marhuda_ pisze:Zun pisze:
No i tak naprawde jego auto jest przygotowane o wiele lepiej niz nasze. To auto ktore skreca , ma zawias za zylion dolarow ktory wymiata , dwie szpery araba i inne cudawianki

.
Zun a powiedz mi co tam jest a czego nie masz ty?
zawieszenie masz - przerobione i robi doskonale ( tamto za zylion dolarów to po prostu przepłacone)
skręcanie - masz pstryczki od blokad wiec skręcasz jak seryjna tfuuuu (zawias) - skręcasz lepiej niż seryjna suka
szpery - wyjęliście którąś/?
o co ci chodzi??
Zawias nie jest zbyt dobry , auto nie trzyma na trawersach , chce sie zwalic - w cherokim tego problemu nie ma.
Tam gdzie cheroki skreca na raz wy skrecacie na dwa a my na trzy

Juz w serii cherokee ma lepszy skret niz seryjna suzuka - a przerobione maja skret jeszcze gorszy. Ale masz racje , to szukanie dziury w calym. Cherokim napewno nie jezdzi sie wiele lepiej , moze gorzej . Chodzilo mi tylko o to , ze myla sie Ci , ktorzy tak podkreslaja jakie to my mamy wspaniale auto a oni ciulowe. Pomijajac to iz mial ulatwienia na trasie pojechal poprostu lepiej od nas.
marhuda_ pisze:w takim razie ja mam pytanie do organizatorów - CZYM RÓŻNI SIĘ KLASA S OD M ?
bo mi wychodzi że tylko nieseryjnym silnikiem.
Zun a ty się nie dziw ze jest zamieszanie koło ciebie - teoretycznie możliwe że masz auto zgodne z regulaminem na 2010r ale z ogólnymi założeniami klasie STANDARD o których
wiedziałeś doskonale to NIE (trza było nie obcinać i byłoby cacy)- w takim przypadku organizator będzie szukać powodu aby cie przesunąć do klasy M.
Dla mnie to możesz startować w S wiesz doskonale o tym że jak my wygrywamy z wami to jesteśmy lepsi natomiast jeżeli wygrywacie wy to macie tylko lepiej doinwestowany sprzęt - nic się nie zmienia
pozdro
Klasa M od S rozni sie :
1. Silnik - ogromne ulatwienie , nie wiem jak mam Ci naswietlic jak wielkie
2. Mosty - mozesz wsadzic jakie chcesz - nie do przecenienia , mozna moiwc do rana o zaletach dowolnosci przy modyfikacjach gdy mozemy wsadzic jakie sobie chcemy mosty. Nie mozna porownac zadnego seryjnego auta do potwora z 300 konnym silnikiem na mostach z laplandera dla przykladu
3.Skretna tylna os - dochodzimy do sedna. Udogodnienie ktore jest krokiem milowym miedzy zwyklym autem a potworem budowanym do trialu.
Jesli dalej nie widzisz roznicy miedzy na przyklad moja suzuka a potworem z 300 konmi pod maska i dwoma skretnymi laplanderami to nie wiem jak mam ci to nakreslic
A to ze zawsze jestescie lepsi to wiem

To sie nigdy nie zmieni
