i innych wydumkach pod spodem.

ponoć faceci się rodzą z jajami, ale jeszcze jeździć trzeba umieć 8)

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: protetyk » śr cze 30, 2010 1:35 pm

Otóż to Dvorak Petr pokazał ile warte są wszelkie zmoty w poruwnaniu z umiejętnościami :wink:

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: leszek » śr cze 30, 2010 4:25 pm

protetyk pisze:Otóż to Dvorak Petr pokazał ile warte są wszelkie zmoty w poruwnaniu z umiejętnościami :wink:
e ten to jest już po za konkurencją :)21

_Dykta
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:33 pm
Lokalizacja: jesli nie w trasie to Jasienica

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: _Dykta » śr cze 30, 2010 6:08 pm

leszek pisze:
biesiadna też była super ja tam wcześnie kończyłem zawody bo o 5 rano poszliśmy spać
Zapomniales dodac ze z byle kim sie nie zadajesz i biesiadna zrobiliscie se w hotelu we wlasnym gronie

Awatar użytkownika
Greguaz
 
 
Posty: 105
Rejestracja: wt paź 14, 2008 7:24 pm
Lokalizacja: Siemce
Kontaktowanie:

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: Greguaz » śr cze 30, 2010 8:02 pm

_Dykta pisze:
leszek pisze:
biesiadna też była super ja tam wcześnie kończyłem zawody bo o 5 rano poszliśmy spać
Zapomniales dodac ze z byle kim sie nie zadajesz i biesiadna zrobiliscie se w hotelu we wlasnym gronie
To cholera były dwie imprezy?? A ja na żadnej nie byłem. :cry:
Uaz 486B R.I.P.
Niva 1,6 86r. dalej śmiga
http://www.anakonda4x4.cba.pl

Awatar użytkownika
Mad Max
 
 
Posty: 264
Rejestracja: pn lis 19, 2007 8:00 pm
Lokalizacja: Porąbka

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: Mad Max » śr cze 30, 2010 9:16 pm

Kwas
:)21
"Żywot Briana"

-Mamo, czy ja mam duży nos??
-Przestań myśleć o seksie!

Awatar użytkownika
oblesnik
Posty: 676
Rejestracja: pt gru 30, 2005 7:18 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: oblesnik » pt lip 02, 2010 6:50 pm

leszek pisze: redulamin jest do dupy i radek to wykożystał to inna sprawa.
samuraj był w wersji dwu drzwiowej, był na springach

Wykorzystanie regulaminu to np turbina w waszym wozie i nikt o to nawet słowem się nie odezwał. Sprawa ZUN-a była po cichu konsultowana przez zawodami i pierwsze co stwierdziliśmy w Jaworznie po podjęciu informacji, że Honza chce go wywalić do "M" to , że znów zaczyna mieszać i może będzie modyfikował regulamin, żeby udupić ZUN-a. Ja osobiście stwierdziłem, że co do springów to Honza nie ma racji i to jest dozwolone, co do rejestracji to w regulaminie ja nie doczytałem, że auto ma być zarejestrowane, a nawet gdyby tak pisało to jest i tez Honaza nie ma racji, co do obcięcia auta to też w regulaminie tego nie ma, że nie wolno więc wszystko OK i na tym się skończyło staliśmy po stronie ZUN-a. Ale po paru dniach znowu doszło info, że jak obcięliście auto to przecież drzwi też poszły się pasać a tu już regulamin jest jednoznaczny. Ja byłem przekonany, że dospawacie od picu drzwi i obejdziecie regulamin i na dodatek zrobicie jaja ale stało się inaczej. Auto wasze mi się podoba, jazda też ale po przejściach w poprzednich edycjach z naginaniem regulaminu w tym roku jest postawione wszystko na ostro. Dodam, że dziadek Borek molestował nas całą zimę o swoje opony do samiego które miał chyba 215/75R15, a wg regulaminu nie łapał się no i kupił chyba 205/75R15 i nie porównujmy 1cm na wysokości opon z udupieniem auta o 40cm. I wszystko to nic tylko dlaczego pojechaliście w klasie "S"? Jestem przekonany, że w "M" zdrowo byście namieszali. A tak to staliście się tematem kpin.
Samurai - seria :wink: - na serio :)25

Pacierza i piwa nie odmawiam!

