Lublin4x4 Terenowy Dzień Kobiet 19.03.2017
: pn mar 06, 2017 9:48 am
Zapraszamy Was drogie Panie na Dzień Kobiet w terenie, który odbędzie się 19 marca 2017 roku.
Szczegółowe miejsce zbiórki i harmonogram imprezy zostanie wysłany po przesłaniu @ na adres info@lublin4x4.pl
Podczas imprezy będzie do pokonania roadbook, o długości 32 km (czas przejazdu ok 3,5 godziny), podczas którego dla chętnych będą do zdobycia pieczątki oraz próby terenowe zlokalizowane w dawnej kopani piachu. Emocji nie zabraknie
Warunkiem startu jest:
a) zgłoszenie uczestnictwa na adres e-mail: info@lublin4x4.pl (tylko te osoby, które wyślą zgłoszenie dostaną mapkę z dojazdem do bazy),
b) kobieta kierowca (uwaga, uwaga - dopuszczamy zmianę kierowców na trudniejszych odcinkach - nie dotyczy to prób),
c) wpłata wpisowego oczywiście.
Spotykamy się na terenie bazy o 09:00 rano 19.03, następnie 09:30 odprawa i 10:00 start.
Zapewniamy kiełbasę, miskę ciepłej strawy, kawę, herbatę, ciasto oraz upominki dla startujących załóg.
Opłata za uczestnictwo wyniesie 100 zł a dochód z imprezy zostanie przeznaczony na organizację Dnia Dziecka dla - u w a g a - dzieci z dwóch domów dziecka w tym
roku!
Zapraszamy serdecznie!
Szczegółowe miejsce zbiórki i harmonogram imprezy zostanie wysłany po przesłaniu @ na adres info@lublin4x4.pl
Podczas imprezy będzie do pokonania roadbook, o długości 32 km (czas przejazdu ok 3,5 godziny), podczas którego dla chętnych będą do zdobycia pieczątki oraz próby terenowe zlokalizowane w dawnej kopani piachu. Emocji nie zabraknie

Warunkiem startu jest:
a) zgłoszenie uczestnictwa na adres e-mail: info@lublin4x4.pl (tylko te osoby, które wyślą zgłoszenie dostaną mapkę z dojazdem do bazy),
b) kobieta kierowca (uwaga, uwaga - dopuszczamy zmianę kierowców na trudniejszych odcinkach - nie dotyczy to prób),
c) wpłata wpisowego oczywiście.
Spotykamy się na terenie bazy o 09:00 rano 19.03, następnie 09:30 odprawa i 10:00 start.
Zapewniamy kiełbasę, miskę ciepłej strawy, kawę, herbatę, ciasto oraz upominki dla startujących załóg.
Opłata za uczestnictwo wyniesie 100 zł a dochód z imprezy zostanie przeznaczony na organizację Dnia Dziecka dla - u w a g a - dzieci z dwóch domów dziecka w tym
roku!
Zapraszamy serdecznie!