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: 4x4suza » pt lip 02, 2010 8:26 pm

gdzie mozna jakies fotki obejrzec ??

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: Zun » pt lip 02, 2010 8:47 pm

oblesnik pisze:
leszek pisze: redulamin jest do dupy i radek to wykożystał to inna sprawa.
samuraj był w wersji dwu drzwiowej, był na springach

Wykorzystanie regulaminu to np turbina w waszym wozie i nikt o to nawet słowem się nie odezwał. Sprawa ZUN-a była po cichu konsultowana przez zawodami i pierwsze co stwierdziliśmy w Jaworznie po podjęciu informacji, że Honza chce go wywalić do "M" to , że znów zaczyna mieszać i może będzie modyfikował regulamin, żeby udupić ZUN-a. Ja osobiście stwierdziłem, że co do springów to Honza nie ma racji i to jest dozwolone, co do rejestracji to w regulaminie ja nie doczytałem, że auto ma być zarejestrowane, a nawet gdyby tak pisało to jest i tez Honza nie ma racji, co do obcięcia auta to też w regulaminie tego nie ma, że nie wolno więc wszystko OK i na tym się skończyło staliśmy po stronie ZUN-a. Ale po paru dniach znowu doszło info, że jak obcięliście auto to przecież drzwi też poszły się pasać a tu już regulamin jest jednoznaczny. Ja byłem przekonany, że dospawacie od picu drzwi i obejdziecie regulamin i na dodatek zrobicie jaja ale stało się inaczej.
Suzuka SJ413 Cabrio jest samochodem dwudrzwiowym. To primo. Secundo tak jak wczesniej wspominal Leszek wychodzila suzuka bez tylnej klapy jak juz ktos chce sie czepiac. A na koniec - skoro wg kogos zlamalem regulamin budujac auto pozaregulaminowe to trzeba bylo zglaszac protesty , a nie na forum bic piane. Wystartowalismy w S poniewaz tu jest konkurencja i jest z kim jezdzic. Nie uwazam iz zmiany poczynione od ostatniego trialu w Jaworznie uczynilo nasze auto nadzwyczajnie zdolnym w terenie. Bezpieczniejszym na pewno , ale nie wiele wiecej. Do konca sezonu bedziemy startowac w S'ce ku nie zadowoleniu dykt , honzow i innych oblesnikow. Smiac mi sie chce wrecz z tego , iz brak drzwi staje sie nagle tak kluczowym elementem - jest to podobno roznica miedzy suzuka ktora bije wszystkie inne sprzety na glowe a ta , ktora jest seryjna ;) Tyran nas objechal bo jest zaj.ebistym kierowca , a honzo nas objechal bo ktos mu kamora z drugiej sekcji usunal , i tam gdzie wszyscy walili po kilkaset punktow on zrobil z marszu na kilkanascie ;) No i tak naprawde jego auto jest przygotowane o wiele lepiej niz nasze. To auto ktore skreca , ma zawias za zylion dolarow ktory wymiata , dwie szpery araba i inne cudawianki ;). No i pewnie kazdy by pojechal znacznie lepiej gdyby mial okazje wczesniej objezdzic teren ;) To taki szczegół.

Co do czechow i ich forum - psy szczekaja , karawana jedzie dalej . Pozdrowienia dla wszystkich trialowców ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
marhuda_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:55 pm

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: marhuda_ » sob lip 03, 2010 1:13 pm

w takim razie ja mam pytanie do organizatorów - CZYM RÓŻNI SIĘ KLASA S OD M ? :roll:
bo mi wychodzi że tylko nieseryjnym silnikiem.

Zun a ty się nie dziw ze jest zamieszanie koło ciebie - teoretycznie możliwe że masz auto zgodne z regulaminem na 2010r ale z ogólnymi założeniami klasie STANDARD o których wiedziałeś doskonale to NIE (trza było nie obcinać i byłoby cacy)- w takim przypadku organizator będzie szukać powodu aby cie przesunąć do klasy M.

Dla mnie to możesz startować w S wiesz doskonale o tym że jak my wygrywamy z wami to jesteśmy lepsi natomiast jeżeli wygrywacie wy to macie tylko lepiej doinwestowany sprzęt - nic się nie zmienia :)21

pozdro
Jeżeli coś może się zepsuć-zepsuje się na pewno-prawda ale
Always look on the bright side of life

Awatar użytkownika
marhuda_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:55 pm

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: marhuda_ » sob lip 03, 2010 1:48 pm

Zun pisze: No i tak naprawde jego auto jest przygotowane o wiele lepiej niz nasze. To auto ktore skreca , ma zawias za zylion dolarow ktory wymiata , dwie szpery araba i inne cudawianki ;).
Zun a powiedz mi co tam jest a czego nie masz ty?
zawieszenie masz - przerobione i robi doskonale ( tamto za zylion dolarów to po prostu przepłacone)
skręcanie - masz pstryczki od blokad wiec skręcasz jak seryjna tfuuuu (zawias) - skręcasz lepiej niż seryjna suka
szpery - wyjęliście którąś/?



o co ci chodzi??
Jeżeli coś może się zepsuć-zepsuje się na pewno-prawda ale
Always look on the bright side of life

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: Zun » sob lip 03, 2010 9:25 pm

marhuda_ pisze:
Zun pisze: No i tak naprawde jego auto jest przygotowane o wiele lepiej niz nasze. To auto ktore skreca , ma zawias za zylion dolarow ktory wymiata , dwie szpery araba i inne cudawianki ;).
Zun a powiedz mi co tam jest a czego nie masz ty?
zawieszenie masz - przerobione i robi doskonale ( tamto za zylion dolarów to po prostu przepłacone)
skręcanie - masz pstryczki od blokad wiec skręcasz jak seryjna tfuuuu (zawias) - skręcasz lepiej niż seryjna suka
szpery - wyjęliście którąś/?



o co ci chodzi??
Zawias nie jest zbyt dobry , auto nie trzyma na trawersach , chce sie zwalic - w cherokim tego problemu nie ma.
Tam gdzie cheroki skreca na raz wy skrecacie na dwa a my na trzy ;) Juz w serii cherokee ma lepszy skret niz seryjna suzuka - a przerobione maja skret jeszcze gorszy. Ale masz racje , to szukanie dziury w calym. Cherokim napewno nie jezdzi sie wiele lepiej , moze gorzej . Chodzilo mi tylko o to , ze myla sie Ci , ktorzy tak podkreslaja jakie to my mamy wspaniale auto a oni ciulowe. Pomijajac to iz mial ulatwienia na trasie pojechal poprostu lepiej od nas.
marhuda_ pisze:w takim razie ja mam pytanie do organizatorów - CZYM RÓŻNI SIĘ KLASA S OD M ? :roll:
bo mi wychodzi że tylko nieseryjnym silnikiem.

Zun a ty się nie dziw ze jest zamieszanie koło ciebie - teoretycznie możliwe że masz auto zgodne z regulaminem na 2010r ale z ogólnymi założeniami klasie STANDARD o których wiedziałeś doskonale to NIE (trza było nie obcinać i byłoby cacy)- w takim przypadku organizator będzie szukać powodu aby cie przesunąć do klasy M.

Dla mnie to możesz startować w S wiesz doskonale o tym że jak my wygrywamy z wami to jesteśmy lepsi natomiast jeżeli wygrywacie wy to macie tylko lepiej doinwestowany sprzęt - nic się nie zmienia :)21

pozdro
Klasa M od S rozni sie :
1. Silnik - ogromne ulatwienie , nie wiem jak mam Ci naswietlic jak wielkie
2. Mosty - mozesz wsadzic jakie chcesz - nie do przecenienia , mozna moiwc do rana o zaletach dowolnosci przy modyfikacjach gdy mozemy wsadzic jakie sobie chcemy mosty. Nie mozna porownac zadnego seryjnego auta do potwora z 300 konnym silnikiem na mostach z laplandera dla przykladu
3.Skretna tylna os - dochodzimy do sedna. Udogodnienie ktore jest krokiem milowym miedzy zwyklym autem a potworem budowanym do trialu.

Jesli dalej nie widzisz roznicy miedzy na przyklad moja suzuka a potworem z 300 konmi pod maska i dwoma skretnymi laplanderami to nie wiem jak mam ci to nakreslic ;)

A to ze zawsze jestescie lepsi to wiem ;) To sie nigdy nie zmieni ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
oblesnik
Posty: 676
Rejestracja: pt gru 30, 2005 7:18 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: oblesnik » sob lip 03, 2010 9:37 pm

A moje zdanie jest takie aby wygrać trzeba
1. mieć farta 40%
2. nieźle jeździć 30%
3. mieć niezłą taktykę 10%
4. mieć niezłą brykę 20%
Samurai - seria :wink: - na serio :)25

Pacierza i piwa nie odmawiam!

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: Zun » sob lip 03, 2010 10:08 pm

Ano Marku coś w tym jest , trudno się z tym kłócić . Można byłoby lekko zmienić proporocję. Ale dalej to kierownik z pilotem jest najważniejszy .
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
marhuda_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:55 pm

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: marhuda_ » ndz lip 04, 2010 8:53 am

Zun pisze: Klasa M od S rozni sie :
1. Silnik - ogromne ulatwienie , nie wiem jak mam Ci naswietlic jak wielkie
2. Mosty - mozesz wsadzic jakie chcesz - nie do przecenienia , mozna moiwc do rana o zaletach dowolnosci przy modyfikacjach gdy mozemy wsadzic jakie sobie chcemy mosty. Nie mozna porownac zadnego seryjnego auta do potwora z 300 konnym silnikiem na mostach z laplandera dla przykladu
3.Skretna tylna os - dochodzimy do sedna. Udogodnienie ktore jest krokiem milowym miedzy zwyklym autem a potworem budowanym do trialu.
bardzo dobrze -- pała - siadaj
pkt 3 w S tez jest dopuszczony :)21 :)21
Jeżeli coś może się zepsuć-zepsuje się na pewno-prawda ale
Always look on the bright side of life

Awatar użytkownika
marhuda_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:55 pm

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: marhuda_ » ndz lip 04, 2010 9:27 am

Ale kończąc już to fakty są takie - regulamin na ten rok jest ...... jaki jest. Może jakiś sędzia techniczny będzie faktycznie sprawdzał stan "aut". Może organizatorzy przygotują dobry/poprawiony lub taki który nie będzie budził kontrowersji regulamin na następną edycje, mało tego miło by było żeby można go było przeczytać tuż po ostatniej edycji trialu w 2010r.
Może organizator dopuści możliwość zgłaszania ( oczywiście w ograniczonym czasie) zastrzeżeń do nowego regulaminu ( o ile takie będą). Ale to się zobaczy jak przyjdzie na to czas.

Na razie jako startujący postarajmy się sprostać wyobraźni tych co układają sekcje ( a jest coraz lepiej :)21 ) i z uśmiechem wbitym na gębie psuć sprzęty, wygrywać, przegrywać czy co tam kto lubi - jednym słowem dobrze się bawić
Jeżeli coś może się zepsuć-zepsuje się na pewno-prawda ale
Always look on the bright side of life

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: Zun » ndz lip 04, 2010 11:09 am

marhuda_ pisze:
Zun pisze: Klasa M od S rozni sie :
1. Silnik - ogromne ulatwienie , nie wiem jak mam Ci naswietlic jak wielkie
2. Mosty - mozesz wsadzic jakie chcesz - nie do przecenienia , mozna moiwc do rana o zaletach dowolnosci przy modyfikacjach gdy mozemy wsadzic jakie sobie chcemy mosty. Nie mozna porownac zadnego seryjnego auta do potwora z 300 konnym silnikiem na mostach z laplandera dla przykladu
3.Skretna tylna os - dochodzimy do sedna. Udogodnienie ktore jest krokiem milowym miedzy zwyklym autem a potworem budowanym do trialu.
bardzo dobrze -- pała - siadaj
pkt 3 w S tez jest dopuszczony :)21 :)21
Pkt 3 w S nie jest dopuszczony . Także proszę troche konkretniej co do zastrzeżeń do regulaminu.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

_Dykta
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:33 pm
Lokalizacja: jesli nie w trasie to Jasienica

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: _Dykta » ndz lip 04, 2010 12:08 pm

Zun pisze: 2. Mosty - mozesz wsadzic jakie chcesz - nie do przecenienia , mozna moiwc do rana o zaletach dowolnosci przy modyfikacjach gdy mozemy wsadzic jakie sobie chcemy mosty. Nie mozna porownac zadnego seryjnego auta do potwora z 300 konnym silnikiem na mostach z laplandera dla przykladu
znaczy wymieniles most w swoim zajebistym ( bez cienia podtekstu, tylko w dosłownym znaczeniu ) samochodzie?

Co do punktu 3 pokaz mi zapis w regulaminie który tego zabrania.

ps. wymyśliłem modyfikację którą powinieneś zrobić żeby wygrywać.
zakładając że nie chcecie się zamienić fotelami przerób suczke na angola :D

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: Zun » ndz lip 04, 2010 1:57 pm

_Dykta pisze:
Zun pisze: 2. Mosty - mozesz wsadzic jakie chcesz - nie do przecenienia , mozna moiwc do rana o zaletach dowolnosci przy modyfikacjach gdy mozemy wsadzic jakie sobie chcemy mosty. Nie mozna porownac zadnego seryjnego auta do potwora z 300 konnym silnikiem na mostach z laplandera dla przykladu
znaczy wymieniles most w swoim zajebistym ( bez cienia podtekstu, tylko w dosłownym znaczeniu ) samochodzie?
Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi :roll:
_Dykta pisze: Co do punktu 3 pokaz mi zapis w regulaminie który tego zabrania.
Klasa S - mosty : seryjne
Mam Ci to narysować ??
_Dykta pisze: ps. wymyśliłem modyfikację którą powinieneś zrobić żeby wygrywać.
zakładając że nie chcecie się zamienić fotelami przerób suczke na angola :D
Zastanawiam się co trzeba by było zrobić , żebyś Ty zaczął wygrywać ... ale pomysłów brak ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

_Dykta
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:33 pm
Lokalizacja: jesli nie w trasie to Jasienica

Re: Puchar Śląska w trialu - ed. 2010

Post autor: _Dykta » ndz lip 04, 2010 6:46 pm

Zun pisze: Klasa S - mosty : seryjne
Mam Ci to narysować ??
wyobraź sobie że ktoś rysuje przedni most seryjny zamontowany z tylu pojazdu,
wydaje mi się że ogarniesz, było nie było "wymyśliłeś" i zrealizowałeś fajny wózek
Zun pisze: Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi :roll:
pozwól że Cię zacytuję
Zun pisze: Klasa S - mosty : seryjne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turystyczno-sportowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości